Ali abisinin sözlerinden sonra kapıyı açtı.Yağız apar topar elindeki albümü yastığının altına koyduktan sonra göz yaşlarını sildi.
Ali :Abi ben geldim.Duydum da herşeyi saklama benden kendini geleyim yanına ağlayacaksan birlikte ağlayalım içinde tutma böyle.
Araf Aliyi Yağızın yanına bırakıp odadan çıktı.Ali kollarını abisine açtı.
Ali:Ben burdayım abi kardeşin burada.Ağla dök içini saklama acılarını burdayım ben.
Yağız kardeşinin göğüsüne doğru koydu kafasını ,sessizce ağlarken konuşmaya başladı.
Yağız:Annemiz melek gibi bir kadındı.Hiç kimseyi kırmaz kimseye kötülük etmezdi.Sevgiyle karşılık verirdi herkese.Onu kıranları bile kırmamaya çalışırdı.Çok iyi bir anneydi.Ben hasta olmayayım diye Üzerime titrerdi.Koşup terlediğimi gördüğünde eline bez alır yanıma gelirdi.Bazen beni yakalasın diye ordan oraya koştururdum.Hiç kızmaz benim arkamdan koşardı.Çok eğlenirdik.Bazen arabalarımla oynar bazen parka giderdik.Babam evde olduğunda bizi alır lunaparka pikniğe götürdü.Hep beraber top oynar ip atlardık.Annem sana hamileyken yine bir pikniğe gittik.
Seninde içinde olduğun hayaller kuruyorduk.Sen aramıza katıldıktan sonra yine parklara gidecektik. Annem bizimle birlikte oyunlar oynayacaktı.Olmadı ama seni bizden kopardılar.Senden sonra herşey darmadağın oldu kardeşim.Annemin eski neşesi yoktu.Sürekli eli karnına gider dalıp giderdi.
Babamla annemi tekrar toparlamak için çok çabaladık.Ama olmadı dayanamadı anne yüreği 3 yılın sonunda bir gece yanıma geldi.Seni kaybettikten sonra ilk defa yanımda yatacaktı.Heycanla annemin göğüsüne uzandım.Bana 3 yılın ardından sana söylediğim ninniyi söyleyip saçlarımı okşamaya başladı.Huzurla uykuya dalıyordum.Ninni bittikten sonra söylediği son söz hala kulaklarımda.
Affet beni bebeğim Ben onu affetmek istemiyorum ki yanımda olsun sana nasıl abilik yaptığımı görsün istiyorum.Çok istediler Ali seninle beni bir arada görmeyi çok istediler.Babam seni öğrendiği gün k-kollarımın arasında ŞEHİT oldu.Son sözleri kardeşine sahip çık beni affet babam yanınızda olamadığım için affet ve kardeşine sahip çık oldu.
Kaldıramadım Ali 18 yaşında kimsesiz kalmıştım.Çok ağrıma gitti.Eğer geride senin olduğunu bilmesem babamın silahıyla orada intihar edecektim.Aldım da elime silahı sonra babamın son sözleri sen geldin aklıma.Yapamadım seni bırakıp gidemedim kardeşim."
Ali göğüsünde ağlayan abisine baktı.Kendi için yaşamayı savaşmayı seçtiğini öğrenince daha da sıkı sarıldı abisine.
"Seni çok seviyorum abi .İyiki abimsin iyiki kurtardın beni o cehennemden ,keşke sizden hiç ayrılmasaydım.Keşke hep beraber büyüseydik.Sen bana ben sana destek olsaydım.Annemle babamı tanıyabilseydim.Sevgilerini alabilseydik keşke."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALARIMI SAR
Подростковая литератураGerçek Aile kurgusu Hem klişe var hemde yok gibi 🤭🤭😊😊