Episode : Hell Trio

43 27 7
                                    


Bu üçlünün ve başlarındaki kötü adamın kim olduğu hakkında en ufak bir fikrim olmasa da Alpha'nın bakışlarından anlayabiliyordum. Hepimiz bu büyük kargaşadan sonra salonda oturmuş neler olduğunu anlamaya çalışıyorduk.

M: Bu üç budala  Victoria'dan yardım almış olmalı yoksa bariyeri geçmesi mümkün değil.

Af: Belki de büyülerin o kadar da sağlam değildir, büyücü.

Al: Alpha şu an hiç sırası değil dostum, herifler bizi mekanımızda bastı.

L: O haklı

Af: Burası artık güvenli değil, başka bir yere gitmemiz lazım.

Al: Gidecek neresi var ki?

M: Hem nereye gidersek gidelim, peşinizde olacaklar.

V: Aslında benim bir fikrim var.

L: Neymiş o?

V: Alpha, Harley'i bunca zamandır ne kimse gördü, ne duydu, ne de yerini senden başkası biliyor, değil mi?

Af: Evet, neden?

M: Ben biliyorum, demek ki o kadar iyi saklayamamış.

Af: Sen ne dedin?

M: Sakin ol, kurt bozuntusu kardeşin sürekli görüler gördürdüğü için öğrenmiştim.

Af: Bu iş bitince senin postunu yüzeceğim.

L: Hey, yeter artık, birbirinizle kavga etmeyi kesin. Violet doğru söylüyor.

Al: Bencede, gardiyanı aşamazlar, orda bir süre saklanabiliriz.

Af: Emin değilim, ama tek çaremiz gibi gözüküyor.

V: Bunu sana yaptırdığım için çok üzgünüm, dostum.

Af: Hey hey, sakin ol. Bu sen yada başkası fark etmez, biz dostuz ve seni son nefesime kadar koruyacağım.

M: Tabii Victor, senden önce onu alıp deney faresi yapmazsa.

Af: Bunu bana evini koruyamayan rezil büyücü mü diyor?

M: Asla tam güvenlikli bir sistem yoktur, ufak da olsa bir açık bulmuşlardır.

Al: Konumuz bu değil, gece nöbetleşmeliyiz.

Af: Aynen öyle, sırayla nöbet tutacağız. Ne yapacakları belli olmaz, bir de baskın yaparlarsa dağılırız.

V: Ben sanırım atölyeye ineceğim, bu gece orada kalmak en iyisi, kimsenin aklına gelmez.

M: İyi fikir, bende seninle geliyorum.

 Alpha tam ortaya atlayıp bir şey diyecek gibi olurken Alvin onun kolundan tutarak kafasını hayır şeklinde salladı.

Al: Biz de etrafı toparlayalım. Tam kapıdan çıkarken Luna bana fısıldadı ve

L: Biliyorum, hiç sırası değil, ama lütfen onun sana zarar vermesine izin verme.

V: Sanırım onunla başa çıkabilirim Luna.

Ve kapıdan çıkıp atölyeye indim. Merlin de hemen arkamdan bir sepet ve içinde küçük, büyük, farklı boyutlarda çeşitli şişelerle geliyordu. İçeri girdik ve Merlin'in bir elini şaklatmasıyla koca mahzen yatak odasına hatta ev gibi bir şeye dönüşmüştü. Bazen şaşkınlığı ve onun gücüne olan hayranlığımı gizlemekte çok zorlanıyorum, ama onun da zihnimde olduğunu ve neleri duyabildiğini, duymak isteyeceği şeyleri seçtiğimi öğrendim. Küçük mutfağımızda yemek hazırlarken, ben de pijamalarımı giyip yanına gittim. Nefis yemek kokusu tüm mahzeni sarmıştı ve eli de maharetliydi, anlaşılan bu benim ona karşı ilgimi daha da artırıyordu.

HarmonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin