19😳

1.1K 13 0
                                    

Bebeğiniz işte burda.. 6 haftalık küçük bir bezelye..
Hem ağlayıp hem gulmek deyimini yaşanıyordum resmen.
Han elimi dudaklarına götürüp sizi seviyorum dedi fısıltıyla.. onun da gözlerinden yaşlar akıyordu

Bazen kötü başlayan şeylerin sonucu bambaşka durumlara evrilebiliyordu.

İlk günden bugüne çok şey yaşadık. Şimdi düzeltme zamanı diye düşündüm.

Gökçe hanım folik asit ve kan takviyesi için ilaç yazacağım bunlar bebeğin sağlıklı gelişimi için önemli. 2 trimester yani dönemde artık vücudunuzdaki kan akışı büyük oranda bebeğiniz ile ortak olacak ve bu döneme kadar paylaşacağınız kanın oranı düşmemeli ki halsizlik yaşayıp hamilelik konforunuzu kaybetmeyin..

Yemem gereken şeyler  neler diye sordum.
Bı dönem mide bulantılarınız sebebiyle kilo kaybı iştahsızlık olabilir endişelenmeyin. Bu geçici bir dönem. Sonrasında yemek yemeniz düzene girecek bu 4-16 hafta arası mide bulantısı yoğun olur ama yavaş yavaş azalacaktır.
Bu dönemde size tuzlu çubuk kraker, leblebi  yiyecekler mide bulantısını geçirebilir ama tavsiyem kendinizi tutmayın.
Teşekkür ederim.

Benim yapabileceğim bir şey vardı doktor bey. ?
Han bey mümkün mertebe stres kaygı üzüntü yaşamamalı..
Onun dışında bir sorun yok şu an da gayet keyfi yerinde bebeğinizin..
Teşekkürler doktor bir dahaki kontrol.?

3 hafta sonra..

Teşekkürler. Diyip el sıkışıp klinikten ayrıldık.

Kulübeye ulaşmış arabadan inmem için yardimci olmuştu Han
Belime sarılarak neredeyse ayaklarım yere değmeden eve götürüldüm.

Yanıma gelip öpüşmeye başladık.
Han bebek... Diyebildim.
Merak etme 6aya kadar sevisebiliriz dedi gülümseyerek.. biraz dinlemeyin lütfen dedim. Çok uykum var .
Tamam yukarı çıkalım dinlen bebeğim.
Birlikte yukarı çıkıp odada üzerimi değiştirme yardım etmiş yatağa girer girmez gözlerim kapanıyordu.

Han..
Efendim güzelim
Ailelerimizi nasıl ikna edeceğiz.
Kapıdan çıkacakken gelip baş ucuma oturdu.
Eli saçlarımda gezerek;

Halledeceğiz..
Merak etme sizi tehlikeye atmayacağım.. bir torunları olacak anlayacaklardır.
Senden sadece bana yardımcı olmamı istiyorum. Olur mu güzelim? Diyip yüzüme düşen bir tutam saçı kulağımın arkasina yerleştirirken,

Şimdi biraz uyu uyanınca konuşuruz
Seni seviyorum birtanem

Ben de seni seviyorum sevgilim..

*******

Han Özdemir Anlatıyor

Üzerini örttüm. Hemen uykuya dalmıştı

Doktor bu dönem çok fazla yorulacagini sık sık uyumak isteyebilecegini söylemişti. Aynı annesine benzeyen küçük bir kızım olmasini çok isterdim.
Mutfağa gidip kendime bir kahve yaptım. Camdan ormana bakarken aklıma bbami aramak geldi ilk ona söylesem iyi olacaktı.

Evden çıkıp kasabadaki ankesörlü telefonun yanına gittim babadan da olsa henüz guvenemezdim çünkü yaptıklarım onların tarafından bakıldığında inanılmaz kötü şeylerdi. Babama maddi manevi zarar vermiştim farkındayım.

Alo baba..
Yahu nerdesim oğlum sen nerde gülce nerde burası çok karışık hemen çıkın neredeyseniz konsolosluk sana yakalama kararı çıkarabilir. Gökçe nerdeyse onu konsolosluga teslim et başın belaya girecek oğlum annen perişan ben perişan...

Ne konsoloslugu baba..
Oğlum rıza olacak şerefsiz konsolosluga gidip ihbarda bulunmuş yarın öbür gün arama kararı vikar hakkında yada çıktı belki de neredeyseniz ver kızı Türk elçiliğine göndersinler buraya. Başka çarem yok bırak artık kızı yeter artik bizi de kendini de bitirdin oğlum..

Saplantı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin