Selam, nasılsınız??
Gecenin 01:24'de canım sıkıldı yazayım bari dedim.Bu bölümü saat kaçta okuyorsunuz yazın bakalım.
Kaldığımız yerden devam edelim.
"Cevap beklemeden kapattım.Gelir ama." dediğimde başını salladı ve önüne döndü.
Umut'tan
Kahveye geldiğimizde abim kolunu omzuma attı ve öyle içeri girdik.Çok fazla korumacı biridir de kendileri.
Abimle içeri girdiğimizde hedefimiz direkt olarak Ömerlerin masası olmuştu.
Oraya gittiğimiz de ilk Ali bizi fark etmişti."Ooo umut, sen hiç gelir miydin buralara ya?" dedi.
"Öyle değişiklik olsun diye." dediğim sırada abim öküz gibi hemen konuya atladı."Yoo, valla en az 40 dakika boyunca ikna etmeye çalışmışımdır." dediğinde gözlerimi kısıp ona kötü kötü baktım.
Şafak abi "klasik umut işte" dediğinde Sezer abi hariç herkes gülmüştü.
Abimin omzumda olan eline vurduğumda "şşt!" dedi.Göz devirip kollarımı göğsümde bağladım.
Sezer abi "takma sen bunları umut'um." dediğinde ona bakıp tebessüm ettim.
Gözlerim sevdiceğim olan Ömer'ime kaydı.Üstümü süzüyordu.Bakışları şortumun açık bıraktığı yerde kaldığında yutkundum.Bu sefer gözleri tişörtümün açık bıraktığı omuzlarıma değdi.
Abim Ömer'in baktığını fark etmemişti.Ömer kaşlarını çatarak "Umut, sen buraya otur." dedi yanındaki sandalyeyi göstererek.Sesi sert çıktığı için abimin bakışları ona dönmüştü.
"Hayırdır Ömer,bir sıkıntı mı var?" dedi abim.Sesi yumuşak çıkmıştı.İkisi yakın arkadaştı ve kolay kolay kavga etmezlerdi.Yoksa normalde abim biri bana sesini sert çıkardığında dövebilme ihtimali çok büyüktür.
Ömer "yok." dedi.Abim kaşlarını çattı.Kavga çıkmasın diye Ömer'in dediği yere oturdum.Abim boş kalan koluna baktıktan sonra gözleri bana döndü.
Ama bir şey demeyip Şafak abinin yanına oturdu.
Herkes bir konu hakkında konuşmaya başladığında gözlerim yanımdaki esmer adama kaydı.Bana çatık kaşlarla bakıyordu."Ömer neden öyle bakıyorsun?" dediğim sırada gözleri şortuma, ardından omuzlarıma kaydı.
"Bu kıyafetin devamı nerede?" dedi.
Sevdiceğimin mağara adamı olduğunu biliyordum ama bu kadar da değildi.Ayyy bir dakika o beni kıskandı mıııı???
"Moda bu Ömer." dediğimde kaşlarını sanki mümkünmüş gibi daha da çattı.
"Bence terziler bunun devamını dikmeyi unutmuşlar." dediğinde derin bir nefes alıp verdim ardından göz devirdim.
Enseme vurduğunda hızla ona döndüm."Göz devirme bana."
"Of ya of." diyip önüme döndüm.Kısa süre sonra Ömer konuşmaya başladı.
"Senin eline ne oldu?" dedi sırada gözlerim büyüdü.Yutkundum ve o hariç her yere bakmaya başladım.
"Şey incittim.Bilirsin ben çok sakat biriyim ve kolum da kapıya sıkıştı biliyorum çok saçma ama işte oldu çok önemli bir şey değil zaten-" dedim ancak iyice batırdığımı fark ederek sustum ve bana şaşkın bir şekilde bakan Ömer'e gergin bir gülümseme sundum.
Ömer kahkaha attığında masadakilerin hepsi ona bakmıştı.Hâlâ gülüyordu.Abim "ne oldu lan?" dedi.Ben ise sinirlerim bozulduğu için gülüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle/Gay
Ficción GeneralMahalle abisinden hoşlanan Umut ve onu sadece arkadaşının kardeşi olarak gören Ömer'in aşk hikayelerine birlikte tanıklık edelim. Homofobikler giremez! Cringe sahneler olabilir, ona göre okuyunuz Birinin yönelimine, benliğine karşı herhangi bir haka...