26

7.8K 403 57
                                    

Medya:Emrullah

Zekasız emrullah: Oğlum mal mısın amk? (17:35)

Ben nereden bileyim babanın öldüğünü

Hem geçen sandalyelerin ayağı kırılmıştı ve sende Mehmet abi için babam yaptı demiştin.

Gerizekalı yazıyor..

Gerizekalı çevrimiçi..

Gerizekalı: O babam değildi.Babam gibi gördüğüm biri.

HEM SEN MEHMET ABİNİN KISIR OLDUĞUNU BİLMİYOR MUSUN AMK?

NASIL ÇOCUĞU OLSUN?

Zekasız emrullah: oğlum ben adamın kısır olduğunu nereden bileyim?

Adamın karısı mıyım ben

Gerizekalı: Ondan şüphe etmiyorum değil.

Zekasız emrullah: düzgün konuş sikerim.

Gerizekalı: aynen sikersin.(17:43)

Zekasız emrullah: Kahveye gelecek misin bugün? (18:34)

Gerizekalı: neden geleyim?

Zekasız emrullah: niye gelmicen sanki?

Gerizekalı:Bana 'piç' diyen birinin mekanına neden geleyim amk?

Zekasız emrullah: Hay onu diyen dilimi sikim.

Görüldü✅✅

****

Umut: Abi, Ali'ye kendini affettirebildin mi?

Emrullah abi: Yok be oğlum.

Nuh diyor peygamber demiyor.

Umut: Ee nasıl yapacaksın o zaman?

Emrullah abi: Ne bileyim be oğlum.

sen bence telefonu bırak.Ömer bana dik dik bakıyor amk.

Umut: Tamam abi, ama çok üzme kendini💛✊🙂

Emrullah abi: tamamdır aslanım.

Görüldü✅✅

Umut'tan

Telefonu masaya bıraktım ve yere bakarak bir şeyler düşünen Emrullah abiye baktım.Ona üzgün bakışlar atıp önüme döndüm.

Omzumda hissettiğim el ile kaşlarım çatıldı.Baktığımda Ömer kolunu benim oturduğum sandalyenin başına yaslamıştı ve bunu yaparken kolu omzuma değmiş olmalıydı.Ayrıca sanki Ömer'in kolu omzumdaymış gibi bir izlenim veriyordu.

Kısa süre sonra kahvede saz çalmaya başladılar.O kişiye baktığımda bunun Şafak abi olduğunu farkettim.

Sazı çalmaya başladığında ortam hoş bir sesle doldu.Çok ustaca çalıyor gibiydi.
Kaşlarım şaşkınlıkla kalktı ve dudaklarımda büzüldü.

Şafak abinin saz çalabildiğini biliyordum da bu kadar güzel çalabildiğini bilmiyordum.

Bir süre sonra Ömer kalktı.O kalkınca bakışlarım ona döndü.Diğerleri okey oynadığı için Ömer'i fark etmemişlerdi.

"Nereye?" dedim, ağzımdan istemsizce çıkan kelimeyle.
"Bunalttı burası.Dışarıda sigara içicem." dedi.

Başımı salladım."Sende gelmek ister misin?" dedi.Biraz düşündüm.Bir kaç saniye falan.Başımı salladım ve kalkıp abime "Biz dışarı çıkıyoruz." dedim.Abim kaşlarını çattı ve bana baktı.

Yanımdaki Ömer'i görünce kaşları düzeldi ve tekrar önüne döndü."Tamam." demişti.

Ömerle birlikte dışarı çıktık.Biraz uzaktaki banklara doğru gittik.O oturunca bende oturdum.Cebinden sigarasını aldı.Tam yakacağı zaman bir havlama sesi duymuştum.

Hafifçe yutkundum.Normalde hayvanları severdim ancak geceleri olunca istemsizce o tatlışlardan korkuyordum.Çok olmasa da korkuyordum.

Ömer yan bir bakışla bana bakıp sırıttı.Bu halinin ne kadar karizmatik olduğunun farkında mıydı acaba?

"Ömer, sigara verir misin?" dediğimde kaşlarını çattı.Afallamış olmalıydı ki bir kaç saniye cevap vermedi."Hayır." dedi net bir dille."Of içmek istiyorum işte hadi ver." dedim elimi ona doğru uzatarak.

"Yaş kaç yavrum?" dedi alayla."Reşitim ben bir kere.Aman vermezsen verme sanki ben başkasından isteyemem." dedim.Ömer bu sefer tamamen bana döndü ve "Git işte bakayım noluyor?!" dedi sert bir şekilde.

Bu bana karşı olan sert halini çok nadir görüyordum.Başkalarına hep sert olurdu ancak bana gelince yumuşak davranırdı.Şimdi de bu halini görünce istemsizce heyecanlanmıştım.

Dur bir dakika o bana yavrum mu demişti..

Yoo devrem dedi.

Of Osman sus.Ayy çok heyecanlandım ama belli etmemem lazım.

"Sende ver o zaman." dedim çatık kaşlarımla.

"Olmaz." diyip ekledi."Hem sen sigara mı içiyorsun?"

"Çok değil.Kafam eserse içiyorum." dedim.Kaşları mümkünmüş gibi daha da çatıldı."Abinin haberi var mı?" dedi.

"AH EVET VAR." dedim biraz bağırarak.

Dudağının yani kıvrıldı ve gözlerini kısarak bana bakmaya başladı.

Arkadaşlar ben galiba boku yemiştim..

Selamm nasılsınız?

Biliyorum bölüm çok kısa ama haftasonu bunu telafi etmeye çalışacağım.Şimdilik idare edin bakalım.

Sizleri seviyorum, hoşçakalınn🤍

Mahalle/GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin