Episode : We're in this together !

7 12 0
                                    

Hector'un Gözünden :

O geceden sonra artık farklı düşünmeye ve farklı hissetmeye başlamıştım. O manyağın bana yaptığı şeyi düzeltmeye çalışıyordum ama kabilede ki kimse buna mantıklı ve soyut bir çare bulamıştı. Bir sürü şifalı olduğuna inanılan bitki , ilaç ve yiyeceği karıştırmış aylarca deneme yapmıştık.

Kabilede ki bir çok hastalığa çare bulunmuştu bu sırada ama benim için işler çok geçti ve bu saçmalığı düzeltmesi için biyo-kimya bilen birine ihtiyacım vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kabilede ki bir çok hastalığa çare bulunmuştu bu sırada ama benim için işler çok geçti ve bu saçmalığı düzeltmesi için biyo-kimya bilen birine ihtiyacım vardı. Bir süre araştırma yaptım ama bu alanda tam anlamıyla gelişen yada Heiliant'lardan haberdar olup bu konuda yoğunlaşan kimse yoktu en kötü seçeneği kafamdan atmak istiyordum o iki manyağın nasıl olup da bizlerden haberdar olup bu deneyi yaptıkları tam bir muamma. Araştırma yaptığımda internette bize dair hiç bir kelime haber yok hatta ilginçtir ki sadece efsanelerin destanları ve mitler yer alıyor. Ne kocaman kurtlar gören var , ne ormanın derinliklerinde Gryffin gören nede volkanların içinde yaşayan ejderhalar tek bir bilgi bile yazmıyordu. 

İşin ilginç tarafı da burada başlıyor zaten bu kadar kıt bilgi ile bu ikisi nasıl oldu da beni buldular kabileyi buldular . Biraz eski anıtlara ve dikili heykellerimize göz gezdirince Riotta dedenin o destansı kurtarış hikayesine rastladım meğer bazı mitlerde geçiyormuş. Hatta bazı var olan kabileler bu hikayeyi dilden dile aktarmış. Ama bir çift insanın buna rastlaması tuhaf , insanlar arasında insan gibi yaşayan Heiliant'lar da var elbet ki. Onlar bu dünyadan kendini soyutlayan ve kendilerinden vazgeçenler çok büyük bir kısım değil ama Rein Orka'nın varlığından haberdar olanlar bu yolu seçiyor. Şuan ki yeni nesile baktığımda çocukluğumda ki o masumluk yok hepsi güç delisi ve evet onlar sadece çocuk birde ergen tipler var , ergenliği bitmiş yetişkinliğe adım atan bir  kesim daha var çok karmaşık bir yapı bu. 

Bu kadar bilgi fazlalığı kafamda sancılar başlatmaya yetmişti ve çok geç olmadan Victoria'yı bulmam ve bu aptal şeyi düzeltmem gerekiyordu. Elimden kollarıma uzanan kararma vücudumu ele geçirmeye çalışıyor gibiydi.

 Elimden kollarıma uzanan kararma vücudumu ele geçirmeye çalışıyor gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynaya baktığımda gördüğüm şeyden artık korkmaya başlıyordum. Yanıma birkaç eşya aldım ve kabiledekilere bu lanetten kurtulmak ve kabileyi bu durumdan kurtaracak bir özüm bulmaya gittiğimi ve bir süre ayrılacağımı içeren bir not bıraktım. Gittiğimi fark etmelerinden önce çok bir zamanım yoktu fark ettikleri zaman oradan gitmiş olmalıydım yoksa beni durdurur ve gitmemem için zorlarlardı. Nereye gittiğime henüz karar vermemişken karların arasında soğuktan donar şekilde zar zor adım atıyordum. Yarım saat kadar sadece kardan çıkmak için adım attım ve sonunda Dağın eteklerine inmeyi başarmıştım burası tersine şelalesi olan bir dağdı kimse en tepesinde insanların yaşayacağını ummaz oraya çıkmaya cesaret edemezdi. 

HarmonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin