38.Bölüm

3.6K 178 76
                                    

Selaamm, nasılsınız?

Valla ben galiba bu kitaptan azıcık, yani ucundan sıkılmış olabilirim

Kızmayın ama bölümleri çok uzatmam ilk başta şu yılışık Can'ı da eklerim diye düşündüm ama sıkıldım yanii zaten birden ortadan kayboldu sjsjdn.

.

Umut'tan..

"Abi." dedim abime sıkı sıkı sarılırken.Abimle tartıştıktan sonra Denizle birlikte gidip içmişler.Daha doğrusu abim içmiş, Deniz'de onu seyretmiş.Abim gece yarısına kadar gelmeyince uyumamış ve sürekli onu aramıştım.Hatta Ömer'i bile aramıştım.Benim biricik sevgilim de hızla yanıma gelmişti.
Tam o sırada kolu Deniz'in omzunda olan ve zar zor ayakta duran abimi görmüştüm.Şimdi de ona sıkı sıkı sarılıyordum.

Babam evde yoktu, Barlas abinin yanındaydı.Barlas abi ve Aynur abla boşanacaklardı yani o işle uğraştıklarından burada değillerdi.

Abim de kollarını bana sarınca gözlerim doldu.Benim mis kokulu abim şimdi alkol kokuyordu, hemde benim yüzümden.Bu durum içimi acıtırken art arda sertçe yutkundum."Kardeşim benim." dedi.

Hızla kafamı abimin göğüsünden çektim ve "Neredesin sen?!" diye bağırdım."Seni ne zamandır bekliyorum, haberin var mı?" diye de ekledim.Onun için gerçekten de çok endişelenmiştim.Onu aramaya bile çıkacaktım.

Dediklerimi zar zor anlıyor gibi bir hali vardı."Sen sus!" dedi, uzata uzata konuşarak."Gittin Ömerle yattın, senin mesleğin olması lazım." dediğinde gözlerimi yumdum.Bir kaç saniye sonra gözlerimi açtım.Ömer'in ağzının içinden bir "Hasbinallah." çektiğini duydum.

Buna normalde gülerdim ancak gülecek durumda değildim."Abim benim, sen şimdi gir duşa ben sana güzel bir kahve yapayım ayılırsın, ha?" dediğimde "Hıhı." dedi ama ayakta duramıyordu.Kendini koltuğa atacakken durdurdum onu.Ömer'e bir baş işareti yaptığımda kollarından tuttu onu."Ben şu gerize-abine bir duş aldırayım." dediğinde başımı salladım.

Gerizekalı kelimesini diyecekti ama demedi bunu da fark etmiştim lakin şu an onu azarlayamazdım."Tamam, aşkım." dediğimde iç çekti."Bir daha söylesene." dediğinde güldüm."Aşkım." yine iç çekti."Bir daha." dedi.Gülümsedim."Aşkım-" dedim ama Deniz "Çok pardon, bölüyorum ama acaba Yılmaz ile ki ilgilenseniz?" dedi.

Ömerle bakışıp gür bir kahkaha attık."Haklısın." dedik ikimizde bir ağızdan.Ömer, abimin kolunu omzuna atıp üst kata çıkmaya başladı.Bende Deniz'in koluna girip mutfağa soktum onu ve ben kahve yaparken konuşmaya başladık.

Yaklaşık 10 dakika sonra abimler aşağa inince bende hemen kahveyi abime uzattım.Daha iyi görünüyordu.Hepimiz masada oturmuş sessizce abimin kahvesini içmesini bekliyorduk.
Abim sonunda kahvesini bitirdiğinde bir süre konuşmadık.

Deniz'in boğazını temizlemesiyle herkes ona baktı."Ee konuşmayacak mısınız?" dediğinde birbirimize bakışlar attık.Bir nefes vererek tüm bedenimi abime döndürdüm.

"Abim." dedim ellerinden tutarak, sinirliydi ancak bana ayak uyduruyordu."Bak gözlerime n'olursun." dedim.Yine de bakmadı.
"Sen benim abimsin, en güvendiğim limanımsın.Seni bu hala getirenin ben olduğumu düşünmek beni ne kadar da üzüyor, biliyor musun?Ben seni çok seviyorum abi ama Ömer'i de seviyorum.Biliyorum o şeyi yaptığımız için bize kızgınsın ama..kendimize engel olamadık abi.Hem o benim sevgilim.Onu gerçekten de seviyorum, biz ilişkimiz de ciddiyiz." dedim dolu olmuş gözlerle.

Abim benim sonda titrek bir sesle konuşmamla bana bakmıştı.O da derin bir nefes çekti içine."Oğlum ağlama.Ben sana nasıl kıyayım?" dedi."Gel hadi." diye ekleyip kollarını açtığında dolu olmuş gözlerime inat yüzümde bir gülümseme belirdi.
Hızla abime sarıldım.

"Seni seviyorum abi." dedim."Bende seni seviyorum aptal kardeşim." dediğinde daha çok gülüp sırnaştım."Tamam yeter bu kadar." diyip bir anda ittiğinde dik dik baktım.

Bipolar bu amk.

O kadar haklısın ki Osman.

Abim beni umursamadan konuştu."Hadi siz çıkın ben Ömer ile bir konuşayım." dediğinde telaşla baktım abime."Merak etme, sadece konuşacağız." dediğinde kasılmış bedenim rahatladı.

Kararsızlıkla ayağa kalkıp Deniz 'e baktım o da yavaşça ayağa kalktı ve birlikte çıktık.

*

Yaklaşık yarım saattir abimleri bekliyordum.Deniz "Aa ama Umut başım dönüyor artık, n'olursun otur." dedi.Sadece 'hmhm' diye mırıldandım.Deniz'in küfür savurmasıyla sırıttım.

Sonunda mutfaktan çıktıklarında hızlıca yanlarına gittim ve kaşlarımı çattım.Abim ve Ömer gayet mutlulardı, hatta utanmasalar otuz iki diş güleceklerdi.

"Ne bu mutluluk?" diye benim yerime konuştu Deniz.Abim "Hiç." dedi ve Deniz'in yanına oturarak iyice yayıldı.
Ömer'e kaş göz yaptığımda yanağımdan makas alarak "Yok bir şey yavrum." dedi.

Kesin bir şey var, akşam Ömer'e cilve yap sonra öğrenn tabii işin sonunda kalçan ya da belin ağrıyabilirr

Osman! Düzgün konuş bakayım.

Osman'a sinirlenmem bitince bir nefes verdim."Peki." diyip kolundan tuttum ve birlikte koltuğa oturduk.

.

Uzun uzun bu konuyu abimlerle konuştuk, en sonunda babam bizi arayınca saatin kaç olduğuna baktık.Resmen iki saat boyunca konuşmuştuk!

"Alo baba?" dedim hoparlörde olan telefona."Umut'um, uyanık mıydın?" dediğinde yorgun sesimle konuştum."Evet baba, hatta şu an hoparlördesin.Ömer, ben, Deniz ve abim burada." dedim.

"Heh, tamam!Oğlum biz Barlas ile şu boşanma işini hallettik.Yani dün halletmiştik aslında ama söylemeye fırsat olmadı.Şimdi söyleyeyim dedik." dediğinde birbirimize tuhaf tuhaf bakışlar attık.

"Tamamdır baba." dedim."Oğlum,biz tatile çıkalım mı ya?" diye birden sorunca "Ha?" dedim."Yani hepimiz bu olanlardan çok yorulduk, biraz kafa dinleyelim." dediğinde dudağımı bükerek odadakilere baktım.

Hepsi başını olumlu anlamda sallayınca "Olur, baba gideriz." dedi benim yerime abim."Heh! İyi bari, şimdi ben kapatıyorum." diyip vedalaştı ve kapattı.

Ömer'in göğsüne sırtımı yaslayarak yerimde iyice yayıldım.Abim ve Deniz'de birbirlerine kaçamak bakışlar atıyordu."Benim uykum geldi." dedim esneyerek.

Ömer "Odaya çıkalım, gülüm." dediğinde abim bir nefes verdi."Abartmayın sizde, ne odası!" diyip bana baktı."Sen bugün yanımda uyuyacaksın." dedi.Ömer'in ağzından "E oha." sesi çıktı.

Abim sırıtarak baktı ona."Ne oldu?" dedi sorarak.Ömer bir şey demedi ama altımda sinirden kasılmış bedeni hissediyordum.Karnımdaki elini sıktım sakin olması için.Bir nefes vererek baş parmağı ile elimi okşamaya başladı.

İyice mayıştığım için gözlerim kapandı ve kendimi uykuya bıraktım.

Selaammm💓

Yazım yanlışlarım varsa affola 🔥🔥

Kısa oldu biliyorum ama diğer bölüm daha çok uzatırım herhalde.

Sizleri çok seviyorum, kendinize iyi bakınn💓🔥

Mahalle/GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin