Benim Küçük sevgilim nasıl..
Han.. yerimden kalkıp senedeleyerek geriye doğru bir kaç adım attım.Yanıma yaklaşıp agzimi kapattı bir eliyle belimden tutup beni kendine çekti. Erkekligine bastırıp, dudaklarını kulağıma götürüp,
Seni çok özledim benim güzel kızım, elleri kalçama doğru inmişti. Özellikle bunu.. o tenini, dudaklarıma yaklasip sert bir öpücük bıraktı bu dudakları ve benim olan en şehvetli yeri derken gözleri kadınlığıma doğru indi.
******
Kütüphaneye uğrayıp kitap bakmaya başladım. Biraz Britanya parkında oturup kitap okumak istemistim beni bekleyen tehlikeden bir haber...
Yürüyerek parka gittim kütüphaneye yakındı.
Boş sessiz bir noktaya ulaştığında banka oturup kitabi açtım. Ne kadar süre orada kaldım bilmiyorum ama zaman çok hızlı almıştı güneş batmış hava artık kararmıştı
Kitabımın arasına bırakılan papatyayla irkildim. Bilgimden tutup beni ayağa kaldırdı. Ve iyice yaklaşıp;
Benim Küçük sevgilim nasıl.. fısıltıyla ama onun duyacağı sesle;
Han..
DiyebildimYanıma iyice yaklaşıp -aramızdaki mesefe yok denecek azdi- yaklaşıp agzimi kapattı bir eliyle belimden tutup beni kendine çekti. Erkekligine bastırıp, dudaklarını kulağıma götürüp,
Seni çok özledim benim güzel kızım, elleri kalçama doğru inmişti. Özellikle bunu.. o tenini, dudaklarıma yaklasip sert bir öpücük bıraktı bu dudakları ve benim olan en şehvetli yeri derken gözleri kadınlığıma doğru indi.
Şimdi benimle geliyorsun küçük kızıma ceza vermem gerekli. Erkeğinden kaçmak ne demek öğrenmeli
Diyip dudaklarımla buluştu. Belinden cikardigi silahı belime doğru tutup sakın sesini çıkarma cadde elimden tut ve etrafa bakma kimseyi başımıza toplamak istemeyiz değil mi dedi ukalaca..Arabaya ilerledik elimi tutup karşıya geçirdi. Nezaket eder gibi kapımı açıp bindirdi. Etrafındakilerle de selamlasmayi ihmal etmedi. Adi
pislik..Arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Hiç konuşmadık kaçan planlri yaparken zihnimdekileri oluyor gibi sakin aynı hataya düşme. Bir daha hoşgörülü olmam dedi bastırarak söyledi.
Cevap vermedim.
Yine ağaçlarla dolu bir yer neresi burası dedim isteksiz sana bu konuda bilgi veremem dedi arabadan inip kapımı açtı. Bindefa lüks bir bungalov değil barinakti getirdiği yer.İçeri girdik belki yollardir burada kimse yoktu çünkü etraf çok tozluydu.
Dolaptan çıkardığı poşetin iciden temiz yatak örtüleri çıkardı onları yatağa serip beni oturttu.
Arkasını dönüp tezgahta birşeylere oyalanirken bir anda arkasını döndü ve elindeki bezle ağzımı kapattı
Uyu benim küçük sevgilim dediğini hatırlıyorum son duyduğum buydu.
******
Bedenim soğuk ellerin temasıyla irkildi. Üzerimde nefes alışverişlerini duyuyordum. Gözlerimi araladigimda bacak aramda olduğunu farkettim.İleri geri gidip gelişi ağırlığı... Göğüslerime dokunup onları elleri arasında sıkması.. zevkten inlemeleri.. çok darsın.. kadinligin nasilda kavrıyor erkekligimi derken bunları duymadığımı sanıyordu.
BİRAK BENİ diye hıçkırarak ağlamaya başladım. Kollarımı savunma amaçlı kendime doğru çekmeye çalıştığımda onları kurtaramadim başımı yukarı kaldirdigimda ellerimin bağlı olduğunu hissettim.
"Sana kendimi hatırlatıyorum bebeğim"
dedi işini bitirdikten sonra.
"Uyurken bile seni inletebiliyorum bedenin beni isterken nasıl kaçıp gidebildin merak ediyorum doğrusu"
Ama çok güzelsin... Hala benim kadınımsın bunu bilmek.. dudaklarımı yalayıp alt dudağını ısırırken zevk verici dedi..
Üzerimi bir örtüyle örttü. Çırılçıplaktım.
Duş giricem sonra seni yikayacagim dedi.
Tek kelime söyleyemedim. Duştan çıkıp kasıklarına doğru inen havluyla yanıma geldi.
Bana dokunan, kendimi teslim ettiğim,ilklerimi yaşatan adam bir psikopattı.
Kollarımı cözdü gözlerimi bir bez parçasıyla kapattı. Neden kapattın dediğimde
"Beni görmeden sadece bedeninin isteğiyle benimle sevişmeni istiyorum" dedi çıplak tenime dokunup beni banyoya götürdü.
Hiç bir şey görmüyordum.
Suyu açıp bedenimden damlalarim suzulmesine izin verdim.Bir el enseme doğru baskı yaptı dudaklarım dudaklarıyla buluştu sert ve yumuşak aynı anda aynı baskıyla dudaklarımı eziyordu. Benligim bedenimi kontrol edemiyordu.
Karşılık verdim... Bunu itiraf etmesi zor ama... İstiyordum beni becermesini istiyordum.. çok özlemiştim bana dokunmasını..
Elleri belimden beni kendine doğru çekti. Beni kucağına alıp banyo duvarına yasladı. Kalçalarımı sıkıyordu.
"Beni istiyorsun biliyorum vücudun benim olduğunu biliyor ama sen kabul etmiyorsun."
Derken dudağımı ısırdı. Ağzımdaki kan taşı bile beni yükseltmeye yetiyordu.Beni kucağından indirdi. Aşağıya inip boynumdan öpmeye başladı. Bir yandan damlaların akışı bir yandan kısa ama baskılı öpüşleri nefes alış verişi mi hızlandırıyordu.
Göğüslerime doğru inip sağ göğsümü emerken diğeri ellerinin arasında can çekişiyordu.
Elleri kadınlığıma ulaştığında dokunmaya başladı. Orta parmağı içimi girerken acı değil zevk vardı.Konuşursam herkese ihanet edeceğimi düşündüğüm için hiç konuşmuyordum.
" Beni senden mahrum edemezsin zevkten deliriyorsun " kadinligim elleri arasında açılıp kapanıyordu. İkinci parmağını da içime soktuğunda ağzından yüksek sesle bir inleme çıktı."Dayanamıyorum sana"
Sulanan kadınlığım onu istiyordu.
"Arkanı dön.."
Arkamı döndürüp beni belimden aşağıya eğilmeye zorladı.
Kalçam karşısında ulaşılması zor bir mücevher gibi duruyor olmalı ki .."Çok güzelsin bebeğim sana girmek için çıldırıyorum dedi"
Ve içime giren erkekligi ağzımdan çıkan inlelerin yükselmesine neden oldu.
Han... İstiyorum han.. çok.. çok
Benim kızım işte benim kızım derken aldığımız zevk bagirmaları barınağın dışına ulaşıyor muydu acaba.
Ahh evet evet işte buuu derken içime yağan sıcaklıkla bacak aramda akan suyum aynı anda rahatlatiyordu beni..
Önümü döndürüp yüzüme yapışan saçlarımı yüzümden çekip gözümdeki bandı çıkarıp
Beni hatırladın güzelim m diyip dudaklarımı yavaş ama tutkulu öptü. Karşılık verdim.
Başımı omzuna yaslayıp;
"Sensiz olamıyorum sensiz nefes almak acı veriyor sen olmadan hayat bana ağır geliyor. Sana eziyet etmeme müsade etme.
Canını yakmak istemiyorum. Aglamani acı cekmeni istemiyorum.""Bu son gökçe bir daha ters bı hareketini yakalarsam başka türlü bir ben olacak be den kurtulamazsin"
Derken bile beni sevdiği için değil "saplantı" olduğum için beni istediğini daha iyi anlamıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Mystery / ThrillerYıllardır seninle aynı oda da seni uyurken izlemenin hayalini kurmak nasıl bir " saplantı" biliyor musun. Ne istiyorsun Han? Sadece seni izlemek ve sana doymak istiyorum Gökçe.. +18 bölümler vardır.