Akşam işten çıkıp arabama binip evin yolunu tuttum. Bugün inanılmaz bir baş ağrısı ile işlerimi bitirdim. Eczaneye uğrayıp bir kutu ağrı kesici alıp eve gittim.
Ben geldim diye seslendim. Ama evde kimse yoktu. Mutfağa yöneldim buzdolabında ki nota ilişti gözüm.
"Güzel kızım alışverişe çıkıyoruz 1 saate döneriz"
Odama çıkıp duşa girdim. Saçlarımı kurutup aşağıya indim biraz TV izlemek için.
Kanallarda kendime göre birşey bulamayıp TV'yi kapadım.
Anahtar sesi geliyordu kapıdan hemen kapıyı açtım gelen amcam ve yengemdi.
Ellerindeki poşetleri alıp mutfak tezgahına bıraktım.
Nasılsın kızım nasıl geçti günün?
İyiydi amca biraz yoğundum ama hallediyorum.
Kapı çaldı.
Gökçee sana bir kargo geldi kızım. Türkiye'den anneler biseyler yolladılar heralde gelmeden.
Üzerinde not var.
Yengeme yaklaşırken sesi giderek alçarak gozbebekleri büyüyerek bana baktı.
" Küçük Prens'ten Papatyam'a... Başaracağım biliyordum sevgilim.. seninle gurur duyuyorum.."
Bu o..
Kutu açtım ve...
Gözümün önünde bana dokunmasına,öpmesi ilk sevişmemiz, her hareketi aklımda aynı sahneler dönüp durdu.İlk birlikteligimiz de siyah iç çamaşır takımımın kilodunu bana yollamıştı..
Amcamın gelmesiyle elimden yuvarlanan kutunun içindeki iç çamaşırın yere düştü ve yengemin çamaşırın önüne geçmesi, anlık kriz geçirme, korku, şaşkınlık.. bütün duygular birbirine karışmış vaziyette utancim ayyuka çıkmış beni yakıyordu.
Yengem eliyle yukarı çık işareti yaptı amcamın arkasından..
"Yok bişey Ali bey iş yerinde unuttuğu dosyaları göndermiş sirket nasıl unuturum diye şaşırdı."
"Hanım başka bişey yok değil mi bak kız emanet babası gelene kadar sağ salim ilgilenelim. Yoksa abime ne derim. O şerefsiz mi birşey gönderdi yoksa.."
Tam tahmin ettiğim gibi amca.
Saplantılı aşığım beni burda da bulmuştu
"Yok canım nerden bilsin burayı sende.. ben bı bakayım kıza bak çayında soğuyacak.. hadi dinlen sen de yoruldun bugun.."
Yengem kapıyı çalarak içeri girdi. Çok utanmıştım. Yer yarilsa dedim yerin dibine girsem Han bunu bana nasıl yaparsın ya nasıl?
Biseyler yaşadık en özelimizdi. Nasıl ortaya serersin.
Yengee diyip sarıldım..
Sırtımı sivazlayip korkma amcan fark etmedi kızım sen ne yaptın bana anlat en başından.Miaya anlattığım gibi herşeyi onbir hafta orada kaldığımızi aramızda birşey olmadı ama bavulumdan aldığını söyledim. Anlatamazdım söyleyemedim onunla yattığımı...
Tamam kızım. Yarın olurda amcan sorarsa iş yerindeki dosyaları unuttuğunu şirket kargoyla yolladihin şöyle. Çünkü öyle dedim ağız birliği yapalım.
Tamam yenge sağol çok iyisin.Ah kızım sen nasıl bir serefsize bulasmissin böyle yarın ise gidebilecek misin herşeyi öğrenmiş nasıl ögrendiyse deyyus.
Gidicem yenge hlkemden buraya geldim ondan kurulmak için , buldu o yüzden artık saklanmicam. Dünyanın öbür ucuna gitsem bulucak belli ki...
Yarın amcan bıraksın işe istersen ?
Yok yenge sağolun yeterince rahatsızlık verdim size en yakın zamanda eve çıkacağım.Saçmalama kızım hele de boyle bir zaman.. asla duymamış olayım sinirlisin ani karar veriyorsun bak ne kadar yanımızda olursan o kadar iyi korkma biz varız...
Yengem haklıydı ama amcamin evine iç çamaşırımı gönderecek kadar gözü dönen bir adam evi basıp beni kacirabilir yada amcama yengeme zarar verebilirdi.
Gökçe ağzını hayra aç..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Mystery / ThrillerYıllardır seninle aynı oda da seni uyurken izlemenin hayalini kurmak nasıl bir " saplantı" biliyor musun. Ne istiyorsun Han? Sadece seni izlemek ve sana doymak istiyorum Gökçe.. +18 bölümler vardır.