Salam mənim minik lunatiklərim... İkinci pərdədən davam edirik. Kitab daha da maraqlı olmağa başlayır. Bu bir az məlumat tipli bölüm oldu. Təxminən üç-dörd fəsil sonra hadisələrə giriş edəcəyik. Yenə hər gün saat üçdə və səkkizdə bölüm atacam.
Fəsil 1
Yerdəyişmə
-Alo , yaxşısınız?
-Hə , amma , özümüzü qəribə hiss edirik.
-Tərifə güzgü ver.
-Al
-Aman , Allahım! Bu kimdir? Qızlar özünüzə baxın. Zahirimiz dəyişib.
- Onlar bizik.- Nərgiz başa saldı. Amma heç açıqlayıcı olmadı. - biz də sizin.
-Nə?-Aylin yaşamını sorğulayırmışcasına dedi.
- Bəs, bura haradır?
- Bizim yaşadığımız planet...
- Yaxşı gəlin kim olduğumuzu öyrənək. Ayy, çox həyəcanlandım. Mən başlayıram. Mən Aylinəm. Boyum uzanıb, saçım qısalıb, dovşan dişlərim var.
-Mən. Mənəm Məleykə.
- Məleykə-Aylin
- Mən Zeynəbəm. Boyum uzanıb. Gözüm yaşıl və mavinin qarışığıdır.
- Mən Ayşə.
- Zeynəb-Ayşə... Mən Dənizə. Boyum balacalaşıb. Kirpiklərim uzanıb.- Dəniz sözünü bitirməmiş Həcər sözə girdi:
-Həcərəm.
- Dəniz-Həcər
-Mən Tərifəyəm. Boyum balacalaşıb. Saçım uzanıb və dalğalanıb.
-Zeynəb.
- Tərifə-Zeynəb
-Banu və Nərgiz qaldı.
- Hicablıyam Banu?
-Hə...- Banu Nərgizə cavab verdi.
-Yaxşı dünyanın adı nədir?
- Lovita planeti, Ariqomiya ölkəsi, Buru ayının üçü, Həftənin qor axşamı, 3648-ci il...
- Bizdə Yer planeti, Azərbaycan ölkəsi, İyul ayının 16-ı, Həftənin bazar günü, 2023-cü il...
-Şəhər qaldı. Molubi
-Bakı... Neçə yaşımız var? Sizin on bir yaşınız olmalıdı.- Tərifə dedi.
- 281
-Oha
-Bəli , bizdə ölüm yoxdu.
- Doğum günlərinizi deyirəm. Yadınızda saxlayın. Hamınız üç min üç yüz altmış yeddinci ilsiniz. Sadəcə, hansı ayın neçəsi olduğunuzu deyəcəm. Aylin on iki voru , Banu on altı voru, Tərifə iyirmi dörd buru, Dəniz yeddi avrou , Zeynəb iyirmi bir vrou ... Bizdə doqquz ay var.
- Başa düşdük. İndi isə sizə keçək. Sizdə hamınız iki min on ikinci ilsiniz. Bizdə on iki ay var. Ayşə on bir iyun, Nərgiz beş mart, Zeynəb on iki avqust, Məleykə iyirmi bir iyun, Həcər iyirmi dörd iyun...
Ayların sırasını da deyək qızlar:
Yanvar Fevral Mart Aprel May İyun İyul Avqust Sentyabr Oktyabr Noyabr Dekabr
-Bizdə isə:
Bloru Eru Zerou Yoru Zlou Buru Vrou Voru Avrou___
Məlumat bölümümüz bitdi. Yorum yazmağı və oy verməyi unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yenilməz Onluq (Lunatiklər Binası 1)
FantasyTamamlandı. Kitab oldu. Bütün haqları yazıçı Dəniz Şıxəlizadəyə məxsusdur.