Eve Dönüş

729 49 11
                                    

4 Ay sonra

Artık Bozkurt timi için eve dönüş vakti gelmişti.Zeynep Mirzadan ayrılacağı için üzülse de bu ayrılık çok sürmeyecek diye mutlu oluyordu.Mirza ,  Asaf babasının da yardımıyla 2 ay sonraya Nikah tarihi almıştı.Bu süreçte Zuhal teyzeden de onay alınmış öyle karar verilmişti.

Yağızda ise tuaf bir heycan vardı.Aliyle en son bir hafta önce konuşmuş gayet iyi olduğunu sadece onu ve diğer abilerini özlediğini dile getirmişti.Biran önce kardeşine gidip sarılmak onunla vakit geçirmek istiyordu.

Zeynep : Güzel geçen zamanın sonuna geldik yine bitanem.Kalbim de aklımda sende olacak çok dikkat et kendine Allaha emanet ol.

Mirza:Benimde aklımda kalbimde sende olacak.Çok dikkatli ol Gül güzelim 60 gün sonra nikahlı karım olacaksın artık.Yanımda yamacımda olacaksın seninle uyuyup seninle uyanacağım bu his o kadar güzel ki tarif etmeye kalksam kelimeler kifayetsiz kalır.Hoşçakal müstakbel karıcığım.

Yiğit:Oy oy anam dağ gibi Yüzbaşı gitti gitti. Bizim Yüzbaşı oldu sana hanım köylü.Valla ne yaptın da adamı böyle aşık ettin kendine yengecim hepimiz merak içinde dinliyoruz seni.

Zeynep :Valla bir arkadaşlık için gittim yanına sonrası evcilikti felan derken bir baktım aşık olmuşum buna , yani şimdi Allah var yakışıklı bir çocuk kim görse aşık olurdu canım.

Zeynep kendi sözlerinin farkına varınca kaşlarını çatıp Mirzaya döndü.

Zeynep : Ama öyle birşey olmadı değil mi Mirza ? Sen bunca zaman kardeşlerimle uslu uslu askerlik yaptın değil mi ?

Arafın aklına bir operasyon gelirken kahkaha atmaya başladı.Mirza sanki ne yapacağını biliyormuş gibi eliyle anlına vurdu.

Zeynep :Neye gülüyorsun Araf ?

Araf : Ya yenge aklıma bir operasyonumuz geldi de az kalsın abimin namusu elden gidiyordu.Zar zor kurtardık.

Tim Arafın anlattıkları ile kahkaha atmaya başlamıştı.Mirza ise yavru kedi misali Zeynebe bakarken Zeynep Ateş saçan gözlerini Mirzaya dikti.

Zeynep :Siz operasyonlarda terörist gebertmiyor musunuz ? Hangi terörist namusuna göz dikecek kadar yaşayabilir yana o kadar yanında barınabilir ?

Mirza : Dayından dolayı bilirsin gül güzeli.Operasyon hakkında bilgi veremem ama ben sadece dağlarda görev yapmıyorum ki yeri geliyor ünlü bir davete katılıyorum yeri geliyor barda takılmak zorunda kalıyorum yani bu bana bağlı birşey değil.

Mirzanın sözleri ile Zeynep konuştu.

Zeynep:Ben onu beşi bilmem Mirza görevde olsa dibine sokmak yok kızları , ben görev icabı diye erkek hastalarım ile samimi konuşuyor muyum ?

Mirza:ODA NERDEN ÇIKTI GÜL KOKULUM?

Zeynep:Ya bak düşüncesi bile insanı kötü ediyor.Bu yüzden ayağını denk kal müstakbel kocacım yanlış bir hareketinde sıkarım topuğuna bilesin.

YARALARIMI SAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin