Günden güne vücutlarında ki mutasyona uğramış genler hastalık yayarak çoğalıyor ve onlara zarar vermeye aşlıyordu onlara bir karantina kulübesi bile yapmıştık. Aiden'ın kollarında başlayan yanıklar onu halsiz düşürmüştü ve ateşi inanılmaz derece yükselmiş dinmek bilmiyordu. Veronica hepsine şefkatle bakıyordu bizde onlara taze su ve yemek getiriyor ilaçlar veriyorduk. Bir kaç gün böyle idare etsek bile daha sonrasında Alpha onlara akşam yemeği getirdiğinde Veronica'ın eline öksürdüğünü ve kan bulaştığını bayıldığını söyledi.
Böyle olunca Alpha'da onlara katıldı ve Merlin ile gecemizi gündüzümüze katarak tedaviyi bulmak için uğraştık. Nihayet tedaviye yakın bir şey bulmuş sayılırdık. Orijinal kanları ile fermente edip buz kesen soğuğuna maruz kalan bu yeni antidot önce damardan enjekte edilecek daha sonra yani teoride umarım işe yarar , daha sonra ise limon ile keskinleştirdiğimiz al yuvarlar ağızdan alınarak kan çoğalması sağlanacaktı tabii bunlardan önce her birinin deforme olmuş vücut parçalarından kurtulmamız ve mikroplanmış derileri almamız gerekiyordu sadece bunu onlara açıklama kısmı biraz zordu.
Merlin ilaçları hazırladı ve steril bir ortam hazırlayarak bir test tüpü aldı ve test haznesine koydu eğer çıkan değerler istediğimiz sonuçları verirse antidotu çabucak üzerlerinde uygulayabilirdik. Alpha diğerlerine göre daha şanslıydı çünkü mikrop onda yayılmıyor lokal bir çürüme yapıyordu. Ve orijinal olduğundan kanına geçmiyordu bu konuda şanslıydı ve kurtarılması daha mümkündü ama diğerleri için aynı şeyi söylemek pek mümkün sayılmazdı zor bir ameliyat olacaktı özellikle Aiden için mikrop ilerledikçe ciğerlerine girebilirdi bu sadece an meselesiydi kollarında başladı ve yayıldı Veronica günlerce oturup ağlamıştı ve bu duruma hepimiz gerçekten üzülüyor elimizden geleni yapmak için gece gündüz uğraşıyorduk. Ve sonuçlar nihayet çıktığında başarılı bir antidot üretebildiğimizi anlamıştık sıra bu süreci onlara anlatmaya gelmişti. Yukarı çıktık ve Alvin ile Luna'yıda alarak yanlarına gittik.
Luna : Hey Merlin işe yaracak mı ?
Alvin : Yaramak zorunda Luna yoksa Alpha hepimize mikrop bulaştırmaktan çekinmez eminim
Violet : Merak etmeyin testten geçti yani teoride evet işe yarayacak
Merlin : Benden bu kadar şüphe etmenizi anlamıyorum işe yaramayacak olsa buraya anlatmak için gelmezdim değil mi?
Alvin : Yani yeteneklerin arasında bilim adamlığı da var artık?
Merlin : Hayır aslında yoktu ama o yaşlı kurtu iyileştiremezsem benimle çok dalga geçerdi sanırım buna katlanamazdım *sırıtır*
V&L : Merlin!! *gülerler*
Ve nihayet yanlarına gelmiştik pencereyi açtık ve seslendik
Violet : Merhaba koğuş!
Veronica : Haha lütfen o lanet ilacı bulduğunuzu söyleyin
Magnus : Susuzluktan beynim ağrıyor sanırım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harmony
Science Fiction2023 Eylül etkinliği ödüllü kitap, 5 ulusun tarih boyunca çatışmalarından doğan bu topraklarda torunlarının başlarına gelen bir takım olaylar silsilesi , Merlin Magus geçmişte işlediği günahlardan kaçarken Violet ile amansız bir aşkın pençesine düşe...