27

8K 433 124
                                    

Denizcik: Kanka lan (22:34)

Sen nereye gittin amk

Cevap versene(22:55)

Görüldü✅✅

Ulan gerizekalı yazsana.

Aptal çocuk: Umut şu an seninle konuşamaz.

Denizcik: Sen kimsin, umut nerede ve onun telefonu niye sende?

Aptal çocuk: Ben Ömer.Umut yanımda.

Denizcik:

Ömer abi mi?/

Hassiktir/

Oha Umut'un ne işi var onun yanında/

Tamam Ömer abi de umut nasıl ve neredesiniz?

Aptal çocuk: umut iyi şu an bu kadar bilmem yeterli.

Bir şey olursa haber veririm.

Denizcik yazıyor..

Denizcik çevrimiçi.

Denizcik: peki ağabey.

Kendinize iyi bakın.

Aptal çocuk: Eyvallah, sende.

Görüldü✅✅

(Mesajlaşma olmadan önce Ömer'den..)

Umut'un bağırmasıyla sırıtarak ayağa kalktım ve elimdeki izmariti yere attım.Onu seviyordum!

Bunu geç olsa da fark etmiştim.Ona her adım attığımda o da bir adım geriye gidiyordu.En sonunda duvara çarptığında kaçacak yeri olmadığını anladı.

Yutkundu."Neden üzerime geliyorsun?" demişti."Bilmem." diye bir yanıt verdim.

Yavaşça ona yaklaştım ve iki kolumu duvara yaslandım.Umut gözlerini benden kaçırıyordu.Elimi çenesine attım ve gözlerime bakmasını sağladım.

"O güzel gözlerini benden ayırma." dedim."Ömer..yapma." dediğinde rahatsız olduğunu düşünüp ayrıldım.

Tam gideceğim zamanda kolumu tuttu ve kendine çekti."Ben rahatsız olmadım..Sadece kalbim çok hızlı atıyor." dedi utangaç bir şekilde.Bu dediği ile sırıttım."Hm, öyle mi?"

Onu duvara yasladım.Çenesinden tutup dudaklarına yapıştım.

Gözlerim çok kısık açıktı.Umut gözlerini hortlak görmüş gibi açmıştı.Üst dudağını emdim.Bir anda Umut'un gözleri arkaya kaydı ve dudakları benden ayrıldı.
Hızlıca Umut'un belinden tuttum.

Bayılmıştı!

Derin bir nefes verdim ve onu kucağıma aldım.O sırada kahvenin kapısı açılmıştı.Emrullah gelmişti.

"Sikeyim böyle işi." diye küfür etti ve cebinden sigarasını çıkarıp ağzına aldı.Tam o sırada gözleri bana kaydı.Kucağımdaki Umut'u görünce sigarası dişlerinin arasında kaldı.

"Hassiktir." dedi ve sigarayı ağzından çıkardı."Abi?" dedi.

(NOT: Emrullah, Ömer'den 1-2 yaş büyük.'Abi' demesinin sebebi hem saygıdan hem de ağzının böyle alışmış olmasından.)

"Soru sorma Emrullah.İçeriden telefonumu ve arabamın anahtarını getir." dedim.Emrullah şaşkın bakışlarla "Tamam." dedi ve içeri girdi.

İyi'ki Yılmaz ya da diğerleri değildi.Çünkü onlara soru sorma bile desem sorarlardı.

Bir kaç dakika sonra Emrullah geldi.Telefonu arka cebime koydu ve  benimle yürümeye başladı.

Biraz ötedeki arabanın yanına gelince anahtarın düğmesine bastı.Ardından arabanın ön kapısını açtı.

Umut'u bindirip geriye çekildim.Emrullah elindeki anahtarı uzatırken konuştu."Ne olduğunu sonra anlatacaksın."

Başımı salladım ve anahtarı alıp "Eyvallah." dedim."Eyvallah benden."

Sürücü koltuğuna girdim.Umut'un kemerini takıp sürmeye başladım.

Acaba onu öperek hata mı yapmıştım?

Normalde düşünceli biri değilimdir.Odunun tekiyimdir.Yani kimse için 'Acaba hata mı yaptım' diye düşünmemiştim.Ama şu an Umut'u öptüğüm için hata yaptığımı düşünüyordum ve eğer hata yapmışsam..bu beni kırardı.

Evime geldiğimde arabayı park ettim ve Umut'u kucağıma alıp yürümeye başladım.Cebimden anahtarı nasıl alacağımı düşünürken kapı açıldı.İrem'di.

Tabii ya ona kedilerime bakması için rica etmiştim."Abi?" dedi şaşkın bakışlarla.

********

Önce Umut'u odamdaki yatağa koymuştum.Ardından odadan çıkıp aşağa inmiştim.İrem'e olayları üstün körü anlattım.İrem'in ağzından "Ohaa" lafı çıktı."Sen şimdi Umut'u öptün mü?"

İnanmaz bakışlar attığında baygın baygın baktım."Evet İrem, öptüm.Hadi sende git artık." dedim.Onaylamaz bakışlar attı.

"İnsan kardeşini evden kovar mı?" dedi."Kovar İrem, kovar.Hadi."

İrem "İyi be!" diye çığırıp evden çıktı.Derin bir nefes alıp verdim ve odama gittim.Yatağa baktığımda gördüğüm manzara ile dudağım kıvrıldı.

Umut uyanmıştı ve şu an yüzüme bakmıyordu.

"Umut." dedim yumuşak bir sesle."Bana bak."

Güzel gözleri yavaşça bana döndü."Efendim?" dedi emin bir sesle.

Sanki utanmadığını göstermek istiyordu.Madem oyun istiyordu, beğendiği oyun olsun.

Yanına gittim.Bir dizimi yatağa koydum ve elimi kaldırıp yanağına koydum.Yanağını okşayarak sevdim.Teni çok yumuşaktı.Pürüzsüzdü.Dudağına yaklaşıp küçük bir öpücük koydum.

Geri çekilip suratına baktığımda yanaklarının kızardığını gördüm.Kahkaha attım.

"Ömer sen beni.. öptün mü az önce?" dedi kafasını eğerek.

"Öptüm.Beğenmedin mi?" dedim.

Kafasını yerden kaldırıp yüzüme baktı."Beğenmedim." diyip dudaklarıma yapışması ile gözlerim açıldı.

Üst dudağımı acemice emdiğinde dudağım kıvrıldı.İki elimi onun ince beline sardım ve sertçe karşılık verdim.Oda elinden geldikçe bana yetişmeye çalışıyordu.Bir eli ensemde diğer eli omzumda duruyordu.

Alt dudağını ısırdım.Hem zevk hem de acıyla inleyince ısırdığım yeri emip öptüm.

Dudaklarımdan ayrılıp yüzüme baktı."Seni seviyorum." dedim bir anda.

"Ben sana aşığım." diye cevap verdi o güzel sesiyle.

Selammm nasılsınız??

Çok işim olmasına rağmen bana aşırı derecede ilham geldi.Zaten ilhamım çok olmuyordu, gelmişken yazayım bari dedim.

Sizce hızlı mı gidiyorum?

Yani bence sıkıcı ilerliyordu.26 bölüm geçti ve hâlâ öpüşmemişlerdi.

Neyse sizleri çok seviyorum, takipte kalın 🤍

Hoşçakalın✊🙂

Mahalle/GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin