Merlin'in Gözünden :
Sabahın ilk ışıklarında uyanmıştım. Sarsıntılar kafamda ağrı yapmaya başlamıştı ve gitgide halsizlik çöküyordu üzerime. Kahvaltı yaptım ve biraz yürüyüş için ormana doğru yol aldım. Yeni açan Verprimula çiçekleri o kadar güzel ve hoş kokuyorlardı ki bunlar ölü ağaç diplerinde açan çiçeklerdi ve ruhu besleme gibi çok ilginç özellikleri vardı. Bazen insanların keşfetmesine engel olunan değerli bir bitkiydi insan oğlunun eline geçerse aynı Dr.Quinlan gibi salak saçma işlere kalkışabilirlerdi.
Biraz burada oturdum ve elime kitabımı alıp bende keşfettiklerimi kitaba yazmaya başladım. En azından bu biraz daha sakin kalmamı ve odaklanmamı sağlıyordu ruhumun huzur bulduğunu ve ciğerlerime dolan ferah kokuyla gevşediğimi hissetmiştim. Sıra A planını düşünmeye gelmişti bu çok zor olacaktı ona her görüşmemizde saf bir sevgiyle bağlanmıştım yada ben öyle mi sanıyordum? Şuan bile hissettiğim kırgınlığın acaba gerçek hislerime mi ait onu bile bilmiyordum ve en kötüsü de bu , bir şeyler hissediyorum ama gerçek olduklarından şüphe ediyorum. Gerçek bir üzüntümü yoksa manipülenin bana hissettirdiği duyguların sahteliğini öğrenmemde ki tepkimi..
Ormandan eve doğru yürürken yakın bir çayırlıktan sesler duydum ve oraya doğru yöneldim. Birkaç çocuk birlikte oyun oynuyorlardı onlara bakınca Alvin, Alpha ve Luna ile olan anılarımız canlandı kafamda hepimiz haylazlık yapar koşuştururduk hele Alvin çocukluğundan beri Luna'yı tavlamak için neler yapmamıştı ki ama o kadar uğraş sonunda meyvesini vermiş ve güzel bir ilişkide bulmuşlardı kendilerini hep onları örnek almışımdır bu konuda. Ve nihayetinde hepimiz birer çocuktuk ama çok azımız bunu hatırlar..
Eve döndüm ve yetimhanede ki çocuklara götürmek üzere hazırladığım kolileri elime alıp yola çıktım öğle ve öğleden sonra ki bütün vaktim bunun ile geçti. Neyse ki onlarla ilgilenmeyi ve onlara sihirbazlık gösterileri yapmayı çok seviyordum. İçlerinde bir tanesi vardı ki beni sorduğu sorularla hep çok şaşırtıyordu bugünde ilginç bir sorusu vardı
Maison : Hey Merlin bana da o kartları nasıl o kadar hızlı sakladığını gösterir misin?
Merlin : Hahaha Maison , *masumca bakar* Bir sihirbaz asla sırlarını açıklamaz ama büyüdüğünde sana öğretebilirim
Maison : Hadi ama yeterince büyüğüm yapabilirim
Merlin : Öyle mi , hadi bir deneyelim al bu kartları eline *kartlarını uzatır*
Maison : Aman Tanrım gerçekten bunu yapıyor muyuz?
Merlin : Evet genç adam bugün ilk numaranı öğreniyorsun
Maison : Şimdi ne yapmam gerekiyor
Merlin : Bu numarayı yaparken önemli olan kurbanın dikkatini çok alakasız bir yere çekmek şimdi önce kartları karıştır
Maison : Tamam sırada ki adım ne
Merlin : Bu kısımda başta ki ilk üç kartı alıp ters çevirip destenin altına koyman gerekiyor böylece numara için hazır hale gelen bir desten olmuş oluyor yani öncesinde hazırlıyorsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harmony
Science Fiction2023 Eylül etkinliği ödüllü kitap, 5 ulusun tarih boyunca çatışmalarından doğan bu topraklarda torunlarının başlarına gelen bir takım olaylar silsilesi , Merlin Magus geçmişte işlediği günahlardan kaçarken Violet ile amansız bir aşkın pençesine düşe...