Chanyeol'un Babasının Arabası, Transparan Kazağın Linki

123 26 30
                                    

Sınıfta oturmuş kimya testimi çözerken sıkıldığıma göre size birkaç gündür anlatmadığım olayları anlatabilirim! Şimdi, siz galiba en son Chanyeol ile tteokbokki dükkanından dönerken anlattığımla kaldınız, değil mi? Bayağı geride kalmışsınız bu arada, onun üstünden koskocaman üç gün geçti de çünkü. Ben kısaca o üç günü size özetleyeyim, siz de elinize kahvenizi alıp dinleyin beni. Hazırsanız başlıyorum hemen anlatmaya.

Aslında o yolda başka önemli bir şey olmadı. Biz bir şekilde evlerimize geldik ve Chanyeol ile ayrıldık evlerimize girmek için. Annem bana bayağı bir kızdı. Neymiş, okulu bir daha asarsam beni istemediğim okula nakil gönderirmiş. Bu tehtitlerine artık alıştığım için pek takmadım doğrusu. Azarı yiyip uyudum o gece. Sabahına yine çok normal bir şekilde okula gittim ve cidden okulum çok affedersiniz ama bok gibi geçti. Çünkü en yakın arkadaşım Jongdae denilen herif okula gelmeme kararı almıştı. Bu yüzden o günde özel bir şey olmadığından size anlatma gereği duymadım.

Bir sonraki gün ise nihayet Jongdae geldiği için okulum biraz daha çekilir bir hal aldı. Hem, hatırlarsanız Chanyeol'un annesi Ji Won teyze benimle konuşmuştu. Kirli geçmiş falan demişti. Hâlâ hatırlamıyorsanız Chanyeol için en uygun kişi Sooyoung demişti. Bence şimdi hatırladınız. Neyse işte, ben bunları Jongdae'ye anlatamamıştım, doğru zamanı bulamamıştım çünkü. Beden dersinde oturup bayağı bir dedikodu yaptık bu konuda. Jongdae, Ji Won teyzenin dediklerinden teori üretmeye falan çalıştı ama düzgün bir çıkış yolu bulamadık. Bize göre en mantıklısı Chanyeol çok küçükken uyuşturucuya başlamıştı ve onu öyle bir tek kabul eden bu yüzden Sooyoung'tu. Hem, kirli geçmişi de açıklıyordu bu. Gayet mantıklı gelmişti bize. Zaten en fazla küçükken ne yaşamış olabilirdi ki? Böyle deyince genelde en kötüsü oluyor bu yüzden bunu dememişim gibi varsayın.

Neyse, o gün anneme şu çiçekli kadının ne zaman o odadan çıkacağını sordum. Bana kesin bir tarih vermedi, bir haftası vardı en son dedi ve tam cevap alamadığım için Chanyeol'e söyledim. Chanyeol benim yerime Ji Won teyzeye sormuş. O kesin tarih verdi şükür. Haftaya çarşamba çıkacakmış, bugün ise günlerden cuma. Kısa bir gün hesabı yaparak kaç gün sonra bilezikten kurtulacağımızı öğrenebilirsiniz.

İlk başlarda Chanyeol'un bana aşık olma düşüncesi gözümü kör ettiğinden Chimide Ai'nin ona ne kadar acı çektirdiğini mal gibi fark edemedim. Bu yüzden ne olursa olsun şu bilezikten ben de kurtulmak istiyorum artık. Biliyorum, o güzel sözleri bir daha duyamayacağım ve en önemlisi Chanyeol bir daha bana o gözlerle bakamayacak. Yine de bu acı çekmesinden daha da önemli değil, şu an önceliğim Chanyeol'un bu acıdan kurtulması. Ne kadar her şeyi deli gibi özleyecek olsam bile.

Şöyle bir bakınca, aslında pek de bir şey kaçırmamışsınız. Biz yine dördümüz üç gün boyunca buluştuk. Sehun bir sürü şakalar yapıp bizi güldürdü, Jongdae beni bir ara yine hayalet sanıp üzerime tuz attı ve Chanyeol yine beni uçan sinekten kıskanarak kimseye dokundurtmadı. Yani, normal bir üç gündü diyebilirim.

Bir de eklemem gereken bir şey var. Kim Yerim denilen Darwin tokalı hemşire bu üç gün içinde bana mesaj attı. Buluşma teklifi etti ve Jongdae kızın profilini gördüğü an kabul etmem için elinden geleni yaptı. Sonra bu mesaj Chanyeol'un kulağına gitti, nasıl oldu bu hâlâ bilmiyorum, ve Chanyeol işi gücü bırakıp evimi bildiğiniz bastı. Bayağı mağara adamlığı yapıyordu, kendi de farkındaydı bunun ve bunu bir daha yapmaması için onu uyardım. Elinde olmadığını, tüm suçun Chimide Ai'de olduğunu söyledi. Şu bileziği çıkardığı an ben de takacaktım, nasıl bir acı çektiriyor merak ediyordum doğrusu.

Sonuç olarak Sooyoung beni öldürmesin diye buluşma teklifini kabul ettim çünkü hatırlarsanız eğer kabul etmezsem Sooyoung beni öldürmekle falan tehtit etmişti. Sehun bunu duyunca zaten direkt kabul ettiğini benim adımla yazmıştı kıza. Bugün buluşacağım bir kız var anlayacağınız üzere. Eğer Chanyeol yolları alevle falan kaplamazsa gidebileceğim tabii.

Chimide Ai ||ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin