Perinpohjaisesti herra Park kuulusteli Taehyungin niin, että pienimmätkin yksityiskohdat kävivät ilmi. Hän oli ottanut todelliseksi tehtäväkseen hoitaa Taehyungin puolesta oikeudenkäynti aluilleen.
Matkan varrella tosiaankin selvisi, että herra Park tunsi moniakin ihmisiä, jopa Taehyungin pomo herra Lee kuului vanhoihin tuttuihin. Kaikki todisteet kerättiin valmiiksi ja todistajalausunnot suunniteltiin tarkoin, jotta tarina olisi selvä, eikä tuomarilla heräisi epäilyjä. Soo-chulilla ei olisi pienintäkään saumaa kun häntä vastassa olivat Taehyungin lisäksi kaikkien tuntemat ja tietämät, maan mestari kirurgi herra Park ja menestynyt yrityspohatta herra Lee.
Todisteiden ja syytösten kokoamisen aikana selvisi lisää mihin kaikkiin talousrikoksiin Soo-chul oli sekaantunut. Laittomien lainojen ja huumeiden myynnin lisäksi hän oli oikea rahanpesu ja kavallus konkari, jonka lukuisilla tileillä oli takuulla miljardeja woneja.
Isänsä Taehyung päätti pitää loppuun saakka tiedottomana viime aikaisista välikohtauksista.
Kiitollisuuden taakkaa, joka Taehyungilla oli Jiminille ja Jungkookille hänen pelastamisesta ei poistanut mikään. Hän tajusi, ettei itse ollut koskaan tarpeeksi huomaavainen, kiltti ja hyvä tosiystäviään kohtaan.
Oikeudenkäynti salin yleisö penkeillä Jimin ja Jungkook olivat tsemppaamassa Taehyungia. Hetki oli koittanut, Taehyungin tulisi kertoa tarina juuri sellaisena kuin herra Park ja herra Lee olivat hänelle käskeneet.
Tutkintavankeuteen joutunut kiroileva ja rimpuileva Soo-chul raahattiin ensimmäisenä oikeuden eteen ja koko sali kavahti miehen kamalaa käytöstä. Ei ollut epäilystäkään kyseessä olevan rikollinen kun vanginvartijoilla oli työnsä saada miehen raivo laantumaan. Kulkiessaan Taehyungin ohi Soo-chul mulkaisi tätä murhaavasti ja sylkäisi räkäklimpin, joka täpärästi lensi Taehyungin ohi.
"Oikeudenkäynti alkaa, pyydän hiljaisuutta saliin!" Tuomari kajautti arvovaltaisesti korokkeeltaan ja syyttäjä esitti syytökset Soo-chulia kohtaan.
"Mitä hevonpaskaa tuo oikein on!? Koko tarina on täyttä kusetusta! Ei tuo nulikka voi päästä pälkähästä vain, koska sai jotkut silmäätekevät miljonäärit taakseen!" Soo-chul kiisti ja löi nyrkkinsä pöytään niin, että kajahti. Ihme etteivät rystysten luut mäsähtäneet palasiksi.
"Olkaa hiljaa syytetty, teillä ei ole nyt puheenvuoroa. Herra Kim Taehyung saa vuoron puhua", Tuomari käski ja Taehyung pongahti käskystä seisomaan.
"Uhkailiko Choi Soo-chul teitä? Jos, niin millä?" Soo-chulin puolustusasianajaja tuli esittämään kysymyksiä.
"Kyllä uhkaili, monestikin. Hän uhkasi ensinnäkin vahingoittaa minua, mutta myös perhettä ja läheisiäni. Se toistui useasti ja olin oikeasti peloissani, koska tiedän, että Soo-chulin pystyvän mihin vaan", Taehyung vastasi esittäen myötätuntoa herättävää uhria.
"Haista paska! Sille oli syynsä, että uhkailin. Tarvitsin rahani takaisin!" Soo-chul menetti taas malttinsa ja alkoi raivota.
"Olkaa hiljaa syytetty, ei ole edelleenkään teidän vuoronne puhua", Tuomari käski vakaalla äänellä saaden tilanteen tasaantumaan hetkeksi.
"Otitte silti velkaa Soo-chulilta, ettekä maksaneet takaisin, miksi näin?" puolustaja hyökkäsi yhä kiperimmillä kysymyksillään, mutta Taehyung oli onneksi valmistautunut niihin hyvin.
"Otinkin, koska luotin häneen. Jouduin petoksen uhriksi", Taehyung vastasi viattomasti. Kukaan ei rohjennut epäillä hänen vastaustensa täyttä todenperäisyyttä. "Soo-chul vaikutti niin luotettavalta ja pidin häntä oikeaksi valtuutetuksi lainojen myöntäjäksi. Hänellä oli asiakirjat ja kaikki kunnossa, eikä mikään silloin prosessissa kielinyt laittomuuksista."
ESTÁS LEYENDO
Until the springday comes again
FanficKaikki oli hyvin kunnes se kevätpäivä koitti - Taehyung katosi kuin jäljettömiin, eikä kukaan tiennyt tulisiko hän enää koskaan takaisin. Jungkookille Taehyung oli elämänrakkaus, jonka lähteminen heitti hänet syviin vesiin - kirjaimellisesti. Ji...