Herşeyin başladığı o bungalov eve getirmişti beni..
Burası..
Evet burda başladı burda bitsin dedi.Ne demek bitsin ne demek istiyorsun.?
Yanlış anladım sevgilim.. ben.. ben öyle bişey demek istemedim.. söylememesi gerek bir şey söylemiş gibi gözlerini kaçırdı benden..
Han.. bana bak neler oluyor dünde çok gariptin ne oldu?
Yüzümü ellerinin arasina aldı yüzüme bakıp;
İnan ki bir şey yok ben sadece kötü başladık kötüyü bitirelim anlamında söyledim.. ellerimi tutup lütfen bu anı bozmayalım sevgilim dedi..
Bana her dokunuşunda ben eriyordum.
Tamam bozmadım bişey dedim. Ozaman...
Kucağına alarak beni içeriye götürdü..Şöminenin Önünde yere indirdi beni..
Dağılan saçlarımı kulaklarının arkasına yerleştirdi.
Yüzüme dokundu.. sonra dudaklarıma..
Belimden tutup beni kendine doğru çekti. İnce belim ellerinde kaybolmuştu.
Küçük bebeğimiz aramızda birazcık mesafe olmasına neden okuyordu ama varlığı yeterdi.
Dudakları dudaklarima değecek kadar yakınken;
Biliyor musun su an ölsem asla üzülmem..
Nasıl konuşmak öyle sacmalama dedim.
Neden diye sor dedi
Peki.. neden?
Çünkü sevdiğim kadının kollarında son nefesimi ona onu sevdiğimi söyleyerek ölebilmek herkese nasip olmaz dedi.. bır erkeğin kızı olmasından sonra isteyeceği en büyük şey gördüğü son gözler kadınına ait olanlardır.. gözlerinde muhurlenmek..
Daha fazla sacmlamamasi için dudaklarımı dudaklarına yaklaştırıp öpmeye başladım.. yavaş ama tutkulu bir öpüşmeydi bu .Dillerimiz birbirine degerken, ellerimiz uzerimizdekileri çıkarıp çırılçıplak kalmamızı sağladı.
Elleri belimi kavradığında beni kucağına alıp ilk sevistigimiz yatağımıza yatırdı.
Benim olmanı öyle çok bekledim ki..
Şimdi içinde benden bir parça taşıyorsun..
Gülümsedim ikimizin parçası dedimEvet derken boynuma gömülüp dudaklarıyla boynuma yavaş ama sert öpücükler bırakıyordu.
Yavaş yavaş aşağıya inip göğüslerimi buldu dudakları sağ göğsümü emmeye başladı sol göğsümü de eliyle sıvazlıyordu. Öperek göbeğimdem kasıklarıma doğru indiğinde inlemelerim artmaya ve yüksek çıkmaya başlamıştı.Zevkten dudaklarımı isirmaktan kanatmistim.
Elleri kadınlığıma buluştuğunda;Ah Han sevgilim
Söyle benim kadınım...
Nolur yap beni becer dayanamıyorum.
Daha değil biraz daha derken
Parmakları içime girmişti. Girip çıkarken verdiği haz beni doruklara çıkarmıştı. Kadınlığımı hem yalıyor hem parmaklarıyla git gel yapıyorduÇok güzelsin derken kadinligimda akan sıvıları diliyle yalıyordu.
Boşalmıştım bacaklarım tüm vücudum titriyordu.Tekrar dudaklarımı öpmeye, elleri tüm vücuduma dokunmaya başladı.
Beni kucağına aldı. Sertleşmiş erkekliği üzerine oturttu. Kadınlığım erkekliği üzerinde ileri geri yaparken tekrar haz duymaya başlamıştımOysa belimden tutmuş sürtünmemi sağlıyordu.
Dayanamıyorum dedi ve beni hızla altına aldı.
Erkekliğini kadınlığıma sürtüyor ıslanan kadınlığım tıpkı kalp atışı gibi seyiriyordu.İçime şok sevgilim çok istiyorum..
İstiyor musun
Evet çok istiyorum dedim nefes nefeseGökçe senden bişey istesem dedi
Söyle .
Ağzına al dedi..
Bir an duraksadim ama ondan hiç bir şekilde igrenmiyordum.Erkekliğini ağzıma aldığımda öyle çok inledi ki sanki kadınlığima girmekten daha çok zevk almış gibiydi.
Elleri saçlarımı tutuyordu sürekli baskı yapıp tatmin oluyordu.
Ucunu yalayarak daha çok kışkırttim.
İnlemeleri artmıştı bir an beni kucaklayıp yatağa yatırdı.İçine boşalmak istiyorum dedi.
Ve hemen içime soktu erkekliğini. Gel git devam ederken yeniden orgazm olmuştum.İkimizde deli gibi sevişiyorduk. Kalçalarımı tutup beni kendine doğru çekti babackalarimi iyice ayrılmış bacak arama iyice girmişti sonuna kadar sokuyordu erkekliğini içime ve ben hem içime girişte zevkten bağırıyordum. Önlemek yetmiyordu.
Ben kimim söyle.
Sen benim aahhh Han...
Söyle kimim ben
Sen benim erkeğimsin
Bi daha söyle
Erkeğim
BAĞIR!!
ERKEĞİMSİN
Dedikten sonra içime akıttığı sıcaklık kadınlığımı zevkten kudurtmustu.Yanıma yatan Han beni kendine doğru çekmiş başımı göğsüne yaslayıp;
Seni çok seviyorum karım..
Ben de seni çok seviyorum kocam..Sen hep benim kollarımda ol ben başka hiç birşey istemem dedi Han
Sende benim hep yanımda ol beni hep sev ben başka bişey istemem dedim..
Bı baktım ki uyuyakalmış ben de gözlerimi kapatıp kendimi yarının heyecanına kaptırmış uykuya dalmıştım...*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Mystery / ThrillerYıllardır seninle aynı oda da seni uyurken izlemenin hayalini kurmak nasıl bir " saplantı" biliyor musun. Ne istiyorsun Han? Sadece seni izlemek ve sana doymak istiyorum Gökçe.. +18 bölümler vardır.