Mcgalagony professzor igencsak szigorú feltételekkel engedte a két diák maradását a kastélyban. Kiemelte, hogy csak Harryre és a rá váró feladataira való tekintettel nem külde el őket. A nő azonnal egy megfelelő szálláshelyet keresett nekik, a házimanókkal pedig odavitette a holmijukat és kiosztotta, a nap mely szakában vigyenek ételt a fiúknak, kiemelve, hogy senki nem tudhat róluk. Végül a professzor választása egy elszeparált, valószínűleg tanároknak kialakított lakosztályra esett. Ahogy Harry belépett, megkönnyebbülten sóhajtott fel. A szinte az alagsorban meghúzódó helyiség világos volt, ablakain zöld sötétítővel. Egy kisebb nappaliba érkeztek, kanapéval, pár fotellal és még az egyik sarokban étkezésre alkalmas asztalt is felfedezett, székekkel. A kanapéval szemben egy kandalló is helyet kapott, annak két oldalán pedig a külön szobáikba vezető ajtó volt található. A bejárati ajtó mellett padlótól plafonig húzódó könyvespolc, amellett pedig egy újabb ajtó állt, ami valószínűleg a fürdőszobába vezetett. Draco nem mulasztotta el megjegyezni, hogy az asztalon máris meleg étel fogadta őket, valamint a ládáik is a kanapé mögött voltak elhelyezve.
A professzor gyorsan elmondott még nekik pár alapvető szabályt, mielőtt magukra hagyta volna őket. Harry legnagyobb meglepetésére, a nő külön kérése ellenére, Draco a pálcáját a professzor kezébe adta.- Erre semmi szükség, Mr. Malfoy - rázta a fejét Mcgalagony. A fiú azonban elhúzódott kissé a nőtől, de még mindig mereven a pálcáját nézte. Nem lehetett a legkönnyebb döntés megválnia tőle.
- Amúgy sem varázsolhatunk. Így legalább biztos lehet benne, hogy én nem is fogok - dünnyögte az orra alatt Draco, karjait összefonva maga előtt. Harry tudta, hogy ezzel a szőke az ő bizalmát is megerősíteni kívánta, szinte öntudatlanul is elmosolyodott. Ennek ellenére igaza volt, a professzor megtiltotta a varázslás használatát nekik, de Harrynek ellenben hajlandó volt segíteni, hogy hoppanálhasson észrevétlenül, ha arra van szüksége. Nem járkálhattak kedvükre az egész kastélyban, a nagytermet és a hálókörleteket messze el kellett kerüljék, azonban halkan hozzá tette, hogy a kviddics pályát némely napokon a délutáni órákban igénybe vehetik, amennyiben szeretnék. Ez azért kicsit feldobta a két fiú amúgy gyászos hangulatát, majd Harry miután túlestek egy gyors hálószoba választáson, egyből a tanárhoz sietett. Bár megígérte barátainak, hogy utánuk megy az Odúba, inkább engedélyt kért, hogy használhassa a bagolyház madarait, hogy küldhessen egy levelet a Weasley családnak. Nem akarta kockáztatni a kérdéseket még, mivel a megfelelő magyarázata sem állt készen rájuk. Egészen biztos volt benne, hogy Ron és Hermione bolondnak tartanák, ha elmondaná, hogy Malfoyal egy lakosztályban lakik a kastélyban és persze ezt a professzor kérése miatt, nem is tehette meg. Így hát küldött egy tömör levelet, melyben elmondta, hogy Dursleyékhez ment egy időre, de figyelmeztette őket rá, hogy ne keressék meg. Nagynényje és annak családja írtózott Harrytől, nem volt szüksége egy veszekedésre onnan is. Meglepődött, amikor a mardekáros is egy levelet nyomott a kezébe.
- Csak Blaisenek írtam - mondta a szőke vállat vonva. -, elolvashatod.
- Nem olvasom el a leveledet. Nem rám tartozik - rázta a fejét a fekete hajú, majd anélkül, hogy ránézett volna az említett papírra, elsietett a bagolyház felé. Szerencsére nem kellett messzire menjen és hamar el is küldhette a leveleket, majd egy pillanatra megállt a lépcső tetején. Mély levegőt vett, tekintete végigpásztázta a birtokot. Közel és távol senkit nem látott, nem mászkáltak körülötte diákok, tanárok. Jelenleg csak a bagolyházból kiszűrődő madárhangok adták az egyetlen háttérzajt. Mielőtt túlzottan magába zuhant volna, ráérősen visszasétált a lakosztályukba.
- Elég sokáig tartott. - Draco az egyik fotelban ült, kezében egy könyvet fogott, ám ami a fekete hajúnak feltűnt, hogy a szőke csak egy szürke nadrágot viselt. Mellkasán vízcseppek csillogtak, amiből Harry arra következtetett, hogy a szőke ismét lezuhanyzott, immár saját ruhájába öltözve, félig.
YOU ARE READING
Döntések [Drarry ff. 18+]
FanfictionDraco egész évben arra az egy feladatára készült. A Sötét Nagyúr nem várt tőle kevesebbet, mint hogy megölje az igazgatójukat. Perselus is feladatot vállalt. Segítenie kellett keresztfiának, akárhogyan is alakulnak a dolgok, nem engedhette, hogy bán...