29

7.9K 412 140
                                    

Ömer'den

Telefonu kapatıp kenara koydum.Ellerimi yüzüme sardım ve sandalyeyi bir tur döndürdüm.

Bugün Umut'un doğum günüydü.Aras abi, ben, Deniz, Barlas abi vs. hepimiz bunu planlanmıştık.
Daha doğrusu bizimkiler yani Ali, Şafak, Sezer, Emrullah abi, Aras abi ve Barlas abi Umut'a soğuk  yapmamı, daha sonra akşam olunca doğum gününü kutlamamızı söylemişti.

Umut'a bunu hiç yapmak istemiyordum ama Aras abi 'Eğer yapmazsan seni oğlumla görüştürmem.' demişti ve bende yapmıştım.Bunu hemen kabul etmemin sebebi ise Umut'un babasına çok fazla bağlı olmasıydı ve aşkımla sürekli gizli buluşamazdım.

Ben Umut'a bu yüzden soğuk davranıyordum.Aras abi de tatile filan gitmeyecekti.Umut'a eve erken gelmeyeceğim dememin sebebi ise Umut'a Aras abinin evinde sürpriz yapacak olmamızdı.

Telefonum çalınca alıp baktım.Aras abiydi."Alo?" dedi.Derin bir nefes verdim."Efendim abi?" dedim.

"Of Ömer yapma böyle.Bak işin sonunda mutlu olacak." dedi.

"Tamam abi " dedim her ne kadar istemesem de.Çok dil dökmüştüm ama anlamamıştı."Şimdi ben Umut'a tatile çıkacağımı söyledim.Saat 17:00  gibi iş yerinden çık tamam mı?" dedi.

"Tamamdır abi." dedim ve vedalaşıp telefonu yerine koydum.

Kim bilir şimdi nasıl üzgündür bebeğim.

Umut'u düşünmemeye çalışarak işlerime odaklanmaya çalıştım.

*****

Saat 16:00'da Ömer'den..

Bilmem kaçıncı kez saate bakmamın ardından sonunda çıkabileceğimi gördüm.Hızla sandalyeden kalktım ve ceketimi giyip odadan çıktım.Arkamdan sekreterim geldi.

"Ömer Bey?" dedi."Buyur?" dedim ona bakmadan.Hâlâ yürüyordum.O da yanımda yürüyordu.

"Imm bugün erken çıkıyorsunuz." dedi meraklı bir şekile."Evet.Bugünkü toplantılarımı ertele." dedim.

"Ama efendim bugün saat 17:00'da çok önemli bir toplantı var." dedi."Sana ne dersem onu yap.Ertele." diyip cevap beklemeden çıktım.

Arabama bindim ve sürmeye başladım.

Yaklaşık 25 dakika sonra bir dükkana gelmiştim bile.Bu dükkanda hem çiçek hem de hediyelik şeyler satılıyordu.

İçeriye girdim."Hoşgeldiniz efendim." dedi birisi."Hoşbuldum." dedim ve dükkandaki şeyleri süzmeye başladım.

"İsterseniz yardımcı olayım?" dediğinde başımı salladım."Çok iyi olur."

"Pekii.Nasıl bir şey arıyorsunuz?" dedi."Hediyelik bir şeyler alacağım şu an aklımda pek bir şey yok."

Kadın"Hediye alacağınız kişi nasıl şeylerden hoşlanır?" dedi.Düşünmeye başladım.Ben Umut hakkında çok şey bilmiyordum..Onunla bir gün oturup uzun uzun konuşmalıydım.

Ama sade ve şık şeylerden hoşlanıyor gibi bir tipi vardı.Ayrıca giydiği kıyafetlerden bunu belli ediyordu.

"Sade ve şık şeylerden hoşlanır." dedim."Hmm" dedi kadın ve bir yere yöneldi."Şöyle gelebilirsiniz beyefendi." dediğinde oraya gittim.Gerçektende güzel şeyler vardı.

****

Sonunda hediyeleri seçtim.Kadına döndüm."Paketleyebilirsiniz." dedim ciddi bir şekilde.Gülümseyerek başını salladı ve elindekileri alıp uzaklaştı.

Ömer'in Umut'a aldıkları..

Ömer'in Umut'a aldıkları

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mahalle/GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin