Araşdırma

58 6 1
                                    

Fəsil9
Araşdırma
Qızlar zombilər haqqında çox araşdırma aparmışdılar. Aylin:
- Araşdırmalarım nəticəsində belə qərara gəldim ki, zombilər qan iyi hiss etdikdə ona yaxınlaşırlar.
- Bizim də bəzilərimiz qandan qorxuruq...
- Tərifə bəsdir- Zeynəb əsəbiləşdi.
- Məncə , mağaranın bir çox yerinə heyvanlar aparaq.
- Onu bildim. Bəs , o səs nə idi? Deyəsən, üstümüzdə böyük yük var.
- Düzdür-Aylin qorxaq bir nəfəs verdi.
- Qorxuram qızlar belə deməyin.- Tərifə divara qısıldı.
- Amma, zombi boğanda, gecələr yatılı gəzəndə, keçən ay gecə vaxtı bizim evə gəlib yerdə yatanda, oyanıb özünü başqa yerdə tapanda qorxmursan. Zeynəb gözlərini yayındırdı. O biri qolu ilə əlinə dəstək verib əlini çənəsinin altına qoydu.
Dünya başdan-başa təhlükəyə bürünürdü. Elə bil, külək bütün dünyanı əhatə edirdi. İnsanlar bunu adi bir külək biləndə , bizim qızlar onun gətirəcəyi fəsadları bilirdilər.
Onların ailələri isə çox şübhələnmişdilər.  Tərifənin anası elə hey deyirdi:
- Görəsən, qızlar niyə belə dəyişiblər?!
- Sənə elə gəlir onlar lunatikdirlər. – Zeynəbin arxayınlığını kimdən aldığı bəlli oldu.
- Mən də qatılıram – Aylinin anası təsdiqlədi.
- Amma , Tərifə bu aralar çox həssas olub.
- Əl çək də yazıq uşaqdan. – Dənizin anasından gözləniləcək bir cavab...
- Siz Allah, məni Banunun dərslərindən başqa heç nə maraqlandırmır. Əsas dərslərini yaxşı oxusun.- (Ağıllı Banunun ağıllı anası)
İndi qızlarımıza keçək. Aylin hazırlıqlarını görmüşdü. Banu hələ də araşdırmaqda idi. Dəniz evdəki kitabları alt-üst etmişdi. Tərifə ayıcığını qucaqlayıb ağlayırdı. Zeynəb də zombilər haqqında məlumatsız deyildi.

___

  Canlarım, məncə, bu bugün sizə bəs edər. Bu gün idmandayam . Ona görə ata bilməyəcəm

Yenilməz Onluq (Lunatiklər Binası 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin