16

9.1K 469 76
                                    

Umut'tan

"Ya hayır gayet güzel çıkmışız." desem de abim ve Ömer beni hiç takmıyor gibi görünüyorlardı.Deniz ile olan fotoğraflarımızı beğenmemişlerdi.

"Storye attım bile." dedi Deniz ve telefonunda bir tuşa bastı.

Abim kötü kötü Deniz'e baktı.Tam telefonu alacaktı ki Deniz hemen telefonu kapattı."Yok öyle." dedi gülerek.

Abim derin bir nefes alıp verdi ve kendini koltuğa bıraktı.Ömer de kendini yanına attı.

Deniz'e çak yapması için elimi uzattım.O da elini uzattı ve en sonunda bizde onların karşısındaki koltuğa oturduk.

Babamın isteği ile Ömer'in evine gelmiştik ve tam tamına 20 dakikadır fotoğrafları atmak için onları ikna etmeye çalışıyorduk ama yok olmuyordu.

Deniz de en sonunda baymış olacak ki fotoğrafı çoktan stye atmıştı.

Kısa süre sonra Deniz'in telefonuna bildirim geldi.

"Bu kim be?!" dedi Deniz mırıldanarak.

Kafamı ona yaklaştırıp telefonuna baktım.Birisi attığımı storye yanıt vermiş.

'🔥🔥🔥🔥🔥' atmıştı.

Cidden iğrenç ya.

Deniz kusacakmış gibi bir yüz ifadesi yaptı ve telefonu kapatıp koltuğa attı.

"Hadi bir şeyler oynayalım." dedi.Heppimiz birbirimize baktık.

Ne oynayacağımızı düşünürken birden parladım."TABU!" demiştim.Hepsi irkilerek baktı."Tabu oynayalım." dedim sonda kısık sesle.

Rezil olmuştum.

"Oynayalım da şafak abiyi ve Sezer abiyi de çağıralım." dedi Deniz.

Güzel fikirdi.Heppimiz onayladık.

****

İlk olarak Deniz ve abim başlayacaktı.

Deniz anlatmaya çalışacaktı.

"Immm şimdi sen çok bitkinsin neden?" dedi.

Abim "aç olabilir miyim?" dedi.Deniz hızla başını salladı ve "Aç olunca ne yaparsın?" dedi."Yemek yerim." dediğinde Deniz heyecanla yerinde doğruldu."Tamam yerimi çıkar." dedi."Yemek!" dedi abim.

Deniz kafasıyla evet anlamında bir işaret yapıp diğerine geçti.Kelime 'oyun'du.

"Heh sen sıkılınca ne yaparsın?" dedi Deniz ama engel oldum "Yasaklı kelimeyi söyledin." dediğimde Deniz eliyle anlına vurdu ve diğerine geçti.

Bu seferki kelime elmaydı.

"Sebze değil diğeri?" dedi.Abim "meyve." dedi."Tamam ımm sulu sulu." dedi.Abim gözlerini kısarak düşündü.

"Şeftali?" dedi.Deniz başını salladı."Hayır." dedi."Elma?" dediğinde diğerine geçtiler.

Bir süre boyunca böyle devam etti.Toplam 5 doğru bilmişlerdi.Fena değildi.

Sırada Şafak abi ve Sezer abi vardı.

Sezer abi soracaktı.

Kelime kıskançlıktı.

"Imm ben seni biriyle görünce ne yaparım?" dediğinde Şafak abi "Trip atarsın?" dedi hafif gülerek.

Hepimiz bu dediğine gülmüştük.

"Trip attım tamam ama neden?" dedi Sezer abi. Şafak abi bilmiyorum işareti yaptı.

"Tamam sorun değil." diyip kısa bir süre düşündü Sezer abi.

"Sen sevdiğin birini başkasıyla görünce ne hissedersin?" dedi.

"Üzgün." dedi."Hayır, başka?" dedi Sezer abi."kıskanırım." dedi.

"hah! Tamam.Kıskanç ama nasıl yani,ne gelir?" dedi."Kıskançlık!" dediğinde başını salladı Sezer abi.

Bir süre daha böyle devam etti.Onlar da toplam 3 doğru yapmışlardı.

Sırada ben ve Ömer vardı.

Kelime aşktı.Hay şansıma.

Ben ona anlatacaktım.

"Romeo ve Juliet neydi?" dedim.Ömer gözlerini kıstı ve "Sevgili?"dedi."Sevgiline karşı ne hissedersin?" dedim."Sevgi." dediğinde "daha büyük." dedim.

"Aşk!" dedi.Yutkundum ve başımı olumlu anlamda salladım.

Diğerine geçtim.Kelime Umut'tu.

"Adım ne?" dediğimde dudakları çok az kıvrıldı."Umut." dedi.

Sezer abi "oha bu nasıl kelime yaa" dediğinde hepimiz isyanına karşı gülmüştük.

Ömer bana bakarak gülümsediğinde bende gülümsedim ve diğerine geçtim.

Bir süre daha böyle devam etti.Biz de 7 doğru bilmiştik.

En sonunda oyun oynamaktan sıkılmıştık ve hemen hemen hepimizin uykusu gelmişti.Şafak abi ve Sezer abi ayaklandılar.

"Biz de gidelim artık." dedi Şafak abi."Burada uyusaydınız?" dedi Ömer ama Sezer abi olumsuz anlamda başını salladı."Sağol kardeşim, gerek yok.Yarın kahvede görüşürüz." diyip bize de veda ettikten sonra gitmişlerdi.

Ömer "En azından siz burada uyuyun." dediğinde içimden abimin kabul etmesi için dua ediyordum.

"Tamam, kalalım o zaman.Senin için sorun yok değil mi Deniz?" dedi abim.

Deniz"yok ama babama haber vermeliyim.Sağol bu arada Ömer."dedi.Ömer başını sorun yok anlamında sallayınca başka bir yere gitti.Abim de arkasından gitti.

Ömer "o zaman biz de odaya gidelim mi?" dediğinde gözlerim sonunda kadar açıldı."Ne?" dedim şaşkınlıkla.

Ömer'in de gözleri biraz büyüdü ve eliyle canımı acıtmayarak kafama vurdu.

"Çok fesat düşünceli bir bebeksin." dedi."Sadece uyuyacağız."

Sinirle baktım yüzüne."Ben bebek değilim!" dedim dik dik bakarken.

"Tamam bebek." diyip odaya doğru koştu Ömer.Bende arkasından koştum.

Selamm, naberr??

Bu bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce Ömer yavaş yavaş kendini Umut'a kaptırıyor mu?

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.

Yazım yanlışlarım varsa affola 🔥🔥

Hepinizi seviyorum, takipte kalınn🌺

Bay bay.

Mahalle/GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin