Umut'tan
"Kanka hadi ama birazcık gülümse." dedi İrem bilmem kaçıncı kez.
Barlas abi ile konuştuktan sonra onların evine gitmiş ve birlikte kafeye gelmiştik.Ama sabahtan beri yüzüm asıktı.İrem ile Deniz gülmem için şakalar yapsa da yüzümde mimik oynamamıştı.Deniz'inde moreli bozuktu.Ama belli etmemeye çalışıyordu.Anlıyordum onu.
İrem sanki beni anlıyormuş gibi kafamı okşamıştı.Ona küçük bir tebessüm bıraktım.
Deniz derin bir nefes alıp verdi ve masada duran elimi tuttu."Kanka, canım, hayat arkadaşım.Neden suratın böyle asık, hm?" dedi Deniz.Azıcıkta olsa gülümsedim.
Tam cevap vereceğim sırada yan tarafımda duyduğum sert ve erkeksi ses ile diyeceğimi yuttum.
"Ne yapıyorsunuz?" demişti.Ömer mi o?
Yan tarafıma baktım.Ömer ve abim?!
"Ömer?" demiştim ben Deniz ise "Ömer abi?" demişti."Abi?" dedim şaşkınlıkla.Deniz de "Yılmaz?" dedi.Bir kaç saniye sonra arkada gördüğüm kişiler ile gözlerim açıldı.Ali, Şafak abi, Sezer abi ve CAN!
Şu çocuk bir yerden de eksik olsun.
"Selamm." dedi Sezer abi ve yanağımdan makas aldı.
İrem "ıı, ben ikinizin moreli
bozuk diye Ömer abileri çağırdım.Ne kadar kalabalık o kadar mutluluk olur diye düşündüm." dedi.İrem'in konuşması ile ona dönmüştük.Tam ona kızmayı düşünürken bunun hata olacağını fark ettim.Sadece Deniz ile beni düşünmüştü.Bir şey demedim.
Ardından yan tarafımda hâlâ ayakta duran Ömer'e bir bakış attım.İçimde hem kırgınlık hem de öfke vardı.
Deniz sanki neler olduğunu tahmin etmiş gibi tekrardan masada duran elimi tuttu ve destek vermek istercesine sıktı.
Abimden bir boğaz temizleme sesi geldi."Biz de oturalım o zaman." dedi Ömer ve yan tarafta boş duran sandalyeleri alıp yanımıza koydular.Masa ikili olduğu için alan vardı.
Hepsi yerine yerleşince Deniz ile ellerimizi ayırdık."Ee ne yapıyorsunuz gençler?" dedi Ali.
"Evde dura dura biraz bunalmıştık ta biraz gezelim dedik." diye bizim yerimize cevap verdi İrem.
Şu an hiç konuşmak istemiyordum ve İrem'in benim yerime konuşması iyi olmuştu.İrem'e minnettar olmuş gibi baktım.Bana bakıp rahat ol anlamında elini aşağa kaldırıp, indirdi ve göz kırptı.
Ali, Deniz'e halini hatırını sormaya başladı..Oflayıp bakışlarımı masaya çevirdim.
Can "Sen nasılsın Umut?" dedi laf arasında.Adımı alayla söylemişti.Tek kaşı yukarıdaydı.
Normalde olsa insan gibi cevaplardım ancak karşımdaki kişi insan olmayınca, bende insan gibi cevaplayamıyordum
"Sanane." dedim.Sezer abi gülmeye benzer bir ses çıkarınca, -herhalde- İrem'in sinirleri bozuldu ve o da gülmüştü.
Can bana dik dik bakıp somurttu."Neden bu kadar artislendin ki?" dedi ve sırıtıp konuşmasına devam etti."Sanki sinir krizi geçirmeni sağlayan benim-" demişti ama birden birinin masaya sertçe vurmasıyla sözü yarım kaldı.
"Kes sesini." bunu diyen Ömer'di.
ÖMERR AŞKIM YA
kes sesini Osman.
Gerizekalı, tamam.
Can'ın yüzündeki pis sırıtış soldu ve yutkundu.Ardından gözlerini kaçırarak önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle/Gay
General FictionMahalle abisinden hoşlanan Umut ve onu sadece arkadaşının kardeşi olarak gören Ömer'in aşk hikayelerine birlikte tanıklık edelim. Homofobikler giremez! Cringe sahneler olabilir, ona göre okuyunuz Birinin yönelimine, benliğine karşı herhangi bir haka...