Han'dan haber almayalı 2 ay geçmişti. Kendim iyiden iyiye belli olmaya başlamıştı.
Bu hafta cinsiyetini öğrenmeye gidicektim hastaneye.Kahvaltı yaptıktan sonra odamda bebek dergileri kitapları karıştırmaya başlamıştım ama hiç keyfim yoktu.
Camdan bakıp keşke bı sesini duysam diye geçirdim..
****
Han Özdemir Anlatıyor;Apar topar getirildim büyük baronun yanına. İran'ın ünlü iş adamı Kerem Mandoff..
Dostum sen neredesin dedi alaylı bir sesle..
Sana isim düştü sonra sana bı teklifim olacak seni bilişime götürsünler orada anlatırlar dedi.
Ne teklifin var söyle dedim.İşini temiz yap sonra.. başıyla işaret etti. Kollarımdan tutup kapıdan çıkaracaklarken üzerini değiştir temiz şeyler verin dedi .
Bu adam için zamanında ingilterenin en büyük bankasından yüklü miktarda hesabına para aklatirimi yapmistim . Birde ülkenin en ünlü top modelinin kişisel bilgilerine ulaşmıştım fotoğraf video vs.gibi..
Ondan beri en sağlam adamları içinde yer aldım. Ama gökçenin bilmesini istemiyordum.Bu sefer ki iş biraz ulusal bir işti. Amerikalı iş insanı ve kaçakçı David Jones hesabını parlatmak.
Biraz zor olmuştu ama gereken parayı aktarmıştım hesabına.
Bana verdikleri odaya gittim. Verdikleri telefonlar sevgilimi aramak için numarasın yazdım.
*****
Telefonum.. diyip uzandım farklı bir numara arıyordu.
Efendim..
Gökçe bebeğim
Han... han nerdesin nasılsın seni çok merak ettim..
2 ay oldu Han..
Biliyorum biliyorum sana yüzyüze geldiğimizde anlatacağım söz veriyorum biraz isim var burda merak etme iyiyim. Yakında gecelecegim.. bebegimiz nasıl
Çok iyi yarın cinsiyet öğrenmeye gideceğim.. sensiz derken ağlamaya başladım..Ağlama lütfen sevgilim..
Mutlaka bu numaraya yaz bu benim numaram yeni..
Tamam canım..Şimdi kapatmam lazım..
Arkadan bir ses duydum.
Han Bey Kerem bey görüşmek istiyor.
Tamam tamam geliyorum.
Seni seviyorum papatyam.. diyip kapattı.Anlamadım neler olduğunu.. annemin seslenmesiyle irkildim..
Gökçe hadi gidelim kızım
Saate baktığımda randevuya 1 saat vardı..Hastaneye geldiğimizde hiç beklemeden dokto odasına girdik.
Gökçe hanım merhaba nasılsınız dedi doktor Sedef. Han'ın babasının aile dostunun kızı özel ilgileniyordu. Torunları olacaklarını öğrenince tüm küskünlükleri bir kenara bırakmışlardı.
Buyurun lütfen uzanın dedi doktor sedyeye.
Uzandım jeli karnıma yayıp ultrason cihazıyla bakmaya başladı.İçinize doğan bir şey var mi ki yada erkek olduğuyla ilgili dedi.
Bilmiyorum ki hiç düşünmedim dedim
Tebrikler bir kızınız olacak.Annem gözleri yaşlı beni karşıladı ikimide sulu göz olmuştuk sarıldık sıkı sıkı.
Kız bebek berekettir kızım dedi sesi titreyerek...Başımı salladım doktorun odasından çıkarken.
Han'a haber vermem lazım dedim dün gece konuştuk. Gelecek az kaldı dedim.*******
Han Özdemir AnlatıyorTelefonum çaldı.
Gökçem diye açtım telefonu.Kızımız olacak Han dedi sesi titreyerek.
Ağlamaya başladım.. nasıl iyi mi sağlığı
İyi çok iyi dedi doktor
Bir dahaki kontrol de bende olacağım dedim.
Çok özledim dedi
Bende güzelim bende.
Seni seviyorum..
Bnde seni seviyorum dedim.
Telefonu kapattıktan sonra yine Kerem bey sizi çağırıyor dediler.Odasindaydi.
Dostum dikkat et senin olduğunu anlamışlar.
Yaniii seni biliyorlar dedi.
İlk defa içimdeki korku okadar büyüdü ki bunu nedeni gökçe kizimdi.
Sana bı kimlik ve ve bilet ayarladım. Eğer yakalanırsan ne ben seni tanırım ne sen beni.. diye ekledi.
Evet biliyorum. Dedim.
Ozaman hazırlan.. gidiyorsun dedi
Tamam dedim verdikleri odaya gidip eşyalarımı topladım..*****
Havaalanına geldigimde yarım saat uçak rötar yapmıştı bekliyordum. Anons sonrası uçağın girinsine doğru yol aldım evine gitme demişti Kerem ama onu görmem lazımdı.
Uçağa bindim.. evime doğru yol almaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Misteri / ThrillerYıllardır seninle aynı oda da seni uyurken izlemenin hayalini kurmak nasıl bir " saplantı" biliyor musun. Ne istiyorsun Han? Sadece seni izlemek ve sana doymak istiyorum Gökçe.. +18 bölümler vardır.