12

1.2K 17 0
                                    

İşte buldum seni bebeğim. Kredi kartından kruvasan almak sen bı harikasın Gökçe..
Demek İngiltere'desin. Güzel..
Biraz daha serbest kaldığı düşün.. kokunu duymak için sabırsızlanıyorum ama bu defa gaddar tarafımla yuzleseceksin bakalim yeni Han sana iyi gelecek mi..

Bakalım neredesin.. işte burda Hollywood sokağı napiyosun burda tabiki mağazalara bakıyorsun senk her yerden görebiliyorum. Mia' nın yanında değilsin.

Az kaldı adresini bulucam bebeğim. Ve sonra sürpriiiz.

*******

Çiçekli beyaz elbisemle cadde yürümek bana iyi geldi. Biraz fotoğraf çektim, biraz San Maria meydanında oturdum, güvercinleri besledim bı kaç yere iş basvurusu yaptım.
Umarım beklediğim yerden kabul gelir.

Güneş harikaydı. Havanın güneşli olduğuna aldanıp kot ceketimle çıkmıştım biraz üşüyorudum ama önemli değil.

Bu anın tadına varmak istiyorum.

Mail geldi..

Unileverden kabul... Ah harika artık işlemleri baslatabilirim tekrar fabrikanın iş koordinasyon merkezinin yolunu tuttum.

Kapıdan içeriye girdim. Ve az önce görüştüğüm mrs. Smith in odasınom kapısını çaldım.

Az önce mailiniz elime ulaştı sanırım kabul edildim dedim. Gülümseyerek

Kasları hafif havaya kalktı ah evet mrs. Koçarslan buyrun işlemleri halledelim yarın başlayın dedi.

Bu kadar çabuk mu dedim şaşkınlığımı gizleyemeyenbir tavırla.

Ah afedersiniz biraz şaşırdım.

Önemli değil buyrun şu sözleşmeye bı göz atın gerekli yerler imzalanacak gün içinde bir araç tahsis edilecek. Telefonumuzu bekletin lütfen aracinizi teslim alacaksınız. Araç size zimmetli olacak. Yarında saat 9:00 da görüşürüz

Tamamdır. Sözleşmeyi okuyup imzaladım. Elini sıkıp odasından çıktım.

Yarın yeni işimin ilk günü sabırsızlanıyorum.

******
Babama müjdeli haberi verip hemen bir pastacı dükkanının yolunu tuttum bunu kutlamaliydik.

İşe alinmamda okulu birincilikle bitirmem, Erasmus referansımın kuvvetli oluşu ve aile geçmişim öncelik sağlamıştı. Kendim işi bulmustum bı yeterliydi.

Çikolatalı pasta en sevdiğim... Paket yaptırıp eve gitmek için taksi çağırdım.

Taksiden indim. Ayaklarım heyecandan koşar adım ilerliyordu.

Sürpriiiz
Aaa bu nedir dedi gözleri parlayarak yengem

Bugün yeni işime kabul edildim onu kutlayacağız.
Hayırlı olsun kızım amcan iverde gel anneleri arayıp görüntülü birlkte kutlayalım.

Ellerimi yıkayıp geliyorum.

İçeri geçtiğinde amacam babamı aramıştı veutlu haberi vermem için beni bekliyorlardı

Babaaa kızın yarın ise başlıyor dedim heyecanla.

Aaa harika haber tebrik ederim kızım
Neresi
Unilever üretim mühendisi olarak yarın başlıyorum. 1hafta kadar iş öğrenme sonrasında tamamen bana devr olacak herşey.
Müthiş tebrikler.

*******
Sabah erkenden uyanıp lahvalttiya oturdum heyecandan iştahım kesilmişti. Hem çay ve 1 dilim ekmek yiyip hazırlanıp çıktım.

Siyah kumaş pantolon ve beyaz bir gömlek giyip yola koyuldum. Dün akşam verdiğim adrese arabamı da getirmişlerdi.

İşe kimlikle girdim henüz kartım çıkmamıştı işi kendisinden devr alacağım Mr. Davidson la kısa bir tanışma ardından işe koyulduk önce üretim şemaları aylık bilgilendirmeler sonrasında yüzdwlik hesaplamaları ve kapanış göstergeleri hakkında çalıştık. Çok özlemişim çalışmak kesinlikle iyi gelecek.

******
Unilever üretim tesisi öylemi benim biricik sevgilim demek işe başladı. Bu demek oluyor ki orada kalacaksın. Peki adresini de buldum amcan Ali'nin yanında kalıyorsun
Yarın akşam sürprizime hazır ol meleğim...

Saplantı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin