3

3.7K 62 9
                                    

Bana uzun baktı. Gözlerimiz birbirine karilışmıştı. Saçlarımı sevdi uzun uzun. Ellerimi tutup dudaklarına götürdü bna yaklaşıp burnunun ucuna bir buse kondurdu.

Seni nasıl sevdiğimi sana anlatmam için kalbimi çıkarıp Tanrıdan ona konusmeasinicin izin vermesine yalvarmam gerek. Çünkü dünyadaki hiç bir cümle,kelime sana olan aşkımı anlatacak kudrette değil..

*****
Arabaya bindim ve bir süre sessizlik hakim olmuştu. Arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Ona döndüm;

Sen ne yapmaya çalışıyorsun? Bu yaptığın her şeyi daha beter hale getirmekten başka bir sonuç vermez.
Han! Biz seninle aile gibiydik..

Ozaman benim karım ol!!

Nee!!

Duydum işte bu şekilde bir evlenme teklifi etmek istemezdim ama şartlar bebeğim. Herşeyi yoluna koyup seninle gittiğimiz yerden Elele çıktığımızda sana en romantik evlilik teklifi yapacağım.

Durdur arabayı!!

SANA ARABAYI DURDUR DEDİM!!

el frenini çekip durdu. Bana döndü

Ve bana dönmesiyle okkalı bir tokat atmam bir oldu. Yüzü yana dönmüştü. Arabadan indim etrafta tanıdık hiç bir şey yoktu. Arabadan uzaklaştım. Koştum koştum yoruldum nefes nefese kaldım. Bir araba sesi duydum. Ah beni burda bıraktı lanet olsun dedim.

Uzunca bir yol yürüdüm hiç sapmadan. Karşıma dar bir patika çıkmıştı. Burada bir Doğal yol  oluşmuş insanlar olabilir dedim ve patikayi takip ettim

Tam karşımda Han bekliyordu. Arkasında bungalov tarzı bir ev. Hoşgeldin güzellik dedi iki kolunu yana açarak.

Han dedim yüksek sesle. Hadi gel eve girelim dedi. Nasıl ya der gibi bir ifade vardı yüzümde
Hava kararıyor dışarda olmak istemezsin diye düşünüyorum dedi. Tam bir psikopat edasıyla.

Bana öyle bakma ben sadece aşık bir adamim dedi. Ona doğru yürüdüm yoruldum acıktım yürümekten ayaklarım ağrıdı.

Saate baktım otobüs saati yarım saat geçmişti. İçeri geçtim. Korkmuyorum sadece saskindim.

Han'ın üzerinde siyah yuvarlak yaka bir t-shirt altında siyah bir pantolon vardı ve hiç tarzı olmamasına rağmen gümüş ince belli belirsiz bir kolye takiyordu.

Masanın üzerindeki sigara paketine uzandı ve bir sigara yaktı. Derin bir nefes verdi ağzından köyü bir duman çıkmıştı.

"Sen sigaraya da mi başladın"

"4 yıldır"

"Harika"

Gözlüklerinin çıkardı gözlerini ovaladi ve tekli koltuğa oturdu.

Otur lütfen dedi.

Tam karşısındaki ucu koltuğa geçtim oturdum rahatsız bir şekilde.

Lütfen rahat ol burası senin dedi

Nerden benim oluyor dedim.

Soruma cevap verirsen neyim varsa senin olacak dedi çapkın bir bakışla.

Gözlerimi kaydirdim ve cevap vermedim.

Aç mısın dedi.

Gözlerine baktım

Evvet bunu açım olarak kabul ediyorum dedi ve Amerikan tarzı olan mutfağa geçti t-shirt çıkardı ve yemek yapmaya koyuldu.

23 yaşındaydım ve hiç erkek arkadim olmamıştı. Sadece asık olmuştum ve bu görüntü karşısında kalakalmistim

Saplantı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin