Geçmişin İzleri

667 47 14
                                    

Ali den

Hayatım yoluna girmişken nerden çıkmıştı bu kadın.Tam geçmişimi aştım.Artık rahat nefes alabilirim derken yine bir aksilik çıkmıştı.Babamın gömleğini tuttup Kulağına fısıldadım.

"Baba beni odama götürür müsün?"

Babam ne olduğunu anlamaya çalışır gibi yüzüme bakıyordu.

"Götürürüm babam."

İçeriye girdiğimizde abimde arkamdan geliyordu.Babam yatağa yatmama yardımcı olduktan sonra biran nefesim kesiliyor gibi hissettim.Kaburgalarım canımı yakarken gözlerimi kapatıp ağrının geçmesini bekledim.

Bu sırada babam odadan çıkmış abimde yatağa yanıma oturmuştu.Ağrının hafiflemesiyle gözlerimi açtım.

"Burada ne işin var abicim.Hastasın daha ve yeni uyandın.Hastanede olman gerekti."

"Duramadım abi seni yanlız bırakmak istemedim.Sana destek olmak istedim.Biliyorum kabuslar görüyorsun bu kabuslar muhtemelen benimle ilgili.Bu yüzden yanlız bırakamam seni."

Abimde nazik hareketlerle sarıldı bana.Çok hafif sarılıyordu.Sanki kırılacak bir eşya gibi.Yanağımı öptükten sonra konuştu.

"Güzel kalbini yerim senin.Canim kardeşim benim."

"Benim sana birsey sormam gerek Alim.Sen o kadını anneannemi nereden tanıyorsun?"

Keşke tanımasaydım.Arada bizim eve gelir eski anneme para verirdi.Sonrada beni dövmesini izlerdi.

Geçmiş ***

Ali 4 yaşındayken

Annesi bugün evdeydi.Televizyona bakarken çalan zillet gidip kapıyı açtı.Ali merdivenlerde annesini izlerken gelen kadını görünce yutkunamadığını hissetti. Bu kadın ne zaman bu eve gelse annesi için sevinçli bir haber kendi için felaket olurdu.

#Hoşgeldiniz Elvin hanım.Buyrun İçeriye geçin.

*Pek hoşgelmedim Raziye ben sana bu çocuğu acımak yok diyorum.Sen buna baya iyi bakıyorsun.

#Yok öyle birşey efendim.İşim çıkınca pek uğraşamam bu veletle yoksa istediklerinizi yerine getirmeye çalışıyorum.

İstekleri genelde kalmam.Veya dayak yemem.Bunları yaptığı zaman kadın zevk duyuyordu.Adeta acı çekmemeden zevk alıyordu.

*Bu paran Raziye ben sana ödeme yapıyorsam sende söyledikleri yapacaksın.

Parayı alan kadın hızla Aliyi yanına çağırdı.Ali yanına geldiğinde ne olduğunu anlamadan annesi çocuğu dövmeye başlamıştı.Ali acı içinde bağırıp ağlarken Kadın zevkle izliyordu...

*****

Abime Anlattıklarından sonra abim sinirle yataktan kalktı.

"Sen burda yat abicim.Ben bir gidip geleceğim hemen."

YARALARIMI SAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin