12

48 14 5
                                    

Jungkook

"Gerçekten beni hiç anlamayacaksın." Kalbime bir bıçak saplayıp gitmişti. Konser alanında herkes eğlenmeye devam ederken ben öylece onun gittiği yere bakıyordum. Onu önceden anlamamıştım ama artık böyle değildi, o ise eskiden beni anlıyordu ama bu aralar anlamıyordu. Her şey tersine dönmüştü sanki.

Benim çok fazla güven sorunum vardı ve o da bunu biliyordu. Ben eskiden anneme bile değer vermiyorum diyerek kendimi kandırmaya çalışıyordum. Duygularımdan kaçmak için onlar yokmuş gibi davranıyordum. Ama bunları aşıp onu sevdiğimi hissetmeye başlamıştım. Her şeye rağmen bunu kabullenmiş ve onun yanında olmak için çabalamıştım. Derslerim kötüleşir diye de her zaman korkmuşumdur ve Taehyung ile birlikteyken kötüleşme ihtimalim olduğu halde Taehyung'u seçmiştim. Bütün sınırlarımı Taehyung için aşmıştım ben.

Benim için sorun olan da Taehyung'un ne kadar zorlandığımı farketmeyip hiçbir çaba göstermemişim gibi beni suçlamasıydı. Aslında öpüşmemizle hiçbir alakası yoktu o tartışmanın. Beni suçlamadığını söylüyordu ama öyle değildi, kendini kandırmaya çalışıyordu. Bana sinirli olmadığına inanmak istiyordu. Beni affetmek istiyordu ama son zamanlarda yaptığım iyi şeyleri düşünmüyordu. Eskiyle farkımı anlamıyordu. Sadece eskiye bakıyordu o. Onun için dönüştüğüm kişinin farkında değildi. İşte benim canımı bu yakıyordu.

Bundan sonra ne yapacağımı bilmiyordum. Beni anlayacak mıydı yoksa bu konuda da beni suçlamaya devam mı edecekti? Gidip onunla konuşmalı mıydım yoksa düşünmesi için zaman mı vermeliydim? Bu konu hakkında uzunca düşünmesi gerektiği belliydi zaten ama bu sırada ondan uzak kalırsam kalbinin çok kırılacağını biliyordum.

Bunları düşünerek ilerlerken yol kenarındaki sahilde dizlerini kendine çekerek oturmuş ağlayan birini gördüm. Bu Taehyung'du. Motoru durdurup yavaşça oraya doğru ilerledim ve ben de yanına oturdum. Başını kaldırıp bana baktığında şaşırmıştı ama çok takmadan yüzünü dizlerine yaslayıp öyle durmaya devam etti. Kötü bir tepki vermemişti çünkü şuan yanında olmamı istiyordu. Daha sonrasında trip atarmıydı bilmiyordum.

"Taehyung." Yüzünü bana döndürdü ve gözlerime baktı. Yavaşça elimi uzatıp göz yaşlarını sildim ve iç çektim.
"Kırıcı konuştuğum için üzgünüm. Ama asıl sinirlendiğim şey düşündüğün değil. Sakinleştiğinde sen de anlayacaksın." Başını salladı ve öylece bana bakmaya devam etti.

"Ben de düşünmeden sana kızdığım için üzgünüm. Ve en son söylediğim için, beni anlamaya çalıştığını biliyorum. Senin de zorlandığını biliyorum. Lütfen onları çok düşünme, sinirle istemediğim şeyler söyledim. Mantıklı düşünemedim."

"Önemi yok, ikimiz de hatalıydık. Ben farkettim ki doğru düzgün düşünmene izin vermedim hiç. Her şey çok hızlı ilerledi ve ben korkularının farkına varamadım. Sana zaman vermeliydim. O yüzden şimdi biraz uzak kalalım. Tamamen konuşmayı kesmekten bahsetmiyorum, okulda arada konuşuruz mesela ama ikimizin de biraz düşünmeye ihtiyacı var bence. Yoksa ilişkimiz için kötü olacak gibi hissediyorum. Sana gerçekten çok değer veriyorum ve seni kaybetmek istemiyorum. Hatta sınava girmemize de iki hafta kaldı, o zamana kadar ayrı kalalım hem birbirimizin dikkatini de dağıtmayız. Ondan sonra ikimiz de kafamızı toplamış oluruz ve daha sağlıklı bir ilişkiye başlayabiliriz. Ne dersin?"

"Bence de, ikimiz de bi kendimize gelelim. Yoksa dediğin gibi aramız bozulabilir. Düşünüp birbirimizi ve kendimizi anlamaya çalışalım."

"O zamana kadar son kez sarılıp eve dönelim mi?" Başını sallayıp sımsıkı sarıldı bana. Yüzümü boynuna gömüp son kez kokusunu içime çektim ve ayrıldım. Sonra da motorla onu evine bıraktım.

~

Taehyung

Üniversite sınavından çıkmış ağlıyordum. Sınav çok iyi geçmişti ve her şeyin bittiğini bilerek aşırı rahatlamamla göz yaşlarımı tutamamıştım. Biraz sakinleştiğimde aklıma Jungkook geldi ve hemen onu aradım. Birkaç kez çaldıktan sonra telefonu açtı.

"Taehyung" sesi mutlu gibiydi ama emin değildim. "Nasıldı?"

"İyi geçti gibi hissediyorum. Senin nasıl geçti?"

"İyiydi de sen ağladın mı, sesin garip geliyor."

"Ağladım ama kötü geçtiği için değil, mutluluktan."

"Rahatladım o zaman. Buluşalım mı? Gruba yazayım ben herkesi çağıralım."

"Çok güzel olur."


"En iyisi biziz✨🥳🧠🤩💥" WhatsApp Grubu
Katılımcılar: Jungkook, Taehyung, Jimin, Yoongi, Namjoon, Jin, Hoseok

Jungkook

Direkt lafa giriyorum

Biz Taehyung ile dedik ki hep birlikte pizzacıya gidelim şu sınavdan kurtulmamızı kutlayalım

İtiraz istemiyorum herkes yarım saate gelecek

Yoongi

Ya ben kutlamak istemiyorum

Eve gidip keyif yapsam olmaz mı

Jimin

ÇOK EĞLENCELİ OLUUR

ÇIKTIM BİLE BEN

Yoongi kapıyı aç sen de geliyorsun

Yoongi

Sen ne ara geldin yaa

Bırakın bi dizimi izleyeyim

Jimin

Uzatma gel hadii

Yoongi

Geliyorum Jimin

Jin

Bana uzak orası hiç uğraşamam

Namjoon

Almaya geleyim mi seni

Hoseok

Herkes sevdiğini götürüyor tabi ben napayım

Namjoon

Hoseok evleriniz yanyana ya hani seni de alcam

Hoseok

CANIMSIN

Taehyung

Hızlı olun hadi

Jungkook seni bekliyoruuum

*

Çok çabuk mu tatlıya bağladım bilmiyorum ama ilerde sorun çıkar zaten yine
Jin ve Hoseok nerden çıktı derseniz
Jin Namjoon ile sevgili, Hoseok da Jungkook ve Namjoon'un arkadaşı
Onları da eklemek istedim.
Umarım sevmişsinizdir.
Düşüncelerinizi yorumlarda belirtirseniz bir de oy verirseniz çooook mutlu edersiniz benii.
Görüşmek üzeree 💜

Fall In Love With You Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin