17🔥

1.7K 21 0
                                    

Sandalye de beklerken yorulduğumu farkettim. Belim ağrımaya başladı.

Uzaktan gittikçe yaklaşan ıslık sesiyle Han'ın geldiğini anladım.

Kapıyı çaldı içeri girdi.

Hiç birşey demeden ellerimi çözdü.

Kulübeye doğru yürüdük içeri girdiğimizde elime bir poşet tutuşturdu.
İçinde ben zevkime uygun şeyler var giyin gel bekliyorum.

******

Diğer odaya geçtim ve poşetin içindekileri çıkardım. Mor ve kırmızı iki tane fantazi gecelik vardı ve iki parfüm.

Kırmızı olanı giydim bu gece sondu.

Saçlarımı açık bıraktım ve parfumlerden birini - ciceksi kokuda olani- bolca sıktım ve odadan çıktım.

Üstü çıplak altında sadece boxeri  vardı. Dizinin üzerine hafifçe vurarak beni çağırdı.

Yaklaştım..
Belimden çekip beni kucağına oturttu.

Bu gece başka olacak.. hazır mısın dedi
Hazır dedim gülümseyerek

Bacağıma vurdu.. kaşlarımı catip yüzüne baktım.
Bana aşık gibi isteyerek bana hissettir dedi sert bir şekilde.
Kadınlığımı kullanma zamanı geldi diye düşündüm.
Diğer bacağımı da öteki bacağına attım. Erkekliginin üzerinde oturuyordum.saclarimi geriye doğru attım. Dudaklarımı yalayıp..

Beni becermeni istiyorum. Beni sertçe becer bu gece.

Ani bir hızla kollarımdan tutup koltuğa yatirdi.
Tahminimden daha sert olacak bu gece.. seviştiğimiz hiç bir geceye benzemeyecek inan.

Diyip dudaklarımi hızla öptü. Karşılık verdim onun istediği gibi..
Çünkü bende istedim.. dillerimiz birbirine karışırken üzerimdeki geceliği yırttıp attı. Çırıl çıplak kalmıştım. Bacaklarımı hava kaldırıp omuzlarına koydu ve kadınlığımı emmeye başladı. Elim saçlarına gitti. Ellerimi hissettiğinde küçük belirgin inlemeler ağzımdan dökülüyordu.
Dili kadınlığımı yalaliyordu. ıslaklıgi fark edip;

Benim için sulanıyor benim için...

Ahh Han.. daha fazla..

Sen nasıl istersen bebeğim..
Sonrasında sağ elinin orta parmağı içime girdi hızla. Beni öyle çok yükseltti ki bu durum dudaklarımı isirmaktan kanatmistim.
İkinci parmağıda icimle buluşunca artık boşalmıştım.

Sıra ben de..
İslakligim hala tazeydi. Erkekliginin başını kadinligimda gezdiriyordu.

Nasıl güzelsin bı bilsen..

Erkekliği aynı anda hızla içine girmişti. Yavaş yavaş ileri geri yaparken;

Ben kimim?
Sen benim erkeğimsin.
Bı daha..
Erkeğim..
Ahhh Gökçe delirtiyorsun beni.
İçimde ileri geri devam ederken bir yandan iki göğsümu de kavramış sağ göğsümü emmeye başlamıştı.
Hızla içimden çıkıp.
Arkanı dön..
Sağ bacağını diğer tarafa attım. Belime bastırmış iyice kalçam havaya kalkmıştı.

İki pemagini aynı anda içime sokup çıkarıyordu.

Han.. Han diye bağırıyordum zevkten

Bu gece farklı olacak demiştim sana..

Ahhh ... Devam ee-tt.haa-dii..
Bu sesler onu daha çok zevkle duruyordu çünkü bir eliyle erkekliğini sıvazlıyordu.
Aniden içime girip ileri geri yapamaya başladı.

Dayanamıyorum sana tenin beni çıldırtıyor
İlkin olmak bana haz veriyor. Sevgilim ..
Ne dersen de ne yaparsan yap benim kızımsın.
Senin için geliyorum.. ahhh Gökçe diye bağırdı..
Sesi kulübeden yankilanmisti. Ve sonrasında içime akan sıcaklık beni de kendimden geçirmişti.

******
Birlikte yatakta yatıyorduk eli belimde kendine çekmişti beni. Çırıl çıplaktik bedeni bedenimi sarıyor ısıtıyordu.
Bana doğru dönüp gozlerimin içine baktı. Saçlarıma oynuyordu..

Seni seviyorum..
Seni herşeyden çok seviyorum.
Yıllar beni sana ulaşamadıkça değiştirdi.
O gözlüğünü hiç çıkarmayan, kavga nedir bilmeyen, sessiz, her daim uyumlu çocuk senin beni her  görmeyişinde değişti.

Önce spora başladım. Vücudumu sekillendirdim. Sonra bı kaç dövüş kursuna yazıldım. Hepsi olmasada biraz hepsinden bilgim var. Diyip gülümsedi.
Sonra dişlerim.. biliyorsun en çok onlarla dalga geçerlerdi. Kürek diş
Gidip dişçiye tedavi oldum. Aslında hepsi beni görmen içinde başka bir sebebi yoktu..
Beni nasıl takip ettin peki? Diye sordum.

Önce ileri yazılım ve hacker eğitimi sonra merdiven altı bir kaç deneyim, hesap kırma, kişisel bilgilere ulaşabilirlik derken işi ilerlettim.
Telefon izleme uygulamasiyla nerede ne yaptığını biliyordum. Hatirlasana melisayla ormana gidip yolu şaşırmıştınız sizi ben bulmuştum.
İnanamıyorum o zamandan beri mi diye sordum?
Evet diyip gülümsedi.
Yazları canım açıkça camdan girer seni izlerdim.. üstün açıksa orterdim.
Bı gece yine sana gelmiştim.. tam üzerininortum gidecekken annenin sesini duydum yatağının altına saklandım. Öyle güzeldi ki nefes alış verişlerini duymak.. annen sonra şey demişti.. hayret bu gece açmamış üzerini..
İkimizde aynı anda kahkaha atmıştık..
Bir an birbirimize baktık.
Gerçekten derler ya bakmakla görmek arasında fark vardir diye ben ilk defa Han'ı gördüm. Onun gözlerinde kendimi gördüm. İlk defa beni sevmesine şahit oldum şu an bu dakika..
Sarıldım.. bir an elleri havada kaldı ve sonra oda sarıldı...

Gözlerimi kapattım inip çıkan göğsünde uyukaldim...

Saplantı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin