25

666 10 4
                                    

Nikah salonu çok dolu değildi ama hep sevdiğimiz insanlar vardı. Öyle abartılı şeyleri ben de Han da sevmezdik.

Sade bir nikah sevdigimiz insanlar gulemsedigimiz fotoğraflar yeterdi bir ömür...

******
Birer birer oturyordu insanlar Han ve ben gelin odasında nikah memurunun gelmesini bekliyorduk.

Sinem ve Melisa yanıma geldi
Nasılsın canım heyecanlı mısın?
Hem nasıl dedim.
Han elini bana uzatmış tutmam için bekliyordu
Elini tuttum. Dudaklarına götürdü
Sakin ol sevgilim..
Sakinim dedim derin nefes alırken..
Anons yapılmış isimlerimiz söylenmiş nikahın kiyilacagi yere beklemiyorduk

Elele çıkıyorduk merdiven basamaklarını.
Nikah memuru ayakta tüm salon alkışlarla bizi selamlıyordu.

Han önce beni sonra kendisi nikahın kiyilacagi masaya oturdu.

Şahidim Melisa ve Han'ın şahidi arkadaşı Burak yerini aldı.

Gelin hanım adınız soyadınız

Gökçe Koçarslan

Damat bey adınız soyadınız

Han Özdemir

Şahitler siz

Melisa Demirci
Burak Söylemez

Buraya genç ciftimizin nikahını kiymak için toplandık.

Rıza kızı gökçe Koçarslan harun oğlu Han Özdemir'i eş olarak kabul ediyor musunuz?

EVEET..

Harun oğlun Han Özdemir Rıza kızı gökçe Koçarslan'ı eş olarak kabul ediyor musunuz?

EVET.. dedi gülerek..

Ben de belediyemizin bana vermiş olduğu yetkiyle sizi eş ilan ediyorum...

Nikah cüzdanı elime havaya kaldırmış Han'la birbirimize bakan fotoğrafımızı çekmişlerdi..

*****

Nikah dairesinden çıkmak için salondan ayrıldık uzun geniş koridordan yürümeye başladık Elele...

Belediyen çıkmış arabalarımiza giderken..

Bir şey oldu... hayatımı kökünden değiştirecek bişey

Bir anda silahlar patlamaya herkes kacismaya başlamış ben olduğum yerde kalakalmistim

Bir sürü gökçe... Gökçe diye bağıran insan etrafına bakarken Han önüme geçmiş bana siper olmuştu.

GÖKÇEE iyi misin dedi.

Ama o..

Ateş eden adamları siyah bir araca binerken gördüm..

Kollarımın arasında kayıp giden Han'a baktım nikah elbisem k*an olmustu.

Han... Han sevgilim kalk nolur beni bırakma..
Gökçem... ben iyiyim bir şeyim yok derken sesi kısık göğsü hızla inip kalkarken
Ambulans çağırın diye bağırdım.

San ne demiştim hatırlıyor musun?
Konuşma nolur yorma kendini.
Sevdiği kadının kollarında gözlerime bakarak ölmek herkese nasip olmaz demiştim..
Hafif öksürdü.
Han nolur böyle konusma bak bebeğimiz.. bebeğimiz var birlikte izleyecegiz büyüdüğünü nolur birakma bizi..
Derken..
Kızımıza iyi bak.. harika bı anne olacaksın biliyorum. Seni.. se- sev-iyorum...

Ellerimde sevdiğim adamın k*anı nikah elbisemle bı başıma kalakalmistim..

Evlendiğim gün yaşarken öldüğüm güne dönmüştü...😭

Saplantı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin