Bölüm 31

29 6 0
                                    

Reneben hafif bir öfkeyle, "Soylular, kirli işleri yüzeye çıktığında eylemleri hakkında düşünmeye zahmet etmiyorlar, bunun yerine rakiplerini parçalıyorlar" dedi. Ancak böyle bir durumda tüm oklar mağdura değil faile yönelik olacaktır."

Reneben konuştuktan sonra gecikmeden perdeye doğru ilerledi.

"...Hmm."

"Sık sık olmuyor ama bazen oluyor. Bir 'girişim' ile sonuçlandığında kurban zarar görmez. Ancak bu sadece bir 'girişim' olmadığında oldukça önemli bir sorun haline geliyor."

Reneben perdeye adım attığında konuşmayı bıraktı ve vücudunu indirdi.

"Burada."

İçeride kovalandıklarını doğruladıktan sonra perdeyi kapattı. Teras kapısının perdeleri kapalı olduğundan içerisi tamamen karanlığa gömülmüştü.

"Hey! Bu nedir-"

"Sör Şövalye orada, Marki'nin ağzını kapatabilir misiniz?"

"Aziz?? Evet! Evet elbette."

Marki biraz sonra kendini toparlamış gibi göründü ve ayağa kalktı. Ruh halimi bozan markiyi şövalyeye teslim ettim.

Markiyi tutan şövalyenin yanından geçip pencereyi ardına kadar açtım.

Marki, Azize'nin emrini itaatkar bir şekilde yerine getiren ve onu kahverengi saçlı adamdan ayıran şövalyeye öfkeyle baktı.

Teras penceresinden sızan ışık karşısında hafifçe kaşlarımı çattım, sonra dönüp kahverengi saçlı adama baktım.

Adamın ışık altında ortaya çıkan yüzü o kadar güzeldi ki nefes kesiciydi. Sadece cildi açık ve beyaz değildi, bir erkeğe göre biraz uzun olan kahverengi saçlarının arasından görünen yüzü de narindi. Derin, yumuşak gözleri üzerime düştüğünde kalbim bir anlığına atladı.

Gerçekten hayatımda bu kadar güzel bir adam görmemiştim.

Bundan önce Nestro Ducal kardeşlerden daha güzel kimsenin olmadığına yemin edebilirdim ama...

Marki şimdiden sarhoş ve aklını kaçırmış görünüyordu. Şövalyeler benim emrimi bahane ederek İmparatorluğun 'Marquis'ini kolayca bastırdılar, zorla ağzını kapattılar, diz çöktürdüler ve onu pencereye bağladılar.

"...Leydi... Aziz."

Ve bana bakan kahverengi saçlı adamın son derece hoş bir sesi vardı.

Ben bu kadar olağanüstü birinin nasıl var olabileceğini merak ederken, Marki'yi dizginleyen şövalye aniden adamın yüzünü gördü ve nefesi kesildi.

"E...Majesteleri!"

Adamın ayağa kalkmasına yardım etmek için uzanıyordum ama bu sözler üzerine durdum ve şövalyeye bakmak için döndüm.

Jessie bu başlığı duyunca bir şeyin farkına varmış gibi oldu ve kollarıma sıkıca tutunmadan önce sertçe yutkundu.

Şövalyenin diğer tarafın kimliğini filtrelenmeden açıklaması sayesinde, Jessie de adamın bir prens olduğunu anlamış görünüyordu.

Perdenin ötesinde mırıltılar daha da yükseliyordu.

Yakınlarda zaten insanlar vardı ve diğerleri bizim bulunduğumuz yere yaklaşmaya başlamıştı, bu da giderek daha sıkıntılı bir durum yaratıyordu.

Eğer bu perdeyi açsaydım her şey ortaya çıkacaktı.

"İyi misin?"

Hoş olmayan his karşısında boynumu ovuşturdum ve elimi uzattım.

Emilone'nin Günaha Labirenti/ARA VERİLDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin