- Draco, várj egy kicsit - zihálta Harry a fiú ajkaiba, amikor az vadul nekiesett. Tenyerét az arcára simítva próbálta egy helyben tartani a fiút, hogy a szemébe nézhessen.
- A várakozás nem az erősségem - mormogta Draco mély hangon, majd arcát újra Harry nyakához fúrta. Szája a forró bőrre tapadva kényeztette a puha felületet, néhol harapdálva, szívogatva azt, néhol pedig lila foltokkal tarkítva, mintha csak meg akarta volna jelölni. Harry túl gyenge volt megállítani a fiút és akaratlanul is felsóhajtott, ahogy Draco minden mozdulata szinte fájdalmas feszítő érzést okozott a nadrágjában. -, mond hát.
- Csak egy pillanat - zihálta Harry, mert nem tudott egy értelmes mondatot sem összehozni. Draco szája a nyakán, a kulccsontján, a füle mögötti érzékeny területen, mindenhol ott volt és bár nem ellenkezett, muszáj volt pár dolgot tisztáznia a fiúval.
- Van valami probléma? - súgta Draco a fülébe, adva egy pillanatnyi pihenőt Harrynek. Bár a szőke nagyon is fáradtnak érezte magát, a feszültség nem hagyta volna aludni, szinte éhezett a fiú érintésére. Halkan felmordult, amikor Harry ismét a fenekébe markolt és újra magához rántotta.
- Nem probléma, de tudod, hogy én még sosem... - kezdte Harry, de aztán félbehagyta. Alsó ajkába harapott, érezte, ahogy elönti arcát a forróság, amikor Draco kissé hátrébb hajolt, hogy szemébe nézhessen. Nem szólalt meg, nem is szólt be neki, csak tekintetét mélyen az övébe fúrta. -, sosem voltam még fiúval. Mármint úgy. Érted.
- Ezt az elején is tudtam. Mi a gond? - kérdezte Draco ismét türelmesen, de továbbra is szorosan Harryhez bújt, felül lévő keze a fiú pólója alatt derekára simult. Próbált nem túl türelmetlennek tűnni, de úgy érezte, szinte belebolondul, ha nem érinti meg Harryt. Elégedetten simogatta a feszes, izmos hasát, derekát.
- Nem tudom, hogy mit is csináljak. Mármint van elképzelésem, meg minden, csak lányokkal más - hebegte Harry, teljesen zavarba jőve. Persze nem volt már szűz, Ginnyvel elég hamar összekerültek és bár nem volt rossz vele, Harry is érezte, hogy nagy különbség van a Dracóval való kapcsolatában. Szinte biztos volt benne, hogy anélkül is el tudna menni, hogy lekerülnének a ruháik és volt is már rá példa, mégis ez teljesen ismeretlen volt számára, ettől pedig talán picit befeszült.
- Ah. Értem - mondta Draco halkan, feljebb csúsztatva kezét Harry oldalán. Neki sem volt túl sok tapasztalata, de fiúkkal biztosan több, mint a griffendélesnek. Féloldalas, kaján mosolyt villantott Harryre. -, ne aggódj. Majd én vezetlek.
- Oké - nyelt nagyot a griffendéles, igyekezve, hogy ne tűnjön túl izgatottnak. Még ettől a mondattól is beindult. -, nem akarom elrontani.
- Nem fogod - súgta Draco nyugtatólag, majd mélyen megcsókolta. Harry ajkaik közé szusszant, csípőjével megállíthatatlanul döfködve a másikét. Tenyerével még mindig Draco fenekét markolta, a szőke pedig egyre vadabbul csókolta, kissé meztelen oldalába karmolva. Harry a csókba mordult, majd elhúzódva egy pillanat alatt lekapta a felsőjét és a nadrágot is, Draco pedig követte a példáját, így már csak egy alsónadrág választotta el őket. Bár nem először látták egymás ruha nélkül, Harry mégis feszültnek érezte magát, aztán inkább kezével lágyan szétnyitotta Draco combjait, majd fölé mászott, alsó testüket egymáshoz préselve. Kissé meglepődött, amikor a szőke felnyögött, majd vádliját az ő csípőjére feszítve ismét lökött egyet magukon.
- Harry - súgta Draco vágytól fűtött, türelmetlen hangon. Keze a griffendéles nyakára fogva lehúzta magához és ismét megcsókolta. Harry kissé elhúzódott a szőkétől, majd a nyakára tapadva, lassan végigcsókolta Draco szinte porcelán fehér bőrét, nem felejtve ki a mellbimbóit sem. Elégedetten, torokhangon felmordult, ahogy hallotta Draco zihálását, halk nyögését, amikor néhol a bőrébe harapott. Közben kezeivel lassan elkezdte lehúzni a fiú alsóját, majd egyikkel végigsimított a merevedésén.
KAMU SEDANG MEMBACA
Döntések [Drarry ff. 18+]
Fiksi PenggemarDraco egész évben arra az egy feladatára készült. A Sötét Nagyúr nem várt tőle kevesebbet, mint hogy megölje az igazgatójukat. Perselus is feladatot vállalt. Segítenie kellett keresztfiának, akárhogyan is alakulnak a dolgok, nem engedhette, hogy bán...