36.Bölüm

5K 216 145
                                    

Selammm nasılsınız??

Ben iyiyim ya da değilim jajdhd valla şu sömestr tatili ne zaman geleceekk?

Neyse keyifli okumalarr

Yazar'dan..

"Abooov." diye bir ses gelirken Umut gözlerini zar zor açıp baktı.Karşısında arkasını dönmüş bir adet Deniz vardı."Oy oy yavrumun bakirliği gitmiişş.Anam!" diye yakınıyordu Deniz.

Umut gözlerini sonuna kadar açtı ve sevgilisine bakıp tektar yakınan çocuğa döndü."Ya çıksana odadan!" diye sinirle fısıldadı."Tamam ya.Sanki bakıyorum!" dedi Deniz ve hâlâ arkası dönük iken dışarı çıktı.

Dışarıdan fısıldaşma sesleri geliyordu. Umut yutkunup Ömer'e baktı."Ömerr." dedi."Hm?" dedi Ömer ama hâlâ gözlerini açmamıştı.

"Hadi kalk bak Denizler gelmiş ya." dedi.Ömer "Gelsin." derken Umut'u kendine çekerek göğsüne yatırmıştı."Ya sen şaka mısın? Hadii." dedi Umut ve kendini Ömer'den zar zor kurtarıp ayağa kalktı.Ardından dolaba ilerleyip Ömer'in tişörtünü üzerine giyindi.Yerdeki boxerini de giydi.

Hızla banyoya gidip elini yüzünü yıkayıp, saçlarını elleriyle taradı.Ardından banyodan çıkararak yatağın başına geldi."Ömerr!" dedi hafif bağırarak.

Umut onun böyle uyanmayacağını anladı ve Ömer'in yanağını öptü."Aşkım, hadi uyan."

Ömer anında gözlerini açıp Umut'u kendine çekti ve dudağından öptü."Umut, benimle oynama." derken sesinden tahrik olduğu belli oluyordu.

"Oynamıyorum kii." dedi Umut salağa yatarak ve yanağını onun yanağına sürttü.Ömer sert bir nefes verip Umut'un yanağını sıkıca öpüp ısırdı.

Sevgisini ısırarak göstermeye bayılıyordu.

"Yaa!" dedi Umut hafifçe inlerken.Canı acımıştı birazcık.

Ömer "neyy?" dedi gülerek."Of ya.Sen dur.İntikam soğuk yenen bir yemektir." derken aklından şeytani planlar geçiriyordu.

Aklına bin türlü şey gelirken bunu sonraya erteleyerek hızla yataktan kalktı."Aşkım, ben Denizlerin yanına gidiyorum sende kalk giyin." dedi ve cevap beklemeden odadan çıktı.

Ömer gülerek ayağa kalkıp hazırlanmaya başlamışken Umut ta salona girdi.İçeri girdiğinde Deniz ayakta odada volta atıyordu.Yılmaz ise koltukta oturmuş, Deniz'i izliyordu."Yawrum ne gördüğünü söyleyecek misin artık?" dedi en sonunda Yılmaz.

"Abi?" dedi Umut.Yılmaz bakışlarını kardeşine çevirdiğinde gördüğü manzara ile gözleri açıldı.Kardeşi, dizlerinin biraz üzerine gelen bir tişört giymiş, altında hiç bir şey yok iken abisinin karşısındaydı.

"LAN!" derken sesi istemsizce yüksek çıkmıştı."Yoksa siz?" derken dudakları da hafif açılmıştı.Umut kulaklarına kadar kızardığını hissederken dudağını kısaca yaladı.

Arkasından Ömer gelirken Umut biraz kenara çekildi.

"Aga?" dedi Ömer de Yılmaz'a bakarken..

Emrullah'tan

"Heyt be." dedim Ali'ye.Şu an evimde oturmuş Ali ile tavla oynuyorduk.

Senin ben amk Emrullah.Seviştiğin adamla tavla mı oynuyorsun!

İç sesimin haklı olduğunu bilsem de sustum.Altıma gri eşofman giymiştim ve üzerimde bir şey yoktu.Ali "Banane ya senin üzerin çıplak benim gözlerim kayıyordu oraya!" derken ağzından ne çıktığını bilmiyordu.Buna emindim.

Ki Ali'nin biraz sonra gözlerini kaçırıp kulaklarına kadar kızarması bu düşüncemi doğrulamıştı.Sırıtarak baktım ona ve kolundan tutup kendime çektim.Ata binermiş gibiydi de şu an olmaması gereken yere oturmuştu.

Dudağımı ısırdım.Ali "aa n'oluyor?" derken ben sırıtmaya devam ediyordum.Ali biraz sonra gözlerini bana çevirerek sinirle baktı."Emrullah!Bak kaçar giderim hee bırak beni,sonsuza dek." dedi hafif alayla.Ama ben belini sıkıca sarmıştım.Bırakmıyordum.

"Asla." dedim sert bir sesle."Asla bırakmam." bunun düşüncesi bile içimi kötü yaparken gerçekten yaşanırsa ne olacağını düşünmek bile istemiyordum ki bu durum beni hem üzmüş hem de endişelendirmişti.

"Bir daha sakın böyle bir şey deme.Duydun mu beni Ali?" dedim.İstemsizce sesim baskın çıkıyordu.

Ali sertçe yutkundu ve mırıldanarak "Tamam ya ne sinirleniyorsun?" derken debelenmeyi de kesmişti.İyi'ki kesmişti yoksa birazdan onu masaya yatırıp sik-

Oha amk bir dur.Sende bu çocuğu ne sikme merakındasın ya.

Derken salak iç sesim de küfür etmiş oluyordu.Ali yerini beğenmemiş olacak ki kendini biraz daha ileri itti.Böylece hem bana daha da yaklaşmış oldu hem de tam oramın üzerine oturmuş oldu.

"Ali," dedim.Sesim hırlar gibi çıkmıştı."Yapma." dedim cümlenin devamını getirirken."Ne yapıyorum ki?" derken üzerimde sürtünmeye başlamıştı."Hığm." diye tuhaf bir ses çıkardım ardından belindeki elimin birini ensesine çıkarıp sertçe kendime çektim.

Onun dudağını öpmeye devam ederken işin içine dilimi de kattım.O da dilimi anında kabul etti.

Şimdi sürtmeyi bırakmış, hopluyordu.Birden tam sikimin üzerine gelip orada hoplamaya başlayınca zevk ve acı ile inleyip onun belinden tuttum.Daha sonra onu yan tarafıma koyup altımı hızla çıkarttım.

O da altını çıkarmış gözlerime hevesle bakıyordu.Onu tekrar kucağıma aldım ve parmağımı deliğinde gezdirdim.İnledi.Hâlâ onun deliği ile oynarken onun gözleri dolmuştu.

"Em-ah Emrullah.Nolur hadi!" dedi.Zevkten konuşamıyordu ve bu benim hoşuma gitmişti.Parmağımı deliğine soktum.Hafif inledi.Diğer parmağımı da soktum ve makas hareketi yaptı.Bir süre sonra parmaklarımı içinden çıkardım.

Çekmecenin üzerinde duran prezervatifi alıp taktım ve hızlıca deliğine girdim."Ahh!" diye inleyince durdum."Emrullah!" derken kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

"Senin ağzına sıçayım!" dedi ve omzuma vurdu.Bu halinden hoşlandığım için art arda içine girmeye başladım.O, omzuma tutunmuş bir şekilde duruyordu ve bana küfürler ediyordu.

Onu belinden tutup yer değiştirdik.Sert ve hızlı darbelerime devam ederken sanki mümkünmüş gibi daha da hızlandım

"Emrullahğm ah!Yavaş." diyordu ama kendini bana itmekten de geri kalmıyordu.Bana küfürler ederken adımla inlemesi de cabasıydı.

O kadar çok hoşuma gidiyordu ki..Adımla inlemesini, altımda kıvrılmasını ki bunu yaparken bana küfürler etmesini hepsini çok seviyordum.O ayrı bir şeydi.Çok şahaneydi.Tek bir kusuru bile yoktu.Güzeldi, hemde çok güzeldi.

"Emrullah geliyorum!" dedi.Sesi ağlamaklı bir tonda çıkmıştı.Elimi onun aletine sararken içine sert darbelerimle vurmaya devam ediyordum.

İkimiz aynı anda geldik.Kendimi onun üzerine bırakarak nefeslenmeye başladım."Senin belanı sikeyim Emrullah." dedi.Gülerek kafamı kaldırdım ve yüzüne baktım.

Ali afalladı.Gülüşüme bakarken o da gülümsedi."Lan ben çok seviyorum seni." dediğimde daha da gülümsedi."Bende seni çok seviyorum aptal Emrullah." dedi.

Belini sıkıca sarmış bir şekilde uyuya kaldım.

Bölüm sonuu!

Kısa oldu biliyorum ama sizi bölümsüz bırakmaktan iyidiir

Size bu bölüm nasıldı? Sizce Yılmaz, Ömer ve Umut'a yaptıkları şey için kızacak mı? Ya da normal mi karşılayacak?

Yazım yanlışlarım varsa affola🔥(ki elbet vardır kontrol etmeden atıyorum.)

Sizleri çok seviyorum, kendinize iyi bakın🤍

Öpüldünüz, hoşçakalın💖

Mahalle/GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin