Sabah güneşin doğuşunu izlemek bana hep huzur verir. Camdaki yansimama baktığımda ne kadar yorgun olduğumu gördüm ama uyku yorgunluğu değildi yaşadıklarım ruhumuz fazlasıyla yordu.
Amcama geleli 2 hafta olmuştu. Han bana bir daha hiç yazmadı.
Babamda harun amcayla tüm iş ortaklıklarını bitirmiş tek başına demir uretimine devam ediyordu.
Ama Han yoktu ortalıkta. Bu beni tedirgin etmeye yetiyordu.
Buzdolabına ufak bir not yazıp bıraktım;" biraz hava almaya çıkıyorum dönerim"
Hava sabahın soğuguyla beni karşıladı. Neyseli polarim usumemi engelliyordu. Sadece kuş cıvıltılarıni dinlemek ne hoş...
Biraz yürüdüm caddenin sonunda bir cafe vardı. Yeni yeni açılan kapısından içeri girdim. Beni 25-30 yaşlarında bir adam karşıladı.
Welcome ma'am..Is there anything special you want?
filter coffee please.
Cam kenarı boş olan masaya geçip oturdum. Ve dışarıyı izlemeye başladım. Yavaş yavaş işlerine giden insanlar, köpeklerini ihtiyacını karşılamaya çıkan insanlar,açılan dukkanlar yavaş yavaş canlaniyordu cadde.
Acaba iş mi arasam diye düşündüm. Hem iyi gelirdi. Hem buraya alışır donmezdim bile belki memlekete..
Annemle de buraya gelebilme ihtimalleri hakkında konusunu konuşmuştuk dün. Bana baglilardi. Eğer burda bir düzen saglarsam geleceklerini söylemişti aslında iyi olabilirdi çünkü ben hala savunmasiz hissediyordum kendimi belki aradan bir kaç yıl geçtikten sonra.. Han'ın beni unuttuğunu kendimi inandırirsam dönerdim..
ma'am, your order sesiyle bir anda irkildim.
Çok dusuncelisiniz dedi.Gülümsedim.. yeni bir arkadaşa hazır değilim..
Teşekkürler diyip kahvemi aldım henüz açılmamıştım.
Kahvemi yudumlarken amcam aradı.
Kızım kahvaltı hazır hadi gel aç kalma.
Tamam amca geliyorum.Ücreti ödemek için kasaya ilerledim.
A small treat for the first customer of the day.
Günün ilk müşterisi için ikram diyip gulumsedi..
Hafif bir tebessümle teşekkür edip çıktım.
Hala hava soğuktu. Taze kruvasan alıp eve doğru yürüdüm. Ellerim fazlasıyla üşümüştu. Ellerimi cebime sokup hızlı adımlarla eve vardım.
Mis gibi çay kokusu girişte beni yakaladı
Mis gibi kokuyor..
Gel kızım gel. Kruvasan almışsın ne zahmet ettin.Olur mu öyle şey. Afiyet olsun
Bir kaç lokma sonra;
Amca iş başvuru yapmak istiyorum. Çalışmak iyi gelecek.
Tabi kızım nasıl istersen bugün biyerler araştırayım belki bı şeyler ayarlarım sende bak bugün.
Tamam dedim yemeye devam ettim kahvaltı bitince odama çıkıp hazırlandım. Biraz etrafı turlayip gezmek alışmak istiyordum. Burası yeni evim olabilir yeni bir iş yeni bir hayat..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Mystery / ThrillerYıllardır seninle aynı oda da seni uyurken izlemenin hayalini kurmak nasıl bir " saplantı" biliyor musun. Ne istiyorsun Han? Sadece seni izlemek ve sana doymak istiyorum Gökçe.. +18 bölümler vardır.