*Penny ve onun Nesli*
Babamın hüküm sürdüğü yıllar sona ermiş ve yeni nesil için taht sırası gelmişti. Ben ve kardeşlerim her birimiz krallıkta birer görev üstleniyorduk. Babamın cenazesinden sonra her birimiz biraz sarsılmış biraz umutsuzca görevlerimize devam ediyorduk. Ondan yıllar önce ölen annemiz ise bize sadece güçlerimizi miras bıraksa da babamın ardında bize ve torunlarına bıraktığı bir krallık vardı. Aslında tek krallık sayılmazdık ama hasat ettiğimiz bir bitki sayesinde en verimli kraliyete sahibiz diyebilirdik. Gökyüzünde bir şey yetişmezmiş gibi görünse de bulutlar ve içlerinde barınan nem sayesinde yeteneklerimizi verimle kullanarak bir çok türde meyve ve sebzeyi yetiştirebiliyorduk. Krallıklar demişken Gryffin krallıkları çok özeldir toplamda yedi adet krallık vardı. Her birinin kendine özgü yansımaları bulunurken bazıları birbirine düşman sayılırdı. Çünkü ilk Gryffin olan büyük büyük büyük atamız Isaac ilk krallıkları kurarken bir çok taht kavgası olduğunu Yasalar kitabına yazmıştı.
Bu kitap bizim dönemimiz için çok önemliydi ilk atalarımızdan kalan öğretilerin üzerine gelecek nesle kalacak olan bir önem taşıyordu. İçerisinde geleneklerimizden , kanunlarımızdan , eğitimlerimize kadar her bir püf nokta bulunuyordu hatta öyle ki büyüklerimizin dediğine göre bu kitabın içindeki bilgilere dayanarak Anka kara büyüsüyle yaratılmış bir karşıt kitap vardı bu kitabın içinde her bir ırkın halkın her bir özellikteki canlının en zayıf noktası ve onları yok etmenin yöntemleri vardı. Kara kitabı kullananlar lanetlenmiş kabul edilir ve isyan çıkmasına karşın ya zindanlarda ölüme terk edilir yada sürgün edilirlerdi.
Bunlar bir yana krallıkların hikayeleri beni hep etkilemişti. Bizim daha evlenmediğimiz ve her birimiz genç olduğu yıllarda bir çok macera yaşamış ve bunlar sayesinde öğretileri torunlarımıza aktarabilmiştik. Mesela bir akşam Dilivium'a doğru ben , Randall ve Astrid yola çıkmıştık. Babam bize bir teslim görevi vermişti her yıl hasat dönemi verilerini her bir krallık diğeriyle paylaşıyordu böylece dengeli ve verimli bir yıl geçirmelerinde her biri diğerine yardım ediyordu.
Randall içimizde biraz daha sert ve mantıklı olandı , ideallerine sadık kalır ve düzeni severdi. Nitekim her bir şeyi muazzam derecede sinir bozan bir mükemmeliyete bağlıydı. Her gün aynı saatte kalkar geceden kalan projeleri bitirir yoksa yeni projelerin planlarını çizer o sırada mutlaka sütle kaynatılmış Emotiflora içerdi. Bunlar dışında kişilik olarak tam bir Omega ve iyi bir mimar mühendisti işini gerçekten iyi yapardı bazen diğer krallıklardan ona o kadar çok iş gelirdi ki maketleri yapmasında hepimiz yardım ederdik. Genellikle kraliyete uygun bir üniformayla dolaşır ve siyah tercih ederek kişiliğiyle uyumlu o ciddiyeti yakalardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harmony
Science Fiction2023 Eylül etkinliği ödüllü kitap, 5 ulusun tarih boyunca çatışmalarından doğan bu topraklarda torunlarının başlarına gelen bir takım olaylar silsilesi , Merlin Magus geçmişte işlediği günahlardan kaçarken Violet ile amansız bir aşkın pençesine düşe...