Günümüzde,
Victor ve Victoria'ın Gözünden
Yıllar süren araştırmalarımızın ardından Violet Riotta'nın Charles Riotta'nın hayatta kalan tek varisi olduğu bilgisine ulaştık yani en azından erkek kardeșine bu gücler geçmemiști sadece Violet'a aktarılmıștı ve onu nasıl ele geçirebileceğimize, ne tür güçlere sahip olduğuna, bizi Rein Orka'ya nasıl götürebileceğine dair detaylı bir plan yapmıştık. Victor çok endişeliydi, çünkü kızı için bir dilek dilemek istiyordu. Ya kızı yaşayacak, o ölecekti, ya da kızı için bir yaşam dileyecek ve ruhunu verecekti. Bu ikilem arasında kalıyordu. Rein Orka ne isteyecekti, kimse bilemezdi, ve o da karşılığında neye maruz kalacağını bilmediği bir döngüdeydi. Sinirini çocuklardan çıkartıyor, her görev sonrası onlara işkence ediyordu. Bazen hatta çoğunlukla onları kurtarmaya çalışsam da Victor'un hiç acıması yoktu.
Deney tüplerimle bir şeyler denemeye çekilmiştim, inzivada diyebiliriz buna, ve vakit geçiriyordum. En azından Victor gelip bu sessizliği bozana kadar.
Victor: Sevgili kardeşim gülümser.
Victoria: Kabuslar prensi çirkin sırıtma.
Victor: Haha, eğleniyor musun bari? ciddileşir.
Victoria: Ne istediğini söyle, bir şey mi oldu?
Victor: Artık küçük oyunumuzu başlatmanın vakti geldi. Hazırlanman için haber vermeye geldim.
Victoria: Ben mi?
Victor: Hayır, kardeşim. Askerlerimin sahaya çıkma vakti. O deney tüplerini umarım hazırlamışsındır.
Victoria: Elbette ki hazırlarım.
Victor: Güzel. Ben hücreleri hazırlarken, onlar da avımın peşine düşsünler.
Victoria: Sen hiç merak etme, kardeşim. Victor çıktıktan sonra çocukları yanıma çağırdım ve onlarla son konuşmamı yaptım.
Victoria: Benim sevgili çocuklarım, artık vakti geldi, ama ondan önce size söylemem gereken bir şey var.
Magnus: Ne o, Victoria? Kötü bir sorun seziyorum.
Victoria: Dinleyin. Bu sizin en zor ve hata kabul edemeyeceğiniz göreviniz. Sizi korumak için birkaç iksir hazırladım, ama bunlara rağmen eliniz boş dönerseniz, kardeşim hepimizi şiş kebap yapar.
Aiden: Ben gayet iyi anladım.
Magnus: Korkmayın, kardeşlerim. Bu bombalardan kurtulacağız.
Veronica: Hata payımız yok, hadi hazırlanın.
Üçlünün Gözünden
Veronica: Aiden, bunu yapmaya hazır hissetmiyorum.
Aiden: Hey, kendine gel.
Victoria: Sevgili çocuklar, bu göreve hazır hissetmiyorum, ama yapmamız gerekiyor.
Magnus: O haklı, güzelim. Aramızda her zaman en zeki olan sensin.
Veronica: Çocuklar, beni şımartmayın. Gülümser Hem ayrıca en güçlümüz de sensin, Magnus, bunu biliyoruz.
Aiden: O zaman yakışıklılık hakkı bana kalıyor, değil mi? Sırıtır ve yaklaşır.
Magnus: Siz aşk kuşları cilveleşmeyi sonraya bıraksak da artık avlansak mı?
Aiden: İşte şimdi anladığım dilden konuşmaya başladın, kardeşim. Haklısın, hazırlanmalıyız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harmony
Science Fiction2023 Eylül etkinliği ödüllü kitap, 5 ulusun tarih boyunca çatışmalarından doğan bu topraklarda torunlarının başlarına gelen bir takım olaylar silsilesi , Merlin Magus geçmişte işlediği günahlardan kaçarken Violet ile amansız bir aşkın pençesine düşe...