Bölüm 2

74 10 0
                                    

"Avlanma yarışmasının çok yakında başlayacağını biliyorsun, değil mi?"

"Elbette."

Avlanma rekabeti nedeniyle tapınakta bile acil durumlarda şifa rahiplerinin hazır bulunması için hazırlıklar yapılıyordu.

"Nella bana daha sonra resepsiyonda yardımına ihtiyacı olduğunu söyledi..."

Nella prensesin takma adıydı. Prenses Ronella Nestro.

Hangi oyunu oynamaya çalıştığını dikkatlice düşündüm ama bir cevap bulamadım. Neler olduğunu bilmiyordum ama bu prensesi ilgilendirdiği için sıradan bir şey olmayacaktı.

"Normalde partilere katılmadığını biliyorum ama en azından bu resepsiyona katılmanı istiyorum."

Veliaht prens bunu söyledikten sonra bana kısa bir açıklama yaptı.

Ama sonuç şuydu ki prenses benim resepsiyona katılmamı istiyordu. Prensesin beni neden aradığını ve başka bir nedeni olup olmadığını merak ediyordum ama eğer beni kullanmak istiyorsa kullanılmaya oldukça hazırdım.

Bu daha heyecanlı olmaz mıydı?

Veliaht prens ne düşündüğümü bilmeden beni ikna etmeye çalıştı.

Büyük Veliaht prensin benden prenses yüzünden böyle bir istekte bulunacağını düşünmek bile.

Zaten gitmeye karar verdiğim için isteğini memnuniyetle kabul ettim.

Bonus olarak resepsiyona ve gitmeyi hiç planlamadığım av yarışmasına bilet alacaktım.

"Davet edildiğime göre minnetle katılacağım."

"..."

"Neden, bir sorun mu var?"

Tereddüt etmeden cevap verdiğimde veliaht prens bana baktı.

Nedenini sorduğumda alçak sesle "Bu ilk defa oluyor" diye mırıldandı.

"Ne?"

"Elbette sordum ama avlanma yarışmasına ve resepsiyona katılmayı kolayca kabul etmeni beklemiyordum."

Onu şaşırtan şeyi söylediğinde sonunda anladım.

İmparatorun doğum günü kutlamasına gittiğim ve sadece 10 dakika kaldığım bir sefer dışında, sosyetenin içinde hiç görünmedim.

Belki de veliaht prensin bunu tuhaf bulması doğaldı, çünkü ben her zaman katılmayı reddetmiştim ama yine de hemen kabul etmiştim.

"Eh, sonuçta bu prensesin isteği."

Oyunculuk kariyerimi en iyi şekilde değerlendirip, sanki bu bir sorun mu diye sorar gibi bedenimi koltuğa gömerken, gözlerimi daha da kıstım.

Veliaht prens sessizce bana baktı, sonra elini kullanarak artık gidebileceğimi işaret etti.

Tavrı kendisinden daha düşük statüde biriyle uğraştığını gösteriyordu ama pek umurumda değildi.

Sakince oturduğum yerden kalktım, vedalaştım ve arkamı dönüp oturma odasından çıktım.

Avlanma yarışması ha?

Prensesle bu kadar çabuk tanışma şansına sahip olacağımı düşünmemiştim. Parmağımı dudaklarımın altına yerleştirip veliaht prensin hâlâ içinde olduğu misafir odasının kapısına baktım.

"Leydi Emilone?"

Adımın seslendiğini duyunca hemen arkamı döndüm ve dümdüz karşıya baktım. Orada, sulu boyayla çizilmiş gibi görünen koyu kızıl saçlı bir adam duruyordu.

Emilone'nin Günaha Labirenti/ARA VERİLDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin