Harry agya már útközben sebesen járt. Újabb megoldandó probléma lépett fel, mégpedig hogy gőze nem volt, hová vigye Malfoyt.
- Jó sokáig tartott - jegyezte meg a szőke, amikor a griffendéles kezébe nyomta a kupac ruhát. Harry észrevette, hogy a fiú haja nedvesen hullott arcába, ahogy mélyszürke tekintete övébe fúródott.
- Feltartottak.
- Mi a következő lépés? - kérdezte Draco, miközben a fekete hajútól kapott pólót méregette összehúzott szemmel. Nem tetszett neki, de inkább meg sem szólalt, csak gyorsan felkapta. Harry magában megállapította, hogy egész jól áll a szőkének az egyszerű öltözködés. Mivel ruhái jó részét Dudleytól örökölte, így a farmer bár kissé nagy, de pont elég hosszú volt Dracóra.
- Őszintén, nem tudom. Arra gondoltam, beszélek Mcgalagony professzorral. Veled együtt - pillantott jelentőségteljesen a szőkére. Draco vállat vont, bár tudta, hogy Harry arra várt, majd vitatkozni fog.
- Felőlem. Jelenleg azt sem tudom, mit csinálok. A flancos Potter a Megmentőre bíztam magam. - Gúnyosan vigyorogva vágta zsebre a kezeit. Bár senkinek be nem vallotta volna, egészen megtetszett neki a mugli ruházat. Egy pillanatra elgondolkodva mérte végig a griffendélest. Úgy tűnt, neki nem volt ideje rendbe szedni magát a tegnapi eset óta. Tekintete fáradt volt, a máskor csillogó smaragdzöld íriszei tompán fénylettek. Szemei alatt fekete karikák éktelenkedtek, testtartása is beletörődő fáradtságot tükrözött.
- Potter, előbb tedd rendbe magad. Így nem jelenek meg melletted - mordult rá Draco. A szemüveges meglepődött, de bólintott. Szeretett is volna venni egy forró fürdőt és tiszta ruhát húzni, ez igaz.
- Aztán valamit ehetnénk is - vetette fel. A szőke ismét húzta a száját, de bólintott. A griffendéles felkapta a magának kotort ruháit és a fürdőbe menekült. Ahogy beállt a zuhany alá, izmai ellazultak, de még mindig stresszesnek érezte magát. Mondjuk ki nem lett volna az? Amíg az igazgató meghalt, ő egy Malfoyt rejtegetett még a barátai elől is. Aztán persze a velük közösen kapott elvégzendő feladat is ott volt. Kezdett szétesni, fejét elöntötték a mindenfelé ágazó gondolatai. Csalódott sóhajt hallatva döntötte homlokát a zuhanyzó csempéjének. A hűvös segített neki kicsit könnyebben gondolkodni, de így sem lett sokkal jobb. Végül mit sem törődve a zajjal a fejében, kezét ágyékára csúsztatta. Halkan felnyögött, igyekezett csendben lenni, ha mardekáros esetleg hallgatózott volna. Ahogy ő eszébe jutott, Harrynek esélye sem volt nem gondolni Dracóra. Kezét mozgatva magán, megjelent előtte a szőke vékony, de izmos alakja, amit reggel volt szerencséje látni. Hátát ívbe feszítve, halk lihegéssel várta a megkönnyebbülés édes remegését.
- Potter! Gyere már! - kiabált be a szőke türelmetlenül. Harry abban a pillanatban a felkarjába harapva elélvezett.
Aztán csak pislogott maga elé. Hogy mégis miért a mardekáros jelent meg előtte, amikor épp kiverte, azt nagyon szerette volna tudni. Ő nem izgulhatott egy fiúra. Pláne nem a mardekáros Draco Malfoyra nem. Gyorsan lemosta magát, majd kissé lenyugodott hangokkal a fejében lépett ki a gőzzel telített szobából.- Már azt hittem, belefulladtál a zuhanyba - szúrta oda Draco, de a szemei gonoszul villantak.
- Rakd magad alapállásba, Malfoy! - vágta vissza Harry, kicsit sem boldogan. A kis zuhanyzós művelete nem segített az idegein, csak a gondolai megzabolázásán. Nem is értette, miért érzi magát feszültebbnek utána.
- Nem jött be a kézimunka, Potter? - Malfoy már csak azért is szivatni akarta. Látta, ahogy Harry arca hirtelen elvörösödött, csalódottan hajába túrt. Azt kívánta bárcsak elnyelné a föld.
- A picsába. Hallottad? - nyögte zavartan a griffendéles. Tényleg nagyon igyekezett csendben lenni.
- Nem, de már legalább tudom, hogy igaz - dünnyögte Draco meglepetten. Egyáltalán nem hitte, hogy Potter majd a fürdőben recskázni fog, csak szivatni akarta kicsit.
YOU ARE READING
Döntések [Drarry ff. 18+]
FanfictionDraco egész évben arra az egy feladatára készült. A Sötét Nagyúr nem várt tőle kevesebbet, mint hogy megölje az igazgatójukat. Perselus is feladatot vállalt. Segítenie kellett keresztfiának, akárhogyan is alakulnak a dolgok, nem engedhette, hogy bán...