10

1.4K 28 0
                                    

Attığım konum amcama ulaşmış kapıya kadar gelmişti.

Amca hoşgeldin teşekkür ederim diyip sarıldım.
Baban anlattı herşeyi kızım sana telefon getirdi. Hat da aldım arabada takarsın.

Sağol amca.

Miayla vedalaşıp arabanın yolunu tuttuk.
Amcam bavulumu bagaja yerleştirirken ön koltuğa oturup amcamı bekledim.

Eve vardigimizda yengem kapıda gözleri endişeli bizi bekliyordu. Yengem çok tatlı kadındı. Amcamla kaçarak evlenmislerdi ben çocukken amcam askere gittikten sonra biz kalmıştı. Babam babalık yapmıştı ona.

Kızım hoşgeldin diyip sarıldı. Annem kadar severdim.

Yenge diyip sarıldım. Geç kızım içeri dışarda kalma..

Eşyalarını ver odana çıkarayım

Yengem ve amcam askere gidip geldikten sonra işçi olarak buraya gelmişlerdi 20 yıldır buradalardi. Amcam kendi restoranti kurmuş işleri büyütmüş büyük bir yöresel yemek zinciri olusturmustu. Varlikliydi kapıdaki adamlar da bunun bir gostergesiydi. Ama ne yazık ki Çocukları olmamıştı.

Yemek hazır birşeyle ye kızım.

Sağol yenge.

Hep beraber sofraya oturduk .

Kendini sakın yabancı hissetme yavrum. Bı annen ben sayılırım o edepsiz seni hiç bir şekilde korkutamaz..

Amcam söze dahil oldu.

Biz varız kızım. Sen merak etme. Kapıdaki adamlar kuş ucurtmuyorlar.

Sağol amca..

*******
Odama çıkmış biraz uzanıp telefonumu kurmaya calisiyordum.

Rehberine sadece annemi babamı ve miayı kayıt ettim.

******
RIZA BEYDEN

Kapıyı aç harun bey konuşacağız.

Kapı açıldı hiç bir şey demeden buyur edildim. Han evde değildi.

Oğlun nerede??

Bilmiyorum

Bırak maval okuma herşeyden haberin var. Nerede saklasın söyle.

Rıza bey ayıp oluyor.

Asıl senin oğlunun yaptigi ayıp benim kızımı alıkoymak nedemek ha soyle böyle mi yetistirdiniz oglunuzu.

Bütün anlaşmaları iptal ediyorum. Bundan sonra ortaklık falan yok.

Herkes işine baksın. O oğluna şöyle bir daha sıfatı görürsem yakınlarda mezarını hazır etsin.

Sen kendi kızına terbiye ver. Benim oğlumu ne hallere düşürmüş parasını yemeye gelince iyi oh ne ala memleket.

Benim oğlum evlenmek istemiş ne var bunda.

Harun bak ileri geri konuşma bunca yıllık dostluğu kirletme daha fazla konuşupta hısımken hasim olmayalım. Efendi ol. Haddini bil.

Kalkıp çıktım evlerinden.

Bu burada kalmayacak belliydi. Ama bende Rıza Koçarslanım. Bir tane evladım için yakarım herkesi herşeyi.

****
Demek telefonunu hattını herşeyini değiştirdin. Ama benden kaçamazsın güzellik.

Amcanın evine bir paket yollayalım. Bakalım hediye mi beğenecek misin. Benim Küçük meleğim.
Beni neden sevmedin ki.. Liseden beri her gece seni başucunda duran koltuktan izlediğimi bilsen ne düşünürdün acaba... okulda defterinin arasında bulduğun küçük şiirleri o aptal Melikşah'ın yazdığını düşünüp mutlu olman bile beni mutlu ediyordu oysa.. benim kadınım olmuşken senin tadını almışken olmaz bunu bana yapamazsın. Demek ki zorla olacak bana gelişin... Bunu sen istedin. Her zerreni ezberleyen adamı terk etmek nasıl bir hata sana kanıtlayacağım..

Herşey nasıl güzeldi 1 hafta öncesine kadar.. kollarimdayken zevkten inlemelerim hala kulağımda.. ama daha bitmedi.. ölüm pahasına da olsa sen benimsin.. sadece benim...

Saplantı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin