Aequifervor
Bu çiçeği seçmek çok zordu çünkü aynı anlamı gibi bir denge taşıyordu içimde ve ilk izlenim olarak bu çiçeği ona vermeyi uygun görmüştüm. Öğlen bu çiçeği bulabilmek için Tiara dağının eteklerindeki kum mağaralarına inmiştim. Bu mağaranın en kuytu ve soğuk yerinde kumda alev ile yetişen bir çiçekti Ankalar için iyileştirici bir özelliği vardı bu çiçeğin çayını içerlerdi, ve anlamı da denge ve ateş arasında ki sıcak ilişkiyi temsil etmesiydi. Merlin ile aramda sıcak ve aynı bu çiçek gibi zor şartlarda bile yetişmeyi beceren güçlü bir ilişki kurmak istiyordum o yüzden sempatik bir fikir gibi gelmişti. Çiçeği aldım ve güzelce buz küresine koydum. Gece buluşma eğitim vaktimiz gelince ayın tilkisine doğru yola çıktım. Bir tilki gibi koşmak , havayı solumak , rüzgarı hissetmek , bu gece öğreneceğim şey ise avlanmaktı.. Tilki gibi avlanmak..
Yaklaştıkça Merlin'in düşüncelerini kafamın içinde duymaya başlıyordum "Nerede kaldı? , Yoksa beni ekti mi? Ne kadar da aptalım bir de ona güvendim" kendine kızmaya başlamıştı şimdiden.
H : Hey bu kadar ağlama istersen geldim
M : Hahaha tik tak geç kaldın avlanırken avın seni beklemez
H : Avım beni bekleyecek kadar uzun yaşamaz genelde
M : Tabii ki avlanmanın amacı bu zaten . Hadi artık başlayalım
H : Dur , önce sana bir barış çubuğu uzatmak istiyorum
M : Hangi konuda tam olarak?
H : Sağlam bir temel kurmak açısından
M : Neymiş o göster bakalım
Elimi havaya kaldırdım ve avucumu göğe çevirerek çiçeği elime aldım. Etkilenircesine gözlerini çiçeğe dikmişti.
M : Aequifervor , ama sen bunu nasıl aldın?
H : Sihirbazlar sırlarını açıklamazlar
M : Hahaha ukala öğrenci öğretmenlik taslıyor
H : Az konuşup çok avlanabiliriz ?
M : Görelim bakalım ne kadar iyi bir avcısın
Önümüzde otlayan Leporavisium sürüsünü gösteriyordu dışardan bakanlar bunu çok şirin bulabilirdi ama kimisi boynuzlu kimisi kanatlı bir tavşan türüydü bunlar ve size geçirdikleri boynuzlarıyla ağır yaralanabilir , kanatlı olanlar ise uçup gözlerinize pençe sokup sizi kör edebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harmony
Science Fiction2023 Eylül etkinliği ödüllü kitap, 5 ulusun tarih boyunca çatışmalarından doğan bu topraklarda torunlarının başlarına gelen bir takım olaylar silsilesi , Merlin Magus geçmişte işlediği günahlardan kaçarken Violet ile amansız bir aşkın pençesine düşe...