Günümüz
Aiden'ın gözünden :
Savaşın ardından aylar geçmiş ve Victoria'nın bizi tehdit etmesi üzerine uzun uğraşlar sonucu Milan'ı bulmuştuk. Buzun içine çakılmış ve donmuş haldeydi Victoria'nın söylediğine göre Victor'un karısı kızını ondan kaçırmak ve saklamak zorunda kalmış. Victor önceden bu kadar kafayı sıyırmış değilmiş ve kızını çok seviyormuş ama Heiliant'ları öğrendikten ve keşfettikten sonra kendi kızından daha çok bizim ile ilgilenmeye başlamış. Üç yetim üzerinde deneyler yapınca ve bizi dönüştürdüğü şeyleri görünce karısı doğal olarak kızını ondan saklamış ve kendi de ortalıktan kaybolmuş Victoria kısa süre önce onu araştırmış ve ölmüş olduğunu bulmuş. Yani Milan'ın tek akrabası halası Victoria. Neyse ki Victoria yeğenine kavuşunca bizi postaladı ve yeğenine tüm gerçekliğiyle olanı biteni anlattı.
Bu sırada biz ne mi yaptık? Veronica ve Magnus ile Hector'u aramaya gitmiştik ama aradığımızı bulamadık. O çoktan köyü terk etmiş ve gözden kaybolmuş. Köydekilerin söylediklerine göre hepsi için bir kurtuluş olduğunu ve onu bulmaya gittiğini söylemiş. Bunu duyduğumuzda yaklaşan bir savaşın gürültüsü kulaklarımızda yankılanmıştı.
En kuzeyde bir ev dediğimiz ama aslında bir üst olan mekanımızı inşa ettik ve orada yaşamaya başladık. İlk aylar her şey güzeldi üç kardeş , üç yetim birbirimize tutunmuş kaybettiklerimi anıyor ve özgürlüğümüzle mutlu olmayı deniyorduk. Bir süre sonra kaynaklarımız tükenmeye ve güçlerimiz bizi etkilemeye başladı. Alçak Victor genlerimizle oynarken ortaya çıkan anomaliyi fark etmiş olacak ki bu yüzden acele ediyordu boynumuzda ki bombalar bizi öldürmek için değil anomaliyi yavaşlatması içindi. İşini halledene kadar bizi tutacak daha sonra ölüme terk edecekti belli ki. Victoria bunu fark edemedi ama biz onun yanından ayrıldıktan sonra Veronica'nın kan kusması , Magnus'un kemiklerinin erimeye başlaması ve benim vücudumda sarı lekeler çoğalması üzerine Veronica bir fikir önerdi ve bilge birine gitmemiz gerektiğini önermişti.
Dolayısıyla toparlanıp oradan ayrıldık ve bir yolculuğa çıktık. Bizi yetimhanedeyken sürekli ziyaret eden ve bizimle ilgilenen biri vardı adı Mariam'dı. Ormanın derinliklerinde köpekleriyle yaşayan bir kadın olduğunu söylemişti. Yetimhaneye gittik ve ziyaretçi defterinden adres bilgilerini aldık. Gerçekten de ormanın içinde tuhaf bir evin içinde yaşıyordu. Ki onunda bir Heiliant olduğunu anlamak çokta zamanımızı almadı o bir kurt kabilesinin en yaşlı ve bilge kişisiydi. Bizi ilk gördüğünde çok şaşırmış ve korkmuştu.
Mariam : Size ne oldu böyle , ah benim küçük meleklerim
Aiden : Sen birde karşı tarafı gör
Magnus : Karşı tarafta pek bir hoştu aslında o gözlüklü olan baya çekiciydi
Mariam : Siz haylaz çocuklar hiç büyümemiş gibisiniz
Veronica : Aslında hep bildiğin gibiyiz ama bize yardımın gerek
Aiden : Evet Mariam aslında senden başka kimsemiz yok o yüzden bu yaralara bir çaren var mı bilsek çok iyi olur
Mariam : Ah benim marur çocuklarım sizi bu hale hangi yaratık getirdi
Magnus : Aslında bizi evlat edinen o psikopatın maksadı evlat edinmek değilmiş
Veronica : Manyak herif önce bizi tuhaf çocuklarla dolu bir hastanede deney faresi yaptı sonra başka bir manyak geldi ve bizi ona sattı , o ve lanet kız kardeşi bizi bu hale getirip aptal bir küreyi bulmaya yolladılar
Aiden : Ama o küre Victor'u hak ettiği yere cehenneme yolladı yani umarım ordadır
Mariam : Rein Orka , *şaşırır korkar* yo hayır o değil dimi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harmony
Science Fiction2023 Eylül etkinliği ödüllü kitap, 5 ulusun tarih boyunca çatışmalarından doğan bu topraklarda torunlarının başlarına gelen bir takım olaylar silsilesi , Merlin Magus geçmişte işlediği günahlardan kaçarken Violet ile amansız bir aşkın pençesine düşe...