Yazar'dan
Ali gözlerini yavaş yavaş açtı ve etrafına göz gezdirdi.Emrullah'ın odasıydı.Dün yaşanan olaydan sonra birlikte duş almış ve konuşmalardı.
Ancak hâlâ sevgili değillerdi.
Ali yanındaki Emrullah'ı görünce gülümsedi ve geri uzandı.Kafasını onun boyun ve göğüs arasına koydu.Kollarını ona sararken bacaklarını da onun üzerine atmıştı.Şu an Ali'nin bedenin yarısı Emrullah'ın üzerindeydi.
10 dakika sonra Ali tekrar uyandı ama bu sefer uyumak yerine kalkıp kahvaltı hazırlayacaktı.Çok becerikli olmasa da annesinden bir şeyler biliyordu.
Yataktan kalkıp elini yüzünü yıkadı ve mutfağa indi.
Emrullah'ın evine bir kaç kez gelmişti.Bu yüzden neyin nerede olduğunu iyi biliyordu.
Sonunda kahvaltıyı hazırlamıştı.Sadece yumurta kalmıştı ve onun da bitmesine az kalmıştı.Ali yumurtaya bakarken arkadan beline sarılan kollar ile korkuyla irkildi.
"Ah, yavaş olsana.Korktum." dediğinde Emrullah sırıtıp onun boynunu art arda öptü."Özür dilerim güzelim." dedi.
Ali duyduğu boğuk ses ve 'güzelim' kelimesi ile kalbi resmen ağzına gelmişti.Emrullah bu sefer Ali'nin şah damarından öptü.Nabzının hızlı attığını duyan Emrullah sırıttı ve son kez öpüp ayrıldı.
"Ne yapıyorsun?" dedi."Kahvaltı yapıyordum da." dedi Ali gözlerine bakarak."Yardım edeyim." dedi Emrullah ama Ali gerek olmadığını ve çoktan hazır olduğunu söyledi.
En sonunda kahvaltıyı hazırlamış ve yemek yemeye başlamışlardı.
.
"Yavrum?" dedi Ömer boynunda uyuya kalmış sevgilisine."Hm?" dedi Umut gözlerini açmadan.
"Hadi kalk dışarı da kahvaltı yapalım." dedi.
Umut ağlak bir ses çıkardı."Sonraa." dedi."Hadi yavrum, hadi." dedi, Ömer ve sevdiğinin beyaz boynuna bir kaç kez sıkıca öptü.
Umut bir süre sonra uyandı ve huysuzca Ömer'in kucağından kalkıp lavaboya gitti.Tabii Ömer de onun arkasından gülümsüyordu.
Çok mu çok şirin bir sevgilisi vardı.Daha ne isterdi ki?
Ömer yataktan kalkıp kendisi için dolaptan siyah kot pantolon, beyaz tişört ve siyah deri ceket çıkardı.O sırada içeriye baygın baygın bakan Umut girdi.
"Ömeer." dediğinde sevgilisine döndü."Efendim yawrum?" dedi."Hmm." diye mızmızlandı küçük ve Ömer'in yanına gidip boynuna sarıldı.
Büyük olan bu tatlılık karşısında öleceğini düşünüyordu."Yawrum?" dediğinde küçük olan kedi gibi kafasın göğüsüne sürttü.
Ömer dayanamayarak kalçalarının altından tutarak biraz havalandırdı.Umut anında ayaklarını beline sararken Ömer "Yiyeceğim ulan seni bir gün." dedi ve dudaklarına abandı.
Umut'un ağzından memnun olmuş gibi bir ses çıkınca Ömer'in dudakları kıvrıldı ve Umut'un dudağını ısırdı.Küçük olan inleyerek ağzını açtığında Ömer bundan istifade ederek dilini onun ağzına soktu.
Umut da acemice dilini Ömer'in diline vurdu.Büyük olan, küçüğünün bu acemi haliyle onun dilini hafifçe ısırdı.Eğer Umut bu işi ustaca yapsaydı bile bu kadar zevk alacağını düşünmüyordu.Onun bu acemi halleri onu çok fazla tahrik ediyordu.
Bir süre sonra hem nefessiz kaldıkları için hem de Ömer sevgilisini yemeğe götüreceği için ayrıldılar.Büyük olan küçüğünü kucağından indirince küçük"Aşkım?" dedi.Ömer "Ne dedin sen?" diyince küçük olan-sanki az önce Ömer'in dudaklarını sömürmemiş gibi- kafasını utançla esmer boyna soktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle/Gay
Ficción GeneralMahalle abisinden hoşlanan Umut ve onu sadece arkadaşının kardeşi olarak gören Ömer'in aşk hikayelerine birlikte tanıklık edelim. Homofobikler giremez! Cringe sahneler olabilir, ona göre okuyunuz Birinin yönelimine, benliğine karşı herhangi bir haka...