Oylamayı ve yorum yapmayn
unutmayn🫶🏻
Keyifli okumalar🤍
Bu neşeli sesin sahibi küçük prens Egin'di.
"Venessa abla nereye gidiyorsun?" Tatlı gülümsemesi, planımı bozduğu için ona kısma isteğimi yok etti. Fazlasıyla tatlı ve masumdu. Yanıma koşarak gelerek konuşmaya başladı."Derek senin çok iyi ok attığını söyledi doğrumu?" Demesiyle gözlerim Derek'e kaydı. Yüzündeki durgun ifadeden bir şey anlayamadım. Bilerek yapmış mıydı diye düşündüm. Salondan çıkacağımın farkına varmış mıydı acaba? Eriq'in sesiyle yeniden ona döndüm.
"Bende ok atmayı çok severim, hatta çok iyiyim biliyor musun? Yarış yapmaya ne dersin?"
Söyledikleri beni güldürmüştü. Bir az eğilip onunla boy hizasına geldim. "Aslında o kadar iyi değil, seninle yarışacak kadar güçlü olduğumu düşünmüyorum." Gülerek dememle hızla yanımız prenses Nil koşmuştu.
"Bence benimle yarışmalısın, çünkü Eriq'den daha iyiyim." bu dedikleri Eriq'i kızdırmaya yetmişti bile.
"Hiç te bile, en son yarışta ben kazandım."
"Ondan öncekin dede ben."
"Daha öncekinde de ben."Bu tartışmaları çocukken Derekle benin aramda olan kavgaları hatırlattı. Tabi biz bu kadar sakin ve tatlı kavga etmezdik, genelde bir birimize saldırırdık. Ben şaşkınlıkla onların tatlı atışmaların dinlerken prenses Dyanna yanımıza gelip onları susturmuştu bile.
"Sakin olun, kimin daha iyi olduğunu öğrenmek için yeni bir yarışa ne dersiniz? Vanessa ile yarışıp, kazanan ok atmakta en iyisidir demektir." Bu fikri ikisi de beğenmiş olacak ki, bana baktılar. Başka çarem olmadığı için kabul ettim. Çocuklar şimdi yapmak için ısrar etseler de Prens Dyanna yarın yapmakta onları ikna etti. Sonra ise Dyanna ya isyanlarına başladı.
"Hem bana neden abla demiyorsun. Senden 7 yaş büyüyüm ben." Bana abla demesini fark etmiş olacak ki bu tatlı sitemleri beni güldürdü. Bir az daha onlarla sohbet ettikten sonra yorgun olduğumu söyleyerek salondan ayrıldım. Hobbit kız salonun girişinde beni bekliyordu.
"Leydim, iyi eylendiniz mi?"
Aceleyle başımı sallayıp, onu bir az kenara çektim.
"Kraliçenin odası nerde Luna? Hangi dairede?" Bunu sormamı beklemiyor gibi şaşırdı.
"Kraliçenin odasnı ne yapacaksınız ki?""Lütfen fazla soru sorma Luna akşam sana her şeyi anlatacağım şimdi odayı söyle." Aramızda olan sohbetten sonra ona güveniyordum, tabii ki ne aradım hakkında ona söyleyemezdim. Bir yalan uyduracaktım. Sabırsız halimi anlamış olacak ki kaldığı katı tarif etti. Amma dairesinden pek emin değildi.
"Efendim bende saraya size hizmet etmem için apar topar bu gün getirildim. O yüzden odaları tam bilmiyorum. Ama Marson'un söylediğinden hatırladığım kadarıyla koridorun en başından birinci veya ikinci kapı olmalı. Zaten o katta kraliçe ile beraber 2 prenses ve bir prens kalıyor" beni odada beklemesini söyleyip acele adımlarla merdivenleri tırmanmaya başladım. Sonunda beşinci kata vardığımda nefessiz kalmıştım. Evet şimdi odayı bulmak kalmıştı. Aslında özellikle aradığım bir şey yoktu. Kraliçenin odasında bir şey bulacağıma emindim, öyle hissediyordum.
Ve Daniel'in söylediği taşa da bakınacaktım tabi. Onu bulmak zamanı geldiğinde bana kendi bilgi göndereceğini söylese de, o taşı neden aradığını anlamam için ilk önce kendim bulmalıydım. Koridora 3 taraftan giriş vardı. Lunanın koridorun başı dedikte neyi kast ettiğini anlamak bir az zordu. Birinci odanın kapısını açtığımda bir prenses odası olduğu belliydi, hızla kapatıp diğer odaya daldım, buda kraliçe ve prens odası olmayacak kadar çocuksuydu. İki odam kalmıştı.
Birinci odaya girdiğimde kraliçenin adası olduğunu düşündüm, daire yeterince genişti, duvarda olan kendi tablosu da bunu kanıtlıyorsun. Fazla gösterişli ve abartıydı her şey. Emin olmak için diğer daireye de girdiğimde şaşırdım. Diğer daireye çok benziyordu. Gösteriş, abartı odada hüküm sürüyordu. Bir kadına mı yoksa erkeye mi ait belli olmuyordu. Ve beni en çok şaşırtan yine duvarda asılı olan kraliçenin tablosuydu. Bir prens neden odasına bu assın diye düşünmüştüm ki, bunun saçma olduğunu anladım. Bütün prenslerin kraliçe yanlısı olduğunu herkes bilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların Savaşı
FantasíaTaht oyunlarının kurbanı olan prens Derek ve prenses Venessa'nın mecbur bırakıldıkları bu savaş aşkın, ihanetin ve intikamın başlangıcı olacaktır. Küçük yaşlarında aileleri öldürülen prenses Venessa ve prens Derek'in kaderleri kesişiyor. Kazananı ol...