Čierna dodávka bez označenia patriaca zásahovej protidrogovej jednotke zastavila pri Rosehill Cemetery na ulici Damen Avenue.
Tam bol ich cieľom jeden opustený sklad, ktorý občas používajú rôzne firmy na odpratanie starého vyhodeného nábytku a odpadu.
V súčasnosti ho vlastnila jedna tabaková spoločnosť, ale nepoužívala ho.
Ideálne miesto na nelegálne aktivity.
Dnešným cieľom protidrogového oddelenia bola skupina chemikov, ktorých vyhodili zo škôl, univerzít, či laboratórií a teraz pracovali pre drogového dealera na výrobe heroínu.
Bolo to zvláštne, že bezúhonní zamestnanci zrazu zmenili vieru a zaslepene nasledovali dealera.
A preto chceli všetkých zaistiť a zistiť dôvod tej zmeny.
Policajti mali na sebe čierne uniformy, nepriestrelné vesty a prilby s ochranným krytom, aby ich neprekvapil plyn, či streľba.
O ulicu ďalej boli pripravené dodávky na zaistenie podozrivých a psychológ na prešetrenie zaistených osôb.
Čiže chemikov.
Na streche vedľajšej budovy bol sniper, ktorý sledoval dianie okolo skladu a niekoľko ďalších policajtov, ktorí mali dať znamenie, keby sa stalo niečo podozrivé.
Mali zaistené všetky uhly aj únikové cesty.
Čakali už len na signál, že môžu vyraziť.
„Tu tím gamma. Aký je stav, tím alfa?" povedal Yvainin partner z tímu Bud Raines do vysielačky.
Mal krátke hnedé vlasy, hnedé oči a výzorom pripomínal asistentka detektíva Poirota, ale trochu väčší fešák.
Bol zvyčajne veliteľ ich tímu, pretože rád plánoval každý zásah do detailov a večne si študoval nejaké príručky.
Ak to nebola príručka prvej pomoci, tak študoval manuál proti bombového komanda, alebo články o akciách na burze.
Nikdy sám neinvestoval, ale mal rád prehľad.
„Tu tím alfa. Tím beta sa ešte neozval z prieskumu terénu. Čakajte."
„Rozumiem tím alfa," povedal Bud a odložil vysielačku.
„Pokoj, Bud. Akcia skončí skôr, než nás zavolá volanie prírody. A večer pôjdeme na tequilu."
„Ticho, Hank!"
„Správne! Už je pridlho rádiové ticho," povedal Wu a skontroloval si zbraň.
Ani Yvaine sa to nepáčilo.
Tím beta mal už dávno hlásiť pripravený vstup.
Nič sa však nedialo.
Bolo ticho a to spôsobovalo svrbenie prstov.
Zrazu sa však z vnútra skladu ozvali výstrely a každý policajt spozornel.
„Všetky tímy do akcie! Nestrieľať, ak to nebude nutné!" ozval sa kapitán Navara z vysielačky a Yvainin tím vyskočil z auta.
U skladu sa stretlo dvadsať policajtov zo zásahového tímu, plne ozbrojení a pripravení.
Jeden policajt rozrazil dvere skladu a ostatní vyrazili vpred.
Každý jeden kút skladu presvietili baterkami a prvá scéna v hlavnej miestnosti ich zarazila.
Ležali tam štyri stoly plné vreciek s drogami a na zemi sa váľali telá.
Na jednej strane muži v oblekoch a na druhej strane piati členovia miestneho gangu.
Všetci mali v rukách zbrane.
Na prvý pohľad to vyzeralo, akoby sa postrieľali navzájom.
Dealeri a nákupcovia.
„Tím gamma prezrie kancelárie na poschodí! Tím delta pôjde dozadu a tím alfa prezrie predok!" rozkázal kapitán Navara a skupiny sa rozdelili.
Yvaine kryla chlapcom chrbty, zatiaľ čo stúpali po schodoch.
Našli len jednu miestnosť uprostred ktorej bol jediný stôl a na nej kniha.
Chlapi prezreli miestnosť, zatiaľ čo Yvaine prešla ku knihe. Bola stará v hnedej koži so zažltnutými stranami, na ktorých nebolo napísané nič.
Len čisté listy.
Yvaine ich prelistovala, ale skutočne tam nič nebolo.
„Čo to robíš, Clayová?!" okríkol ju Raines a postavil sa vedľa nej.
„Nerozumiem tomu. Nie je tu napísané nič, ale tá kniha je stredobodom miestnosti."
„Neviditeľný atrament?"
„Zrejme áno."
Hank Spitz sa postavil z druhej strany a pozrel sa na knihu.
„Asi to bude starý receptár. Zabaľte ju ako dôkaz."
„Rozumiem," povedala Yvaine a zatvorila knihu. Dala ju do igelitového vrecka na dôkazy a zbadala, že je na knihe nejaký symbol.
Symbol pripomínajúci obrátené Y s háčikom na vrchu a krížikom uprostred.
Čo to malo byť?
Je to nejaký nový symbol gangu?
Kto vie?
DU LIEST GERADE
Prebudení 4 - Mithridates
FantasyMithridates. Pochádzajúc z priamej pokrvnej línie Parthských kráľov, ale nikdy nepoznajúc úctu z nej vyplývajúcu. Ako ľavoboček otcovej milovanej konkubíny, narodil sa na posmech žiarlivých príbuzných, ktorých cieľom bolo zničiť sebaúctu jeho postav...