4

2.7K 45 0
                                    

Yıllardır seninle aynı oda da seni uyurken izlemenin hayalini kurmak nasıl bir " saplantı" biliyor musun.

Ne istiyorsun Han?

Sadece seni izlemek ve sana doymak istiyorum Gökçe..

********

Gözlerimi araladigimda Han'ın kucağında olduğumu hissettim.

Neler oluyor?

Kanepe de uyuyakaldın bebeğim. Seni yatağınıza taşıyorum.

Yatağımıza..?

Evet sevgilim

Beni yatağa yatırıp..

Bı dakika neler oluyor dedim.beni yatağa bağlıyordu. İki kolumu yatagin başlığına iki ayağımı da yatağın kenarlarindaki ayakliklara bağladı.

Seni asla bırakmam Gökçe. Seni çok bekledim. Beni hiç görmedin. Seni hep uzaktan izledim. Her yanına geldiğimde bugün gözlerimdeki seni farkeder mi beni duyarmi diye bekledim.

Hatırlıyor musun? Ortaokulda ilk defa aşık oldugunu söylemiştin. Üst Sınıftan Melikşah.

Ertesi gün okula gelmemesinin sebebini biliyor musun?

Hayır der gibi baktim yüzüne.

Onun ağzını burnunu kırdım. Benim sevdiğim kızın gözüne değmiş, onu kendine aşık etmiş ve benim sevdiğim kızın gözyaşlarına neden olmuş bu nedenle gerekeni yaptım.

Üstünde hiç birşey yoktu. Altında siyah bir eşofman.
Han çöz su ellerimi... Lütfen.

Gülümsedi. Yanıma yaklaştı. Eğildi.
Saçlarıma dokundu kokladı öptü elleri dudaklarımda gezdi. Küçük bir öpücük kondurdu dudaklarıma.

Yıllardır seninle aynı oda da seni uyurken izlemenin hayalini kurmak nasıl bir " saplantı" biliyor musun.

Ne istiyorsun Han?

Sadece seni izlemek ve sana doymak istiyorum Gökçe..

Bana ne yapacaksın dedim ağlar bir ses tonuyla çocukluk arkadaşımı taniyamiyorum kim bu kim.?

Sana zarar vereceğini düşünmüyorsun değil mi güzelim?

Bilmiyorum Han

Bu beni üzer ama

Diyip burnunu burnuma dokundurdu.

Acıktım dedim

Sana simdi yemek getirecegim ve kendi ellerimle sana yedirecegim dedi.

Kapıyı kapattı.

Uzaktan alçaktan gelen ıslık sesi kulağımda yankılanıyordu. Telefonum herşeyim ondaydı.

1 hafta dedi..
Koskoca 1 hafta

Onunla bu evde nasıl kurtulacağım..?



Saplantı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin