Bölüm 12

38 7 1
                                    


Yani 'birinin azizeye zarar vermek için avizeyi kasten düşürdüğü' gerçeğine odaklanmak yerine...

"Avizenin düşmesi sonucu yaralandığımda senden ve birkaç hizmetçiden başka yardım eden var mıydı?"

Reneben derin bir nefes aldı.

Tehlikeli durumu daha önce hatırladım ve konuşmaya devam ettim. Bunun tekrar olmasını istemedim. Ve evim olan tapınağın artık göz ardı edilmemesini sağlamak istiyorum.

"Eğer yaralanan kişi onun yerine veliaht prens olsaydı soylular nasıl tepki verirdi?"

Soylular basitti. Benim söyleyeceğim birkaç kelimeyle sıradan bir insan kafir olabilir. Eğer masum bir hayvanı gösterip ona şeytan dersem, o zaman o hayvan şeytana dönüşür. Onlara asla zarar vermeyeceğime kesinlikle inanıyorlardı.

"Avize düştüğünde benim yerime Prensesi kurtardığı için Dük Cassian'ı azarlama zahmetine giren tek bir soylu yoktu."

Bir şövalye olarak daha yüksek bir statüye sahip olduğum için Dük'ün beni koruması gerekirdi. Ancak bunu başaramamasına rağmen ne eleştirildi ne de azarlandı.

Sanki normal bir olaymış gibi yerde kanlar içinde kalan bana baktılar ve endişe verici boş sözler söylediler.

Reneben'in yüzü solgunlaştı.

"Onlara göre tapınak, kullanımı kolay bir 'ilaç' gibidir. Ya da belki basit bir soğuk algınlığına yakalandıklarını söylediklerinde koşarak gelen bir varoluş gibi."

"..."

Bunu söylediğimde ağzım acıdı ve gülmeden edemedim.

"Bu yüzden tapınağa kısıtlamalar koyuyorum. Bu şekilde isteklerini reddedebiliriz."

"Bu..."

"Tapınağın bunu yapamayacağını söyleyen hiçbir şey yok. Öyle değil mi Reneben?"

Reneben başını tekrar eğdi. Şeker kavanozunu alıp ağzıma bir parça şeker daha attım. Tatlılık yavaş yavaş ağzıma yayıldı.

Reneben'in bakışları biraz değişti. Sanki bir şeyin farkına varmıştı ve aynı zamanda yüzünde endişeli bir ifadeyle fikrini bana aktardı.

Çok geçti. Reneben'in başı bugün zaten o kadar çok dertteydi ki, onu odasına geri gönderdim ve oturma odasındaki kanepeye uzandım.

Böyle günlerde yapılacak en iyi şey televizyon izlemek ya da telefonunuzda oyun oynamaktı ama burada böyle bir şey yoktu.

Ağzımda birkaç şeker daha eridikten sonra şeker kavanozunu alıp kendi kendime düşündüm.

Gece geç saatlerde atıştırmak muhtemelen vücudum için pek iyi değildi ama sadece birkaç şekerdi. Bu düşünceyle birkaç tane daha aldım.

* * *

Soylular bize önemsiz istekler göndermeye devam etti ama daha önce de belirtildiği gibi hepsi reddedildi.

Muhtemelen 'Bu sadece bir tapınak' diye düşünmüşlerdir.

Zaten sadece tapınak. Bir anlık öfkeye dayanarak bu kararı verdiler. Eninde sonunda kendilerine gelecekler.

Bizi, bize gönderilen her türlü isteği yerine getirecek itici kişiler olarak değerlendirdiler.

Crackle - Harflerin bulunduğu lüks kutuyu ters çevirdim ve tamamının yanmasına izin verdim.

"Bazı soylular yardım etmediğimiz için bize kızgın bile... Nedenini anlayamıyorum."

Emilone'nin Günaha Labirenti/ARA VERİLDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin