Bugün babamla birlikte gezmeye gidicektim.Beni parka götürecekti.Kahvaltıdan sonra Beni odaya götüren Yiğit abime gülümsedim.İyileşmiştik geçen 2 ay bizi çok güzel gelmişti.Abim Poyraz abinin omzunda uyuya kaldığı için sessiz bir şekilde kıyafetlerimi aldıktan sonra hemen odadan çıkmıştık.Yiğit abimin odasına geldikten sonra abim beni yatağına bıraktı.Üzerimi giyinmeme yardım ettikten sonra salona geçtik.
Salona geçtiğimde babam beni bekliyordu.Babam kapıda ayakkabısını giydikten sonra Yiğit abimin kucağından aldı beni.Yiğit abim yanağımı öptükten sonra el salladı.
"İyi eğlenceler abicim."
"Teşekkür ederim abi.Sizde Allaha emanet olun."
Arabaya bildiğimizde Asaf baba beni yanına oturtup kemerimi taktıktan sonra sürücü koltuğuna geçip oturdu.
"İlk nereye gitmek istersin oğlum."
Bugün hava güzeldi.Mart ayına girmiştik artık.Heycanla konuştum.
"Parka gidelim baba.Beni sallamanı istiyorum.Hem belki kaydıraktan da kayarız."
"Kayarız tabiki , oğlum ister de ben yapmaz mıyım hiç?"
Sevinçle ellerimi birbirine vurdum.parka geldiğimizde babam arabayı park etti.İlk sandalyemi çıkarttı.Daha sonra oturmamı sağlandıktan sonra arabayı kilitledi.Heycanla parka bakarken babam arkama geçip parka doğru ilerletti.
Parkın ilerisinde futbol oynayan yaşıtım çocuklara kaydı gözlerim daha sonra ayaklarıma baktım.Bende başaracaktım birgün onlar gibi koşacak oyunlar oynayabilecektim.
Babamın seslenmesiyle ona baktım.Parkın içine girmiştik.Şimdi salıncakların yanındaydık.
"Babam salıncağa binecektin ya yavru kurtum.Hadi gel bakalım babaya."
Ellerimi uzatip babamın beni kucağına almasını sağladım.Salıncağa oturduktan sonra Babam arkama geçip Salıncağı sallamaya başladı. Gökyüzüne doğru sallandıkça mutlu oluyordum.ben sallanmaya devam ederken babam gelen bir telefonla konuşmak için biraz ileriye gitti.Bulutlar çok güzel görünüyordu. Yanıma gelen babam Salıncağı durdurdu.Beni kucağına aldıktan sonra kaydıraklara doğru ilerlemeye başladık.
"Hadi bakalım yavru kurt kayalım birlikte."
Babamla birkaç kez kaydıraktan kaldıktan sonra çimlere oturduk.Hava çok güzeldi.
"Baba bugün hava çok güzel iyiki bu günü seçmişiz ."
"Haklısın yavru kurtum hava harika tam baba-oğul günü. "
Asaf babanın gözlerinden geçen hüzünle yutkundum.Oda evlatlarını hayat arkadaşını kaybetmişti.Kollarimi boynuna doladım.