11

61 15 15
                                    

WhatsApp

Jungkook

Taehyung

Konsere gidelim mi?

Taehyung

Ne konseri

Jungkook

Harry Styles

İkimiz de seviyoruz diye hatırlıyorum da seninle gitmek istedim o yüzden

Taehyung

GERÇEKTEN Mİ

JUNGKOOK İLE KONSERE Mİ GİDECEĞİM/

RÜYADAYIM HERHALDEE/

Jungkook

Evet

Gidiyor muyuz?

Taehyung

TABİKİ GİDİYORUZ

~

Evin önünde Jungkook'un gelmesini bekliyordum. Resmen birazdan Jungkook ile konsere gidecektim. Daha önce ben onu konsere çağırmıştım ama şarkıcıyı sevmediğini söyleyerek reddetmişti ve o günden beri içimde kalmıştı bu da. Şimdi istediğim olacaktı.

Önümde bir motor durdu ama çok takmadım ve biraz geri çekilip Jungkook'u beklemeye devam edecektim ki adam kaskını çıkardı ve onun Jungkook olduğunu gördüm. Motoru olduğunu bilmediğim için şaşkın şaşkın ona bakıyordum. Gülüp yaklaştı ve selam verdi.

"Gidelim mi?"

"Ben motora binemem ki"

"Neden? Korkuyor musun?"

"Babam gençken motor kazası geçirmiş ve benim de binmemi çok istemiyordu, hiç binmedim daha önce o yüzden korkuyorum."

"Söz veriyorum yavaş gideceğim, güven bana. Olur mu?" Hala korkuyordum ama yine de binebilirdim sanırım. Başımı salladığımda bana bir kask uzattı ve takmamı bekledi ancak nasıl yapacağımı bilmiyordum. Anlayınca yanıma gelip yardım etti ve motora bindi. Ben de arkasına geçip bekledim ama motoru çalıştırmadı.

"Taehyung tutunsana."

"Nereye?"

"Belime." Yavaşça elimi beline koydum ama aniden motorun çalışmasıyla korkudan tüm bedenimi Jungkook'a yasladım. Resmen ona sarılıyordum şuan. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki eminim o bile hissetmişti. Biraz sonra alıştığımda başımı da sırtına yaslayıp gözlerimi kapattım. Ona sarılmam ve bir yandan yüzüme esen rüzgarla iyice mayışmıştım. Yavaşlayıp durduğumuzu farkettiğimde istemeyerek de olsa kalktım ve motordan indim. Kaskı çıkarmayı yine beceremediğim için yardım etmişti.

Elimi tutup konser alanına ilerlemeye başladı. Beni şaşırtmaktan asla vazgeçmiyordu ve eminim her yakınlaştığında kıpkırmızı oluyordum. Girmeden önce limonata aldık ve yerimize geçtik. Harry Styles sahneye çıktı ve bir süre sonra şarkı da başladı.

Biz de dahil herkes bağırarak şarkıya eşlik ediyordu ve Jungkook'u ilk defa bu kadar eğlenirken görüyordum. Bazı sözleri bana bakarak söylüyordu ve ben adeta büyüleniyordum. Gözlerimin içine bakarak şarkı söyleyen Jungkook yanımdaydı, daha ne isterdim ki?

Tahminimce konserin sonuna yaklaşıyorduk. Kolunu omzuma atıp iyice bana yaklaştı, birkaç santim daha gelse öpüşecektik neredeyse. Bir dakika, öpecek miydi yoksa beni? Dudağıma baktığını farkettim. Ve gittikçe bana yaklaşmasının başka bir sebebi olamazdı herhalde.

Ama ben bunun için hazır değildim. Hala kafamı karıştıran şeyler vardı ve bu konuda yeterince konuşmamıştık bile. Sevgili de değildik. Eğer şimdi beni öperse ve sonra benden uzaklaşırsa bu sefer toparlanamazdım. Hızlıca kafamı çevirdim ve bir adım geriye çekildim. O ise şok içinde bana bakıyordu.

"Taehyung, sorun ne?"

"Ben hazır değilim Jungkook."

"Ama neden, zaten beni sevmiyor muydun?"

"Seviyorum ama emin olmadığım şeyler var hala."

"Seni sevdiğime inanman için daha ne yapmam gerekiyor?"

"Jungkook farkında mısın bilmiyorum ama 12 yıl boyunca beni sevmediğini kabullenmiştim ben, aniden bu düşüncelerimden kurtulamam. Biz bu konuyu konuşalı daha bir ay bile olmadı."

"Benim de korkularım ve şüphelerim vardı ben hepsini atlatıp sonunda yanına geldim, sen niye yapamıyorsun bunu?"

"Senin bunu yapman yıllar aldı, benden birkaç haftada her şeyi unutmamı bekleyemezsin. Bu kadar bencil olma." Bu sefer gerçekten sinirlenmiştim. Sadece onu öpmedim diye böyle kavga çıkarması gerekli miydi? Ofluyordu bir de hala.

"Jungkook neden bu kadar sorun yarattığını anlamıyorum gerçekten. Bugünü güzel bitirebilirdik."

"Ben miyim sorun yaratan?" Derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştım ama burada duracak tahammülüm kalmamıştı.

"Gerçekten beni hiç anlamayacaksın." Ve Jungkook'u orada bırakıp dışarı çıktım.

~

Kimin konserine gitsinler diye sormuştum ama cevap gelmedi hiç ben de böyle yazdım artık.
Biliyorum bu bölüm biraz kısa oldu ama asıl yazdığım silindikten sonra bu bölümü yazma isteğim azaldı biraz ve anca bu kadar oldu.
Yine de umarım beğenmişsinizdir.
Görüşmek üzere 💜

Fall In Love With You Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin