31.Bölüm

7K 354 108
                                    

Bir önceki bölümü okumayı unutmayın🤍

Umut'tan

İçeri girip tekli koltuğa oturdum.Ömer "Ben yanlışıkla topu attım.Kusura bakma.İyi misin?" dedi.

Daha özür bile dileyemiyordu beyefendi.Normalde olsa soğuk konuşurum ama Afet'e karşı olan mesafesi sayesinde birazcık yumuşak konuşabilirdim.

"İyiyim." dedim.

Mal mısın? Valla koca elden gidecek.Düzgün davransana çocuğa.

Of Osman sen benim işime karışma.

Aman iyi.

Osman'ı kışkışladıktan sonra Ömer'e döndüm.Ömer ağzını açmaktı ki içeriye Afet girdi."Ne yaptınız ben yokken?" dedi gülerek.

"Hiç." diye yanıt verdik Ömerle aynı anda.Ardından birbirimize bakıp gülümsedik.

Afet boğazını temizleyince ona döndüm.Bozulmuş gibi bir ifadesi vardı."Bir sorun mu var?" dedim.

"Yoo." dedi.Tam Ömer'in yanına gidiyordu ki hızla ayağa kalktım.

Afet'e kalmadan hızla Ömer'in yanına gidip oturdum.Afet tam oturacağı sırada beni görünce gülümsedi ama bir şey demeyip tekli koltuğa oturdu.

Yanımdaki Ömer'de sırıtıyordu.Afet "Ee doğum gününe de çağırmadın beni.Nasıl geçti?" dedi bana hitaben.

İyi'ki yoktun Afet.Çok güzel geçti.

"Gayet güzel geçti." dedim.Afet başını salladı ve telefonunu çıkardı.

Yan profilden Ömer'e bakınca ne kadar da yakışıklı olduğunu yeniden fark ettim.Hep yaptığı, sağ ayak bileğini sol bacağının üzerine atarak erkeksi bir duruş sağlamıştı.Arada elindeki tesbihi de sallıyordu.

Ömer izlediğini hissetmiş gibi bana döndü.Ona baktığımı görünce gülümsedi."Nasılım?" dedi gülerek.

"Şahane." diye karşılık verdim.Bunu beklemediği her halinden belliydi.Hatta top olayından sonra ona soğuk yapacağımı düşünüyordu bence.

"Öyle mi?" dedi muzip bir ifadeyle.

"Öyle." dedim bende kendimden emin bir sesle.

Ömer boğazını temizledi ve ayağa kalktı."Ben bir lavaboya gideyim." dedi.Afet "hm hm." dedi."Bekliyorum." diye de ekledi.

Ömer sanki sabrının som damlalarındaymış gibi sinirle Afet'e döndü."Sana söylemedim."

Afet sinirle sesle Ömer'e döndü ve yutkundu."Tamam patron sakin."

Ömer ona aldırmadan bana döndü ve kaş göz yapıp çıktı.Bir kaç dakika sonra "Bende bir odayı toplayayım." dedim.Afet bana bakmadan başını salladı.

Haspama bak hele.Suratıma bakmıyor.Gerizekalı.

Osman sus.

Hızla lavoboya ilerledim.Kapıyı açıp içeri girdiğim anda kolumdan tutup duvara yasladı.Gözlerimi şaşkınca belirtmiş bir şekilde Ömer'e bakıyordum."Ömer?"

Ömer kapıyı kapatıp kilitledi ve bana döndü.Ardından kafasını boynuma koyup öpmeye başladı.

Ohaa ay çok heyecanlı

Doğum günümden önce de beni öpmüştü ama çok konuşamamıştık.Bir tek bana doğum günü hediyemi verirken sarılmış ve mutlu senelere demişti.Hediyeleri çok güzeldi.

Ama beni sadece dış görünüş olarak sevdiğini düşünüyordum yani.. öyle hissediyordum..

Ömer boynumu emip öptü ve kafasını kaldırdı."Ömer.." gözleri gözlerime değdi."Beni seviyor musun?" dedim.

Ellerimi tutup öptü ve "Her şeyden çok yârim." dedi.Gülümsedim."Bende seni seviyorum." dedim cilveli bir edayla.

Ömer tısladı ve kendini bana yaslayıp sertçe öpmeye başladı.Ona yetişmeye çalışıyordum ancak hızlı ve sertti.Bu da benim işimi zorlaştırıyordu.Bir elini belime sardı ve kucağına aldı.Kollarımı boynuna doladım.Beni duvara yaslayıp bacak arama girdi.

"Umut." dedi."Umudumsun." dedi ve bana sıkıca sarıldı.Bende sarıldım.

Emrullah'tan

"Sikerim şimdi.Dur." dedim ve Ali'nin kolundan tutup kendime çektim.Fazla çekmiş olacağım ki burun buruna geldik.Bir süre sonra hızla kendini geriye çekti ve kaşlarını çattı.

"Ne istiyorsun?" dedi."Hay amına koyayım.Baba olayını bitirmedik mi?" dedim.

"Sen bir kütüksün Emrullah." diye sertçe konuştu ve gitmek için arkasını döndü ama tekrardan kolundan tutup durmasını sağladım.

"Eğer neden böyle davrandığını söylemezsen seni buraya yatırır sikerim.Kimse de umrumda olmaz."

Ali gözlerini belirtti ve "Babayı sikersin." dedi."Ali." diye bastıra bastıra söylediğimde ofladı.

"Ya sen benim yanımda duracağın halde o kızın yanında durdun!" dedi.Ne diyordu bu?

"Ne diyon?" dedim.Derin bir nefes verdi."2 gün önce..kahveye gelirken Faysal abinin kız kardeşine çarptım o da bana hakaretler etti.Ben ona sadece 1 kere sesimi yükselttim diye bana kızdın ya.O kızın bana 'oruspu' dediğini bile takmadın.Şimdi neden sana böyle davrandığımı anladın mı?" dedi.

"Ama kız onları söylerken ben yoktum.Sadece senin ona bağırdığını gördüm ve bende bu yüzden patladım." dedim.Doğru söylüyordum.

"Peki bir kere olsun beni dinledin mi?" dediğinde gözlerimi kaçırdım.Dinlememiştim..

"Bende öyle düşünmüştüm." dedi Ali.Gözleri dolmuştu.

Tam gideceği sırada kolundan tutup sürüklemeye başladım.

"Bırak lan beni.Watpaddeki kızlar gibi sandın herhalde beni." dedi ve kolunu sertçe çekti.

Bıkmış bir ifadeyle ona döndüm ve "Bunu sen istedin." diyip çevik bir hareketle omzuma aldım.

Ali küçük bir çığlık attı ve bağırmaya başladı."Ne yapıyorsun be dağ ayısı?" Bir yandan da sırtıma vuruyordu.

Bunu umursamadan yürümeye başladım.Yolda geçenler bize tuhaf tuhaf baksalar da geri önlerine dönüyorlardı.

Ali ile düzgün bir şekilde konuşacaktım.Tabii beni dinlerse..

Selammm nasılsınız?

Bu sefer bölümü geciktirmedimm

Hikayeyi hızlı bitiririm diye düşünüyorum ama hadi bakalım.

Sizleri çok seviyorum.

Takipte kalınn🤍

Kendinize iyi bakın canımın içleri❤️

Mahalle/GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin