Bölüm 14

39 7 0
                                    

Luanne'nin uzaklaşışını izledim ve sonra nereye gideceğimi bilmediğimi fark ettim ve kalabalığa doğru yöneldim. Bu kadar çok insan tek bir yerde toplanmıştı, bu yüzden bulunması kolaydı.

Oraya vardığımda beyaz cüppeli rahipler sanki Musa bir mucize gerçekleştiriyormuş gibi diz çöktüler. Etrafta çok sayıda insanın olduğu bir yer için görgü kuralları oldukça aşırıydı.

"Allah'ın rahmetini selamlıyorum."

"Allah'ın rahmetini selamlıyorum."

Selam veren soyluların arasında parlak saçlı bir kadın gördüm. Beklediğim gibi suçlu, sevimli yüzlü genç, asil bir bayandı.

İmparatorluk amblemini taşıyan iki erkek şövalye de rahiplerin ardından diz çöküp selamlarını sundu.

Bu her gerçekleştiğinde biraz ağır geliyordu ve kendimi bunun çaresi olamayacağına inandırmak zorunda kalıyordum. Elimi onlara salladım ve şöyle dedim:

"Lütfen ayağa kalkın."

Karşımdaki genç bayan berbat bir durumdaydı. Bir iblis değil de bir insan olmasına rağmen gördüğü muamele berbattı.

Yüzüm çok çabuk sertleşti ve hoş bir şey söyleyebileceğimi sanmıyordum. Her ne kadar beni öldürmeye çalışsa da bu biraz...

Kolları ve bacakları parçalanmış ve kanlıydı ve geçen gün gördüğüm parlak sarı saçları pislikle kaplıydı. Saç tellerinin arasından görünen yüzü, dayağa benzeyen bir şey yüzünden inanılmaz derecede şişmişti.

Kolumun yenini kullanarak burnumu ve ağzımı kapattım ve tiksintimi yüzüme gösterdim.

"Neden böyle görünüyor?"

"Evet, direndi..."

Orada olmasam bile, ne olduğu hakkında iyi bir fikrim vardı. Bunu istediğimi mi sandılar?

Şiddetle davrandım evet ama yine de barışı temsil ediyordum.

İmparatorun aklından neler geçtiğini ciddi ciddi düşündüm ve şövalyelere kadını kaldırmalarını emrettim.

Çok fazla yaralanma olduğu için nereden başlayacağımı bilmiyorum. Elimi genç bayana doğru kaldırdığımda irkildi.

Tepkisini görünce bir şey söylemem gerekip gerekmediğinden emin olamadım. Sonra sesimi sadece onun duyabileceği şekilde alçalttım ve şöyle dedim:

"Merak etme. Ben de seni tedavi edeceğim o yüzden hiçbir şey söyleme."

Genç bayan sanki düşecekmiş gibi geriye doğru bir adım attı. Ancak iki şövalye onu sıkıca yerinde tutuyordu, bu yüzden sanki hiç hareket etmiyormuş gibiydi.

Tepkisi çok yoğun olduğundan onu daha fazla rahatlatamadım ama başlamak için elimi en yaralı görünen omzuna koydum.

"Ahhh!!!"

"...?"

Ondan yüksek bir çığlık yükseldi, hem beni hem de izleyenleri şaşırttım. Şövalyeler yüzlerinde şaşkınlıkla benimle genç bayan arasında ileri geri baktılar.

Yüzüm tıpkı veliaht prensin yarasına dokunduğum zamanki gibi karardı. Yaralara doğrudan dokunmayı gerçekten sevmiyordum. Korkunç ve iğrenç hissettiriyordu.

Genç bayan mücadeleye devam etti ve bunu bir an önce bitirmek isteyerek elimden geldiğince ilahi enerji döktüm.

Bir noktada yaralar iyileşmeye başlamıştı ve nefesi kesilecek kadar yüksek sesle çığlık atan genç bayan ağlamayı bırakıp bana baktı.

Emilone'nin Günaha Labirenti/ARA VERİLDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin