Bazen sorumluluk aldığımız şeylerden kaçmak yada ertelemek isteriz. Bazen onları göz ardı eder ve görmezden gelip yok sayarız. Bu kimi zaman , zaman kazandırsa da kimi zaman felaketle sonuçlanır ve sarmaşıklara dolanırız. Suyun mucizelerini size anlatsam bir ulus bu bilgilerle yeni bir ütopya kurabilir veya benim gibi sadece işlerine yarayan kadarını kullanır. Mesela suyun hafızası vardır akış yönünü unutmaz ama şaşabilir , oluşturduğunuz belirli bir yolda ilerlerken yolunu ikiye ayırdığınız su , yolunu şaşırabilir ve fikrini değiştirebilir. Böylece aranızda bir bağ oluşur ve siz sorumluluk alırsınız. Aynı zamanda suyun fikirleri de vardır. Onu şekillendirebilir ve manipüle edebilirsiniz. Ya da siz en iyisi dediklerimi yapın ama yaptıklarımı yapmayın..
Emotiflora : Su küresine gizlenmiş duygu tutan element çiçeği manipüle edilen duyguyu sabit tutar.
Sabah Saatlerinde Merlin'in gözünden ;
Sabahın ilk ışıklarıyla uyanmak beni her zaman zinde ve enerjik bir gün geçirmem için motive eder. Bugün Dr.Quinlan'ın Özel çocuklar için yaptığı bir hastaneye gideceğim. Orada kendimden sonra yetiştireceğim çok iyi bir öğrencim olan Oliver Carpenter ile ufak bir maç sözleşmemiz var. İkimizde satranç oynamakta ustayız , yani ben ustayım oda öğreniyor bir nevi. Bu hastanede neler döndüğünü anlatmak zor içeride ailesiz yetimlerden tutun zengin ailelerin bakmakta zorlandığı her birinin kimsesiz sayılacak derece çocukların bulunduğu bir hastane neyse ki özel yeteneklere sahip oldukları için başa çıkabiliyorlar.
Oliver ise genç bir zihin ve yetenek onunla tanıştığımızdan beri abi kardeş gibiydik. Çoğu zaman o dangalakların hastanesinden çıkıp ormana yanıma geliyor ve benden bir çok şey öğreniyor. Bugün ki planımız ise önceden sözleştiğimiz o büyük maçı yapabilmek küçük adam yeterince iyi olduğunu düşünüp bir meydan okuma teklif etmişti onu böyle cesaretli ve özgüvenli görmek beni gururlandırıyordu.
Alvin , ben , Luna ve Alpha buluşup orya gitmek için yola çıkmıştık ve tahmin edersiniz ki her zaman ki eğlenceli yolculuklarımızdan biriydi.
Alvin : Şu müziği artık sabit tutabilir miyiz beynim çorbaya döndü
Luna : Birileri acıkmış sanırım
Merlin : Yoksa ona çıkamdan kemiğini vermedin mi Luna *gülerler*
Alvin : Bu grubun palyaçosu benim Merlin rolleri değişmeyelim
Alpha : Hey Merlin Harley ile çalışmalar nasıl gidiyor konsey onun gelişip gelişmediğini merak ediyor
Luna : Evet haftalardır onunlasın bir gelişme var mı
Alvin : Evcil bir kedim olmasını tercih ederdim
Hep beraber : Alvin!!
Alvin : Tamam tamam
Merlin : Ehlileşebileceğine inancım var aslında ama sorduğunuz soru bu değil sanırım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harmony
Science Fiction2023 Eylül etkinliği ödüllü kitap, 5 ulusun tarih boyunca çatışmalarından doğan bu topraklarda torunlarının başlarına gelen bir takım olaylar silsilesi , Merlin Magus geçmişte işlediği günahlardan kaçarken Violet ile amansız bir aşkın pençesine düşe...